جاباما
۲۲۷۵۶۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انهدام باند سارقان در زهک

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان زهک گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان «زهک» باند ۶ نفره سارقان منهدم و ۴۶ فقره سرقت نیز کشف شد.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ «محمد محمدی‌منش» در بیان جزئیات این خبر افزود: وقوع سرقت از اماکن دولتی و حساسیت ناشی آن در سطح شهرستان منجر به تشکیل تیمی از ماموران مجرب پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان آن شد.

محمدی‌منش ادامه داد: در تحقیقات نامحسوس پلیس، یکی از سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد که وی پس از تحقیقات جامع به انجام ۴۶ فقره سرقت گوشی تلفن همراه، وسایل داخل خودرو، اماکن دولتی و احشام اعتراف کرد.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان زهک افزود: مأموران در ادامه عملیات یکی از سارقان و مالخران را شناسایی و ضمن دستگیری این متهمان با هماهنگی مراجع قضایی از محل سکونت آنها بازرسی کرده و مقادیری اموال مسروقه نیز کشف کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که دو نفر دیگر از اعضای این باند متواری بودند، مأموران انتظامی این افراد را به همراه یک مالخر دیگر شناسایی کرده و آنان را نیز در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان زهک با اشاره به این‌که مأموران در بازرسی از مخفیگاه این متهمان اموال مسرقه شامل تعداد ۸۴ دستگاه تلفن همراه، کولر آبی، پمپ آب، تعداد ۸ دستگاه رادیو ضبط خودرو کشف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج