۲۲۷۳۷۱
۲ نظر
۵۰۲۵
۲ نظر
۵۰۲۵
پ

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

اگر عاشق حیوانات هستید و دوست دارید حتی در سفر هم با حیوانات در تماس باشید و آنها را از نزدیک ببینید به فهرستی از مکان های توریستی که در اینجا برایتان آورده ایم نگاهی بیاندازید.

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها



برترین ها: اگر عاشق حیوانات هستید و دوست دارید حتی در سفر هم با حیوانات در تماس باشید و آنها را از نزدیک ببینید به فهرستی از مکان های توریستی که در اینجا برایتان آورده ایم نگاهی بیاندازید.

1. خوک ها در ساحل باهاما

سفر به ساحل خوک ها در باهاما مطمئنا یکی از بهترین مقاصدی است که می توانید برای تعطیلات تابستان خود انتخاب و حیات وحش را از نزدیک مشاهده کنید. دوست دارید بدانید با چه صحنه ای مواجه می شوید؟ خوک هایی که در آب ها شنا می کنند و مدام با توریست ها در تماس اند.

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

۲. گاوهای دریایی در فلوریدا

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

یکی از جذاب ترین موجودات دریایی گاو دریایی است که می توانید آنها را از نزدیک در فلوریدا مشاهده کنید.

۳. سگ در اسکاتلند

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

آیا از دیدن فیلم ۱۰۱ سگ خالدار لذت بردید؟ اگر دوست دارید فضایی مانند این فیلم را تجربه کنید، به فستیوال سگ طلایی در اسکاتلند سری بزنید. در این فستیوال سگ های زیادی به نمایش گذاشته می شوند که واقعا دیدنی است. علاوه بر آن شما می توانید از شام و موسیقی پخش شده نیز لذت ببرید.

۴. خرس قطبی در منیتبا، کانادا

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

اگر تا به حال یک خرس قطبی را از نزدیک ندیده اید، در پاییز به منیتبا کانادا سفر کنید زیرا فصل پاییز فصل مهاجرت آنها است. شما می توانید با مقداری اسنک به آنها نزدیک شود. همچنین می توانید در هتل هایی اقامت کنید که منظره ای از خرس های قطبی را مقابل چشمان تان قرار می دهد.

۵. میمون شبگرد در فیلیپین

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

این حیوان واقعا خجالتی است به همین دلیل اگر به فیلیپین سفر کردید و دوست داشتید آن را از نزدیک ببینید، افرادیی هستند که پس از اطمینان از این که با آنها به مهربانی برخورد می کنید، شما را برای آشنایی با این حیوان بامزه راهنمایی می کنند.

۶. چیتا در آفریقای جنوبی

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

اگر دوست دارید یک بچه چیتا را در آغوش بگیرید، به آفریقای جنوبی سفر کنید. در این مکان، از این حیوان در حال انقراض محافظت و حتی از افرادی که تمایل به مراقبت و کمک به آنها را دارند نیز استقبال می شود.

۷. فیل در پارک فیل های تایلند

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

اگر دوست دارید تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز در زندگی تان داشته باشید، به تایلند سفر کنید و از نزدیک با فیل ها در تماس باشید. پارک فیل ها تعداد زیادی فیل که ممکن است تعدادی از آنها زخمی، پیر و فرسوده، بی سرپرست یا کور باشند را یک جا جمع کرده است. شما حتی می توانید برای کمک کردن به آنها داوطلب شوید.

۸. کرگدن در جنوب آمریکا

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

تماشای یک حیوان زیبا بدون هیچ خطری؟! بله شما می توانید در جنوب آمریکا تعداد زیادی کرگردن را از فاصله ای نزدیک مشاهده کنید. در این مکان کرگدن های زخمی، بیمار یا بی سرپرست را در مکانی امن نگاه می دارند و پس از بهبودی، دوباره به دل طبیعت باز می گردانند. شما می توانید در شب هم به این مکان سری بزنید و حتی سر و صدای آنها را بشنوید.

۹. خرگوش ها در ژاپن

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

اگر شما هم مثل خیلی های دیگر عاشق خرگوش هستید، سفر به « Ōkunoshima » ژاپن را در برنامه خود قرار دهید. در این جزیره، تعداد زیادی خرگوش نیز مانند سگ و گربه در خیابان دیده می شود که واقعا شگفت انگیز است.

۱۰. کوسه در جزیره مارشال فلوریدا

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

شاید در تصورتان هم نگنجد اما در جزیره مارشال فلوریدا می توانید با کوسه ها شنا کنید و در عین حال از زیبایی های جهان زیر آب نیز لذت ببرید.

۱۱. آهو در پارک نارا ژاپن

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

اگر مانند بسیاری از افراد دیگر شما هم اعتقاد دارید که آهو یکی از زیباترین حیوانات موجود در کره زمین است، بد نیست این بار که برای سفر خود برنامه ریزی می کردید، به ژاپن نیز فکر کنید. پارک نارا خانه هزاران آهو است که نه تنها زیبا و مهربان هستند بلکه دوست دارند از دستهای بازدیدکنندگان نیز غذا بخورند. اگر یادتان رفت برای آنها غذا بیاورید نگران نشوید زیرا به راحتی می توانید آن را از آهمان پارک خریداری کنید.

۱۲. میمون در جشنواره میمون تایلند

بهترین مقاصد گردشگری برای حیوان دوست ها

به نظر شما هم میمون حیوان جالب و عجیبی است؟ هر ساله فستیوالی در تایلند برپا می شود که در آن هزاران میمون در میان هزاران میوه و سبزی و دیگر غذاهای مورد علاقه شان، شرکت می کنند. در این فستیوال موسیقی، بازی و سرگرمی های دیگر نیز وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی باجال بود. من عاشق کرگرنم. کجا برم؟

    • بدون نام

      سه گروه از مردم ایران میتوانند به همهجا بروند و تفریح کنند. اول پزشکان عزیز وزیر بهداشت. دوم اختلاس گران عزیز سوم بازاریان استفاده کننده از جنگ و انقلاب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج