جاباما
۲۲۷۰۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صدور مجوز ۷ کنسرت در تهران

واحد نظارت وارزشیابی دفترموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوزهفت اجرای صحنه ای موسیقی را در تهران صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا: واحد نظارت وارزشیابی دفترموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوزهفت اجرای صحنه ای موسیقی را در تهران صادر کرد.

مجوز اجرای صحنه ای برای گروه مهدی یراحی به سرپرستی و خوانندگی مهدی یراحی، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی را صادر کرد. این کنسرت نهم مرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ تا ۲۰ و ۲۱:۳۰ تا ۲۳ برگزار می شود.

'تو برمی گردی'، 'منو رها کن'، 'هوای تو' و 'باور کن' از جمله قطعاتی است که یراحی در این کنسرت آنها را به اجرا می گذارد.

همچنین مجوز کنسرت گروه شهرام شکوهی به سرپرستی و خوانندگی وی صادر شده است. این کنسرت ۱۹و ۲۰ شهریور در دو سانس ساعت ۱۷:۳۰ ا تا ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ و ۱۶ مهر در دو سانس از سایه ۱۸:۱۵ تا ۲۰:۱۵ و ۲۱:۴۵ تا ۲۳:۴۵ برگزار می شود.

مجوز گروه 'آوای صحرا' به سرپرستی و خوانندگی الهام کریمی نیز برای اجرا در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران صادر شده است. اجرای گروه آوای صحرا در روزهای سوم و چهارم شهریورماه در یک سانس (ساعت ۲۱) برگزار می شود. در کنسرت قطعاتی چون 'از قلب پریشانم'، ' گفتم ازت ناراحتم'، 'دلم گرفت از این قفس' و 'گاهی زین پشت' توسط الهام کریمی اجرا می شود.

گروه موسیقی پاپ بابک جهانبخش دیگر گروهی است که مجوز اجرای کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی را دریافت کرده است. این کنسرت در روزهای ۲۹ و ۳۰ مرداد در دو سانس ۱۸ تا ۲۰ و ۲۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ برگزار می شود. این گروه ۱۴ مهر نیز از ساعت ۱۸:۱۵ تا ۲۰:۱۵ و ۲۱:۴۵ تا ۲۳:۴۵ نیز اجرای دیگری دارد.

گروه 'بُمرانی' به سرپرستی مانی مزکی و خوانندگی بهزاد عمرانی، دوم مرداد در سانس های ۱۸ تا ۲۰ و ۲۱ تا ۲۳ در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اجرا دارند. در این کنسرت قطعاتی چون 'کی چراغارو خاموش میکنه؟'، 'غصه خورک'، 'سکوت سکوت' و 'خورشید دزد' اجرا می شود.

گروه موسیقی پاپ محسن یگانه به سرپرستی و خوانندگی وی دیگر گروهی است که از واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی مجوز دریافت کرده است. این گروه روزهای ۲۹ و ۳۰ مرداد در دو سانس ۱۸ تا ۲۰ و ۲۲ تا ۲۴ در سالن اصلی تالار بزرگ کشور، قطعاتی چون 'تابوت'، 'آسمون آبی' و... از آلبوم 'رگ خواب' را اجرا می کند.

گروه 'همنوازان حصار' به سرپرستی علی قمصری گروه دیگری است که مجوز اجرا گرفته است. اجرای این گروه که خوانندگی آن را محمد معتمدی به عهده دارد، ۳۱ مرداد و نیز در ۵، ۶ و ۷ شهریور و آخرین نوبت آن در ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه در یک سانس (ساعت ۲۰) به اجرا در خواهد آمد .

لازم به ذکر است در این کنسرت ها قطعاتی چون 'زخمه های پایانی'، 'کم حوصله ها'، 'گنج گم شده' ، 'بی زمانی' و ... اجرا خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج