۲۲۶۶۰۸
۱۲ نظر
۵۳۵۲
۱۲ نظر
۵۳۵۲
پ

داستان واقعی مردی با دو صورت +عکس

ادوارد مورداک یکی از اعضای خانواده ی سلطنتی انگلستان بود، او یک نمونه ی بسیار نادر از بیماری های نژادی و خصوصا مربوط به ژن بود،ادوارد یک صورت دیگر در پشت سر خود داشت!

برترین ها: ادوارد مورداک یکی از اعضای خانواده ی سلطنتی انگلستان بود، او یک نمونه ی بسیار نادر از بیماری های نژادی و خصوصا مربوط به ژن بود، ادوارد یک صورت دیگر در پشت سر خود داشت!

این صورت فاقد قدرت تکلم یا خوردن بود، اما میتوانست ناراخت یا خندان شود! نکته ی جالب تفاوت حرکات این صورت با صورت اصلی ادوارد بود،ممکن بود یکی خندان و دیگری ناراحت باشد.دکترهای بسیاری او را معاینه کردند اما به علت نبودن اطلاعات کافی و همین طور عجیب بودن این ناهنجاری هیچ دکتری جرئت انجام عمل جراحی را نداشت، ادوارد به دکترها التماس کرد تا این صورت شیطانی (لفظی که خودش به کار میبرده) را بردارند اما هیچ کس جرئت این کار را نداشت.
داستان واقعی مردی با دو صورت +عکس

نکات بسیار عجیبی درمورد این صورت وجود دارد،اول اینکه ادوراد دچار هیچ مشکلی مانند صرع و یا تشنج و یا عقب افتادگی ذهنی نبود و مانند این بود که این دو میتوانند به شکلی کاملا عادی با هم زندگی کنند! اما ادوارد بارها به خانواده و دکترهایش گفته بود که شب ها موقع خواب این صورت برایش حرف میزند واز او میخواهد کارهای وحشتناکی انجام دهد!

او حتی گفت این صورت ریچارد نام دارد و توسط یک نفرین به من چسبیده،دقیقا مشخص نیست اینها توهمات خود او بوده یا واقعیت اما دکتری که او را تحت نظر داشته از تغییرات گاه و بی گاه و بسیار عجیب رفتار ادوارد مطالبی دارد.

در سال ۲۰۰۶ با انجام یک ازمایش دی ان ای روی نوادگان خونی ادوارد مشخص شد علت اصلی این بیماری میتواند به صدها سال قبل برگردد، زمانی که حکام بریتانیا برای جلوگیری از انتقال قدرت و ماندن این قدرت در میان افراد خانواده ی خود اقدام به ازدواج با خواهران خود میکردند،هدف از این ازدواج ها تنها تولد بچه برای در دست گرفتن قدرت بود که عموما یا عقب مانده و یا مشکل دار بودند، اما انهایی که سالم بودند نیز دچار مشکلات ژنی میشدند که باعث تولد افرادی مانند ادوارد شد... او عموما اجازه ی عکاسی از خودش را نمیداد و تعداد بسیار کمی عکس از او در دست است.

ادوارد در سن ۲۳ سالگی خودکشی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      چه عذابی کشیده

    • بدون نام

      من این داستان رو باور نمیکنم چون از این.سایتها خیلی شایعه.دیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مورداک بسیار نامدار می تونی گوگل و به زون انگلیسی جستجو کنی.
        دو کله بودن همچینم کم نیست و اینکه یک سر دیگه باشه که تنها تونسته کمی از نیروی مخ او را به سوی خودش بکشه و تنها بتونه کمی لبخند یا ندوه ناخواسته داشته باشه توی این دوره زمونه هم هست .... کسانی بودن دو تا پای کوچک تر در بین پاهای خود داشتن یا اندامهای دوتایی و چهارتایی داشتن بگردید پیدا می کنید .....
        اینکه اون سر شبها م یتونسته گفتگو کنه هم دور و بیراه نیست ...شبها خود ادوارد رو به خواب می رفته پس نیروی مخش می تونسته به اون سر برسه و چون ادوارد از اون بدش می اومده از زبون اون چیزهایی بیرون می اومده که ادوراد در ناخداگاهش دوست داشته اون بگه تا از اون بیزارتر بشه و دکتری بتونه اون رو از کله اش جدا کنه .... کاری که پزشکان نخواستن ....شاید چون نمی تونستند یا نمی خواستند جون ادوارد رو به مرگ بکشونند.

    • حدیث

      بش نمیاد 23 سالش باشه...

      اگه این عکسشه

    • پریسا

      چقدر از صحتش مطمئنید؟!!

    • احسان

      فتوشاپههههههههههههههههههههههههههههههه

    • بدون نام

      این واقعیته توی نمایشگاه هم مجسمه ش بود با همین توضیحات

    • ملینا

      من میتلسم

    • شیما

      توضیحاتش ترسناک تر بود

    • بدون نام

      دقت کردین چطور می خوابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این قانونه خداست .با خواهرانشون رابطه داشتن عاقبتش بهتر از این نیست

    • احسان

      توجه کنید هروقت میخواسته بره موهاشو کوتاه کنه مرده از ترس سکته میکرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج