۲۲۷۳۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رسوایی جدید برای هیلاری کلینتون

&#۰۳۹;هیلاری کلینتون&#۰۳۹; نامزد ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از حزب دمکرات که همچنان با بحران رسوایی ایمیل های شخصی خود دست به گریبان است، در تازه ترین واکنش مدعی شد که از ایمیل شخصی خود برای مکاتبات محرمانه استفاده نکرده است.

خبرگزاری ایرنا: 'هیلاری کلینتون' نامزد ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از حزب دمکرات که همچنان با بحران رسوایی ایمیل های شخصی خود دست به گریبان است، در تازه ترین واکنش مدعی شد که از ایمیل شخصی خود برای مکاتبات محرمانه استفاده نکرده است.

خبرگزاری رویترز روز یکشنبه گزارش داد، کلینتون در پاسخ به نامه بازرس دولت فدرال در این باره گفت:' من از ایمیل شخصی ام در زمان تصدی مقام وزارت خارجه برای ارسال و دریافت اطلاعات طبقه بندی شده و محرمانه (دولتی) استفاده نکردم.'

بنابراین گزارش، نامزد ریاست جمهوری امریکا این اظهارات را روز گذشته (شنبه) در جریان تبلیغات انتخاباتی خود در ایالت 'آیوا' اعلام کرد.

رویترز نوشت، رسوایی استفاده کلینتون از ایمیل شخصی خود در زمان تصدی مقام وزارت خارجه آمریکا به یکی از معضلات وی برای نامزدی ریاست جمهوری تبدیل شده است، چرا که در میان دیگر نامزدهای ریاست جمهوری از حزب دمکرات وی کار چندان دشواری در پیش رو ندارد.

بنابراین گزارش در نامه ژنرال 'چارلز مک کالو'، ناظر بر سازمان های اطلاعاتی آمریکا، خطاب به کنگره این کشور آمده است، دستکم در یک نمونه ۴۰ موردی از ۳۰ هزار ایمیل شخصی هیلاری کلینتون، چهار مورد اطلاعات طبقه بندی شده محرمانه ارسال و دریافت شده است.

کلینتون در پاسخ به این نامه که پنجشنبه گذشته از سوی مک کالو به اعضای کنگره ارائه شد، گفت که وی از ایمیل هایی که به آنها اشاره شده است، چیزی نمی داند و نظری ندارد.

رویترز افزود، وی در استفاده از ایمیل شخصی برای انجام کارهای دولتی متهم به نقض قانون شده است. این مساله در ماه مارس گذشته بر ملا شد.

براساس این گزارش،در حالی که هیلاری کلینتون در رقابتی آسان با دیگر نامزدهای حزب دمکرات روبرو است، اما نظر سنجی های جدید نشان می دهد اکثریت رای دهندگان وی را بویژه بر سر مساله جنجال برانگیز ایمیل های شخصی، فردی غیرقابل اعتماد می دانند.

به گزارش ایرنا، در ماه مارس ۲۰۱۵ میلادی روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد هیلاری کلینتون در زمان تصدی مقام وزارت خارجه آمریکا به جای استفاده از سرورهای امن دولتی از ایمیل شخصی بر روی سرورهای غیردولتی استفاده کرده است.

هیلاری کلینتون بین ۳۰ تا ۳۲ هزار ایمیل که شامل ۵۵ هزار صفحه اسناد و مدارک می شد را از طریق ایمیل شخصی خود ارسال و دریافت کرده است.

این تعداد از ایمیل ها بعدا از روی سرور غیردولتی که ایمیل شخصی هیلاری کلینتون بر روی آن قرار داشت، حذف شدند.

۸۵۰ صفحه از اسنادی که در ایمیل های شخصی هیلاری کلینتون قرار داشت و بعدها حذف شد، مربوط به حادثه حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی در سال ۲۰۱۲میلادی بود که این امر خشم سیاستمداران کنگره و سنای آمریکا که کمیته تحقیقی را در این زمینه تشکیل داده بودند، برانگیخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج