۲۲۶۸۸۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پیام حادثه قتل پزشک اردبیلی به جامعه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به حادثه اخیر قتل پزشک اردبیلی تاکید کرد که این موضوع یک هشدار جدی و بزرگ تربیتی در جامعه و در بین خانواده‌ها است.

خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به حادثه اخیر قتل پزشک اردبیلی تاکید کرد که این موضوع یک هشدار جدی و بزرگ تربیتی در جامعه و در بین خانواده‌ها است.

آیت الله سیدحسن عاملی افزود: این حادثه هشدار بزرگی است که خانواده ها باید در تربیت فرزندان خود و آشنا ساختن آنها با ارزشهای دینی، تربیتی و اعتقادی بسیار حساس باشند.

وی در این خصوص از شهروندان استان بوژه اردبیل خواست موضوع را به دستگاه قضایی واگذار کنند و هیچکس خود را در مقام قضاء قرار ندهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین در تبیین تاکید مقام معظم رهبری بر ادامه سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی و بر لزوم استقلال سیاسی کشور تصریح کرد: حمایت از مظلوم و عدم خضوع در برابر مظالم استکبار جهانی جزو اصول دینی و اعتقادی و مفاد آیات و روایات و مطابق با سیره معصومین است.

وی بیان داشت: از سوی دیگر استکبار جهانی بر مسئولیت پذیری منطقه ای ایران و بی تفاوتی نسبت به اوضاع عراق و سوریه و سپردن عتبات به دست داعشی های تروریست تاکید دارد تا عتبات عالیات را با خاک یکسان کنند.

عاملی به نقشه های استکبار جهانی و سواستفاده از توافق هسته ای اشاره کرد و یادآور شد: استکبار جهانی با توافق هسته ای خود را آماده کرده بود تا به ملتهایی که ایران اسلامی را در موضوع مقاومت و حق طلبی الگو قرار داده اند، بگوید بدون تکیه بر ما نمی توانید استقلال، حاکمیت ملی و اقتصاد خود را سر پا نگه دارند و نتیجه مقاومت جز تسلیم شدن مثل تسلیم شدن ایران نیست.

وی تاکید کرد که مقام معظم رهبری با تاکید بر ادامه سیاستهای خارجی مبتنی بر عزت، حکمت و ظلم ستیزی این شیطنت شیطان بزرگ را خنثی کردند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به فرا رسیدن پنجم مرداد روز نماز جمعه، به اهمیت و آثار بزرگ دنیوی و اخروی نماز جمعه تاکید و از شهروندان استان خواست در راستای ادای دین تربیتی نسبت به فرزندان، آنها را با نماز جمعه آشنا سازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جاوید

      جلبه همه یکطرفه قاتل رو مقصر میدونن .عاقلین میدونن که فقط قتل های خیابانی میتونه بی علت ویا بخاطر یه کل کل ساده اتفاق بیفته .ولی چنین قتلی احتمالا دلیل داشته و بی علت نبوده .در ضمن اینهمه قتل هرروز اتفاق میفته اینهم یکیش.مگه انسانها با هم فرق میکنن؟این تفاوتها رو ما آدمها بوجود آوردیم وگرنه قتل یه کارتن خواب با یه پزشک هیچ فرقی نمیکنه (البته از دیدگاه خداوند).دیدگاه آدمها مهم نیست چون معمولا دیدگاه پست و مقامی ست تا انسانی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج