جاباما
۲۲۶۹۷۵
۴ نظر
۵۱۸۶
۴ نظر
۵۱۸۶
پ

آدم‌ها را با رایحه ‌شان می‌شناسم!

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یك عطرباز حرفه‌ای

این روزها بوی عطر شما به نوعی به شناسنامه شما تبدیل می‌شود و قطعا خانواده، اطرافیان، دوستان و همكاران‌تان، چشم‌بسته می‌توانند شما را از روی بوی عطرتان شناسایی كنند چرا كه حالا استفاده از عطر نه تنها برای خودتان، بلكه برای اطرافیان‌تان هم مهم شده است.

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یك عطرباز حرفه‌ای
مجله زندگی ایده آل - محمد حسین‌زاده، مصطفی رفعت : این روزها بوی عطر شما به نوعی به شناسنامه شما تبدیل می‌شود و قطعا خانواده، اطرافیان، دوستان و همكاران‌تان، چشم‌بسته می‌توانند شما را از روی بوی عطرتان شناسایی كنند چرا كه حالا استفاده از عطر نه تنها برای خودتان، بلكه برای اطرافیان‌تان هم مهم شده است.

اینكه چه عطری با سلیقه شما جور است و چه عطری با جیب شما همخوانی دارد، نكته‌ای است كه به شخص بازمی‌گردد؛ به همین دلیل این روزها انتخاب یك عطر خوب، به یك موضوع مهم در استایل هر شخصی تبدیل شده است.

برای این موضوع سراغ یكی از هنرمندان جوان سینما و تلویزیون یعنی حدیث میرامینی رفته‌ایم كه اتفاقا دنیای عطر را دوست دارد. او ضمن معرفی چند عطر به شما می‌گوید كه نباید در خرید عطر ولخرجی كرد و نباید اسیر برندهای گران‌قیمت شد، بلكه باید به ذائقه و احساسات درونی خود احترام گذاشت چرا كه می‌‌توان آدم‌ها را از روی رایحه عطرشان شناسایی كرد.

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یك عطرباز حرفه‌ای

هدیه‌ای در ۱۵ سالگی

رابطه من با عطر و دنیای عطرها بسیار خوب است و اصولا استفاده از عطر را دوست دارم. یادم نمی‌آید از چه زمانی عطر زدن برای من جدی شد، فقط می‌دانم ۱۵ ساله بودم كه از یك دوست، عطر هدیه گرفتم و این هدیه برای من احساس بسیار خوشایندی داشت و از آن زمان استفاده از عطر تبدیل به عادتی ثابت برای من شد.

خرید عطر در زمان نیاز

تنها زمانی‌كه عطرم تمام بشود، نیاز به خرید آن را احساس می‌كنم. البته به قواعدی مانند شروع فصل جدید و تغییر عطرها و رایحه‌ها توجه دارم اما اصولا هم این شكلی است كه بیشتر اوقات تقریبا شیشه عطرم با تمام شدن هر فصلی تمام می‌شود! ضمن اینكه شرایط دیگری هم ممكن است مرا برای خرید عطر ترغیب كند؛ مثلا گاهی پیش می‌آید رایحه‌ای به مشامم می‌رسد كه سال‌ها پیش از آن عطر استفاده می‌كردم و حالا با این تجدیدخاطره احساس می‌كنم چقدر خوب است، دوباره آن عطر را تهیه كنم. . .

عطر با رایحه گل‌ها

دوست دارم از عطرهایی استفاده كنم كه از تركیب رایحه گل‌ها ساخته می‌شود چرا كه به نظرم رایحه دلنشین‌تری نسبت به عطرهای دیگر دارند. ضمن اینكه این عطرها برای فصول گرم مانند تابستان انتخاب مناسب‌تری هستند.

پای ثابت عطرهای من

عطر محبوب من «Lanvin Eclat» است. در واقع عطر ثابت من است كه همیشه آن را شارژ می‌كنم. آشنایی من با این عطر بازهم به شكل هدیه‌ای از یك دوست عزیز بود. در واقع علاقه‌ای كه به آن دوست داشتم با علاقه‌ای كه به آن عطر پیدا كردم، همراه شد تا در این سال‌ها پای ثابت عطرهای مورد استفاده من باشد.

رایحه چوب، ناب‌ترین رایحه

اساسا شامه بسیار تیزی دارم و به همین علت رایحه‌های مختلف طبیعی روی من تاثیر می‌گذارند. به نظرم رایحه چوب، ناب‌ترین رایحه طبیعت است و در كنار آن به عطر گل‌ها علاقه ویژه‌ای دارم. روی همین اصل عطری چون «Narcisse» را كه رایحه گل‌نرگس است خیلی دوست دارم یا عطری از «Marc Jacobs» به نام «Daisy» كه رایحه گل‌یاس دارد.

اهمیت ماندگاری عطر

هنگام خرید عطر جدای از توجه به موارد مورد علاقه‌ام، ماندگاری عطر برایم اهمیت زیادی دارد اما راستش با این قیمت‌های نجومی غیرمنطقی كه عطرها دارند، بسیار دوست دارم عطرهای محبوبم را با شرایطی ارزان‌تر تهیه كنم. در این میان عواملی چون شكل شیشه عطر یا دیزاین و بسته‌بندی آن برایم مهم نیست.

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یك عطرباز حرفه‌ای

یافتن وجه اشتراك

هر زمان احساس كنم شخصی عطری زده كه از آن خوشم بیاید، نامش را می‌پرسم و به نظرم بعضی عطرها حسی را در آدم ایجاد می‌كنند كه فكر می‌كنی آن شخص چه انتخاب هیجان‌انگیزی داشته است. گاهی پیش آمده وقتی دیده‌ام كسی از عطرهای مورد علاقه من استفاده كرده، پیش خودم فكر می‌كنم چقدر جالب است. احتمالا من و او وجه اشتراكی داریم.

عطرهایی كه دوست ندارم

عطرهایی كه در آن از عصاره‌های گیاهی استفاده ‌شود، باعث سردرد من می‌شود؛ برای مثال تركیب رازیانه را در عطر دوست ندارم. گاهی ممكن است همین عصاره‌های گیاهی در تركیب با اسانس عطرهایی كه دوست دارم، باعث شود سراغ آن عطر نروم.

عطر با رعایت

من استفاده از عطر را در تمام طول روز بسیار دوست دارم و استفاده از آن را ملزم به موقعیت خاصی نمی‌كنم؛ البته بسیار رعایت می‌كنم كه عطر من باعث آزار دیگران نشود؛ مثلا در محیط‌های بسته، عطرهای خیلی تلخ، تند یا گرم استفاده نمی‌كنم.

حدیث آمده، حدیث رفته!

این موضوع برایم جالب است كه وقتی از جایی می‌روم، رایحه عطر من مانند ردپا آنجا بماند. مخصوصا در سر كارم بارها این اتفاق افتاده كه وقتی وارد می‌شوم یا از آنجا می‌روم، همه می‌گویند «حدیث آمده است یا حدیث رفته است!».

احساس شادابی و طراوت

درست است كه عطرها و مخصوصا عطرهای خوب، قیمت‌های بالایی دارند ولی توصیه می‌كنم كه هر كسی در حد بضاعت خود، عطری تهیه و مخصوصا در اماكن و وسایل نقلیه عمومی از عطر استفاده كند چون عطر به جز بوی خوش، احساسی از شادابی و طراوت را همراه می‌آورد.

Daisy by Marc Jacobs

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یك عطرباز حرفه‌ای

این عطر هنگام انتخاب محصولات با رایحه گل، ناخودآگاه شما را به خودش جذب می‌كند و تركیبی جذاب از عصاره‌های گل و میوه مثل برگ‌های بنفشه، توت‌فرنگی، گل یاس و گاردنیا دارد كه می‌تواند حس و حال شما را شاداب نگه دارد.

ECLAT by Lanvin

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یك عطرباز حرفه‌ای

خانم‌های علاقه‌مند به رایحه گل‌ها حتما از این عطر استقبال خواهند كرد. پایه عطر را رایحه‌ای از اسانس یاس سبز و دانه مركبات تشكیل می‌دهد و در لایه‌های بعدی به رایحه ملایم شكوفه هلو، گل صد تومنی قرمز، چای سبز، اسمانتوس هندی و گیاهان متعدد جنگل می‌رسیم.

Narcisse by Chloe

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یك عطرباز حرفه‌ای

سال ۱۹۹۲ بود كه ورود این عطر به دنیای مد باعث شد خانم‌ها با رایحه ای جذاب روبه‌رو شوند كه تا امروز یكی از بهترین‌هاست. این عطر خارق‌العاده هنگام اسپری كردن رایحه‌ای شاداب و شرقی دارد كه شامل شكوفه پرتقال، گل نرگس، گل همیشه بهار است.

Pleasures by Estee Lauder

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یك عطرباز حرفه‌ای

این عطر یكی از نمونه‌های شاهكار عطرهای فلورال است كه رایحه‌ای دلنشین و عاشقانه دارد و هنگام اسپری كردن همچون نسیمی لطیف و ملایم در ذهن شما حك می‌شود. در تركیبات آن از عصاره گل زنبق سفید، برگ‌های بنفشه، یاس وحشی موسوم به یاس بنفش سیاه و سفید و پئونی سفید استفاده شده است.

Flowerbomb by Viktor & Rolf

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یك عطرباز حرفه‌ای

این عطر مانند نامش انفجاری از رایحه گل‌هاست كه فضا را آكنده از حس و حال باغی پر گل می‌كند. وقتی آن را اسپری می‌كنید، تركیب جادویی این عطر برای شما فاش می‌شود كه آمیزه‌ای از اركیده ارغوانی آمریكایی، یاس سامباك، سنتیفولیا رز و اسمانتوس هندی است.

Flora by Gucci

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یك عطرباز حرفه‌ای

فلورا عطری جوان پسند است كه از گل پئونی، اسمانتوس، گل‌های چینی و رز در ترکیب آن استفاده شده. پایه ماندگار و با روح كار نیز تركیب چوب صندل و نعناع هندی است كه ساعت‌ها به ماندگاری عطر كمك می‌كند.

Rose by Paul Smith

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یك عطرباز حرفه‌ای

قطعا این عطر از برند پل اسمیت با آن عطرافشانی منحصر به فرد خود از رمانتیك‌ترین گل جهان بهترین انتخاب است. تركیب شاداب آن مخلوطی از رز، مگنولیا، گل‌سرخ، گل بنفشه و سدر است كه اتفاقا دوام بسیار بالایی هم دارد. این عطر به نسبت مدل‌های معمول با اسانس گل‌سرخ، حالتی بسیار مدرن و شیك دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رویا ی جواد

      من خودم دوران دانشجویی کارشناسی از عطر نارسیسو خیلی استفاده میکردم الانم دوس دارم خیلی خوبه.

    • Reza

      منم عطر ECLAT by Lanvin رو پیشنهاد میدم
      واسه دوستم خریدم عاشقشه

    • sara

      منم خیلیییییییی عطر دوس دارم.ممنون از معرفی

    • بدون نام

      حدیث جون کاش زحمت قیمتهاش رو هم کشیده بودی ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج