۲۲۶۴۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شبکه مستند برای سارا صفالو مستند ساخت

شبکه مستند سیما با پخش مستند کوتاهی از مراسم خاکسپاری زنده‌یاد سارا صفالو، مسؤول روابط عمومی شبکه مستند، یاد این هنرمند تازه درگذشته را زنده می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: حنیف شهپرراد - مستندساز - در توضیح ویژگی‌های مستندی که درباره زنده‌یاد سارا صفالو مسؤول روابط عمومی شبکه مستند ساخته شده، اظهار کرد: پس از فوت نابهنگام زنده یاد صفالو با دستور مدیر شبکه قرار شد مستند کوتاهی درباره او بسازیم.

وی افزود: او چهار سال بود که در شبکه مستند کار می کرد و علاوه بر من، مستندسازان بسیاری با او در ارتباط بودند و اخبار آثارشان توسط زنده یاد صفالو به اطلاع همگان می رسید.

این مستندساز ادامه داد: تصمیم گرفتیم با این مستند کوتاه، بزرگداشت کوچکی درباره این بانوی تازه درگذشته داشته باشیم. به ویژه که او در کنار کار خبر یک هنرمند بود و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی داشت.

شهپرراد تأکید کرد: در این مستند ۶ دقیقه ای بخشی از مراسم خاکسپاری زنده یاد صفالو آمده و در بخش دیگری از آن نیز همکاران شبکه مستند درباره وی صحبت کرده اند.

وی یادآور شد: او مولف کتاب مادر شهید سالاری بود و بخشی از این مستند نیز به معرفی کتاب او و خواندن بخش هایی از آن توسط همکاران اختصاص دارد.

به گفته شهپرراد این مستند ساعت ۲۰:۵۳ امروز چهارشنبه ۳۱ تیر از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.

زنده یاد سارا صفالو متولد سال ۱۳۶۲ تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی بود. از وی نمایشنامه های مختلفی نظیر «نقشه خوانان»، «برخورد نزدیک از نوع آخر»، «روز هشتم» و «آدم آدم است» چاپ و منتشر شده است. «نقشه خوانان» سال ۸۸ به کارگردانی لیلا برخورداری در تالار مولوی اجرا شد.

همچنین آخرین اثر او از مجموعه مادران انتشارات روایت فتح و در مورد مادر گرامی شهید داود سالاری نیز در بیستوهشتمیننمایشگاهکتابعرضهشد.

همسر وی که در میلاد امام حسن (ع) در اواسط ماه مبارک رمضان امسال به عقد او درآمد، محمدصادق عابدینی روزنامه نگار است.

وی که از خردادماه سال ۱۳۹۰ در شبکه مستند در واحد روابط عمومی مشغول به کار بود، متاسفانه پس از اذان صبح پنجشنبه ۲۵ تیرماه ۱۳۹۴ در بیمارستان طالقانی تهران دار فانی را وداع گفت.

صفالو در آخرین روز از ماه مبارک رمضان در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج