۲۲۶۹۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وزش باد و گرد و خاک در شرق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز باران در ۴ استان شدت می‌گیرد، گفت: هنوز وزش باد و گرد و خاک از جنوب شرق و شرق کشور رخت برنبسته است.

خبرگزاری فارس: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز باران در ۴ استان شدت می‌گیرد، گفت: هنوز وزش باد و گرد و خاک از جنوب شرق و شرق کشور رخت برنبسته است.

امین‌حسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۳ روز آینده در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب و برخی نواحی جنوب شرق کشور بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: طی ۲ روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و در برخی مناطق گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که در برخی ساعات در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل طوفان گرد و خاک رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها امروز در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و نیمه غربی فارس است.

نقشینه با بیان اینکه آسمان تهران امروز صاف گاهی همراه با وزش باد است، گفت: احتمال بارش پراکنده و افزایش ابر در ارتفاعات استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز شهرکرد با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد خنکترین مرکز استان و اهواز با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد گرمترین مرکز استان کشور است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج