۲۲۶۹۴۱
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

زیورآلات با طراحی زیبا و خلاقانه

پیش چشم خانم‌ها همیشه یك دستبند، انگشتر، گوشواره و. . . چشمك می‌زند؛ به‌خصوص اگر طراحی و ساختی خلاقانه داشته‌ باشد.

زیورآلات با طراحی زیبا و خلاقانه
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین : پیش چشم خانم‌ها همیشه یك دستبند، انگشتر، گوشواره و. . . چشمك می‌زند؛ به‌خصوص اگر طراحی و ساختی خلاقانه داشته‌ باشد. كارهای سمیه ابراهیمی از همین دست كارهاست كه می‌تواند خانم‌ها را جذب كند. او مدام دنبال ایده‌هایی ناب برای طراحی زیورآلاتی منحصربه‌فرد است. البته سمیه ابراهیمی رشته تحصیلی‌اش مرتبط با ساخت این زیورآلات نیست و از ۱۸ سالگی تدریس زبان می‌كرده اما چون در خانواده‌ای هنرمند بزرگ شده بود، ذوق و سلیقه‌اش، او را به اینجا رسانده و تبدیل به طراح زیورآلات كرده است.

سلنیت از كجا آمد

زیورآلات با طراحی زیبا و خلاقانه

سلنیت برای من معنی عظمت خداوند را دارد. وقتی به این كار علاقه‌مند شدم یك روز برای خرید رفتم. در این میان سنگی با ابعاد ۵۰ در ۷۰ با تراشی فوق‌العاده نظرم را جلب كرد كه شبیه بوته‌ای از گل رز بود اما به رنگ خاكستری. وقتی از صاحب مغازه پرسیدم كه تراشکار این سنگ كجاست؟ با جواب جالب صاحب مغازه شوكه شدم؛ ایشان گفتند تراشکار این سنگ، خداست. جزئیات را كه جویا شدم توضیح دادند این سنگ به‌طور طبیعی شبیه گل رز است و سنگ سلنیت نام دارد. برای همین از آن روز تصمیم گرفتم اسم برندم را سلنیت بگذارم تا همیشه خداوند پشت و پناهم باشد.

زیبایی را انتخاب كرد

زیورآلات با طراحی زیبا و خلاقانه

بیشتر از چهارسال است كه طراحی و ساخت زیورآلات معمولی را انجام می‌دهم اما كمی كه گذشت، متوجه شدم این سبك كار خیلی زیاد شده و ایده نویی وجود ندارد؛ بنابراین در سایت‌ها دنبال جایی بودم تا دوره طلاسازی بگذرانم كه با خانم فخر موحدی آشنا شدم. ایشان در این زمینه كمك زیادی به من كردند و باعث پیشرفتم در این كار شدند. بعد از اینكه كلاس‌های طراحی را گذراندم خانم موحدی، پسرعمه‌شان را به من معرفی كردند كه كارگاه كوچك طلاسازی داشتند. من در این كارگاه شروع به كار كردم و چیزهای زیادی از آقای خجسته یاد گرفتم و تازه فهمیدم طلاسازی یعنی چه.

نماد آسمان

زیورآلات با طراحی زیبا و خلاقانه

اگر اهل تجملات هستید، حتما به این ست زیبا و ظریف فكر كنید. این ست گردنبند و انگشتر را به خاطر سنگ توپاز دوست‌داشتنی‌اش به دخترخانم‌هایی توصیه می‌كنیم كه روحی لطیف، دارند. این سنگ آبی رنگ نماد آسمان است و قسمت فلز آن شبیه ابر طراحی شده است.

جواهری به لطافت زن


زیورآلات با طراحی زیبا و خلاقانه

در زیورآلات‌تان به گوشواره مروارید هم فكر كنید. مرواریدها از آن انتخاب‌هایی هستند كه همیشه به كارتان می‌آیند؛ چون وقار و زیبایی را با هم دارند. این گوشواره جواهری است به لطافت زن و به گرانبهایی برلیان و طلا. اگر می‌خواهید خاص باشید، بد نیست سراغ این گوشواره بروید كه با طرحی از مروارید اصل پرورشی و برلیان زیبایی‌اش دوچندان می‌شود.

زیبایی و لطافت زنانه

زیورآلات با طراحی زیبا و خلاقانه

این گردنبند، صدف تراش خورده است كه جلوه‌ای خاص به گردن شما می‌بخشد. این آویز صدفی، نماد زیبایی و لطافت است و زیبایی زن را مضاعف می‌كند. پیچی كه در این صدف وجود دارد حس زنانه را نشان می‌دهد. این گردنبند را با لباس‌های ساده و تك‌رنگ بپوشید تا خودش را بهتر نشان دهد.

هنر ایرانی برای خانم‌های ایرانی

زیورآلات با طراحی زیبا و خلاقانه

همین حالا دست به كار شوید و در میان زیورآلات ریز و درشت‌تان جایی هم برای این گوشواره‌های ظریف باز كنید. گوشواره‌ای از گل‌های ختایی ایرانی كه در فرش ها و نقاشی‌های ایرانی زیاد به چشم می‌خورد. این گوشواره‌ قطعه‌ای از هنر ایرانی است كه بیشتر از هر محصولی برازنده زن ایرانی است.

مسیرهای روشن در زندگی

زیورآلات با طراحی زیبا و خلاقانه

همیشه در كارهایم دنبال راهی بودم تا طرحی ارائه دهم كه با آن نشان دهم مردم می‌توانند در جاهای خالی زندگی، مسیرهای روشنی را پیدا كنند. در این كار اگر دقت كنید، خیلی از جاها خالی است ولی سنگ باارزش برلیان مسیر خودش را در این راه پیدا كرده و زندگی همچنان با امیدهایش ادامه دارد.

به نام سپیده

زیورآلات با طراحی زیبا و خلاقانه

اگر سراغ طرحی غیر از همه نمونه‌های معمول هستید، حتما به این مدل فكر كنید. طراحی این دستبند با مروارید‌های نامنظم یا مرواریدهای کشیده در كمتر جایی دیده شده است. در بین این مرواریدهای كشیده طرحی با خط نستعلیق ایرانی به نام سپیده هم جای داده شده است.

پروانه‌ای با بار زندگی

زیورآلات با طراحی زیبا و خلاقانه

اگر خیال دارید به مادرتان هدیه‌ای بدهید، می‌توانید به این آویز زیبا با طرح یك مروارید كه پروانه‌ای در پایین آن است فكر كنید. این آویز نماد استقامت و محكم بودن یك زن است؛ پس این آویز را به مادرتان هدیه دهید كه لایق بهترین‌هاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      بسیار زیبا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج