۲۲۷۴۴۴
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

طنز؛ مک دونالد عامل شبیخون فرهنگی!

ماجرای افتتاح شعبه رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد سوژه داغ این روزهای بسیاری از رسانه‌هاست که موجب نگرانی عده زیادی نیز شده است.

وبسایت روزنامه قانون نوشت:

ماجرای افتتاح شعبه رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد سوژه داغ این روزهای بسیاری از رسانه‌هاست که موجب نگرانی عده زیادی نیز شده است.

مثلا غلامعلی حدادعادل گفته است: «برخی رسانه‌های اصلاح طلب به دنبال افتتاح شعبه مک دونالد در ایران هستند!» در ابتدای امر، این موضوع را باور نکردیم، چه کسی می‌تواند هضم کند که در ایران کسی به دنبال افتتاح شعبه مک دونالد باشد، خدای نکرده مگر اینجا سوئد است!؟

بعد از بررسی‌های ابتدایی متوجه این موضوع شدیم که شوربختانه عده زیادی از فرصت طلبان، با توجه به توافق صورت گرفته به دنبال افتتاح این رستوران هستند! فکر کنید؟ دو روز دیگر هم خدای نکرده می‌خواهند KFC افتتاح کنند! واقعا باور کردن این فاجعه ملی کمی سخت است.خدایا به کدامین گناه باید این مصیبت را تحمل کنیم؟

مگر می‌شود با مردمی که تا این اندازه به دم پختک و

کله جوش و دیزی و لوبیا پخته، پایبند هستند، نوید مک دونالد داد؟ آیا این موضوع موجب تضعیف دولت نخواهد شد؟! معترضین به حضور مک دونالد در ایران در بیانیه‌ای ضمن پوزش از همه مردم خواستند تا با حضور به موقع در صحنه، جلوی این توطئه بین المللی بایستند!

با سلام و احترام خدمت ملت عزیز ایران

ما بخشی از مردم این کشور بوده که به شدت نگران اتفاقات احتمالی بعد از توافق هستیم.

افتتاح شعبه رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد که این روزها به سوژه جذاب روزنامه‌های زنجیره‌ای تبدیل شده موجب گمراه شدن جوانان، و راهی کردن‌شان به سمت لهو و لعب و همین طور معتاد شدن آنان خواهد شد.

همان‌طور که مستحضر هستید در سیب زمینی سرخ کرده‌های این رستوران شنود کار گذاشته شده و همچنین برگرهای این شرکت دارای درصد بالایی از متان فتامین یا همان شیشه است.

مرغ‌های سه تیکه اسپایسی این کمپانی دارای یک تکه بال و یا کتف است که این فریب و نیرنگ بزرگ به وسیله اعتراض شما می‌تواند خنثی شود! مگر لقمه زعفرانی و یا خوش‌گوشت خودمان چه ایرادی دارد که بخواهیم دست به دامان غربی‌ها شویم.

خدارو شکر در مدت زمان 8 ساله تحریم خودکفا شدیم و می‌توانیم همین سیب زمینی‌های سرخ کرده را در خانه و یا محل کار تهیه کنیم.

همچنین نام این شرکت نیز پر است از دسیسه و شبیخون‌های فرهنگی علیه ملت بیدار ما! مک دونالد! صاحب این شرکت که به وسیله ارتباطات گسترده با عوامل آمریکایی و صهیونیستی توانسته برای خود اعتباری کسب کند، قصد تخریب چهره فرهنگی کشور ما را دارد.

اصلاح طلبان سال‌ها ست به دنبال به حاشیه بردن املت با پیاز بوده و قصد انجام این عمل زشت خود را داشتند، با حمایت از املت با پیاز و مقابله با هرگونه پیتزا سیر و استیک، اعتراض خود را نشان دهیم.

از همه آحاد ملت می‌خواهیم تا با تجمع در مقابل اتحادیه رستوران داران در اعتراض به این پروژه آمریکایی ما را یاری کنند. همان روز نهار هم با حضور در جگرکی دایی تورج و با خوردن خوش‌گوشت و خوئک و دنبه، چک و لگد محکمی بر گونه و چشم آمریکا زده تا دیگر جرأت چنین جسارت و توهینی را به خود راه ندهد.‌
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد

      همین مسئله ای که بالا به طنز گفتین که توی سیب زمینی ها میکروفون کار گذاشتن رو یکی از آشنا ها برای من فرستاد.
      بعد من بش پیام دادم خیلی باحال بود این جوک
      بعد با عصبانیت پیام داده ، این که جوک نبود ، اینو استاد . . . پور گفته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج