۲۲۷۶۳۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

راهنمای زندگی و تحصیل در خارج از ایران

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی

لیتوانی کشور کوچکی در بلوک شرق می‌باشد اما به دلیل توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سرمایه گذاری‌های خارجی انجام شده در این این کشور، در کنار رفاه نسبی و سطح اشتغال خوب، یکی از بازارهای نوظهور اروپا را تشکیل می‌دهد.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی




برترین ها: مجله اینترنتی برترین ها قصد دارد سلسله مقالاتی درباره فرآیند اخذ پذیرش در مقاطع عالی تحصیلی در کشورهای مختلف جهان را برای مخاطبان خود ارائه کند. این مقالات تلاش دارد تا به صورت عملی و مصور، اصول و مبانی فرآیند اقدام برای اخذ پذیرش تحصیلی در مقاطع فوق لیسانس و دکترا در دانشگاه های مختلف جهان را آموزش دهد.

با توجه به اشتیاق گسترده جامعه جوان ایران برای کسب تجربه تحصیل و تحقیق در مقاطع عالی در دانشگاه های آسیا، اروپا و آمریکا و تخصصی بودن این موضوع، بخش سبک زندگی برترین ها هر هفته موضوعات مختلف مربوط به این فرآیند را به جامعه مخاطبان عزیز سایت ارائه می کند. امیدواریم مخاطبان برترین ها و کلیه عزیزانی که این محتواها را مشاهده می کنند، به راحتی بتوانند خود و دیگران را در امر پذیرش تحصیلی و اخذ بورسیه یاری دهند.


راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی

در سلسله گفتارهای مربوط به معرفی فرصت‌های تحصیلی در خارج از کشور، تا کنون نکته‌های زیادی درباره اصول و مبانی فراهم کردن بسترهای لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی و گرفتن بورسیه، معرفی و بررسی شد که از طریق لینک بالا، قابل دسترس می‌باشد. معرفی فرصت‌های تحصیلی در کشورهای مختلف اروپا، از سوییس، فنلاند، ارمنستان و فرانسه گرفته تا لهستان و مجارستان و پرتغال درجنوب قاره سبز، در چند ماه اخیر مورد نظر پرتال برترین‌ها بوده است که خوشبختانه با استقبال خوب کاربران گرامی سایت نیز مواجه شده است.

هزار نکته ای که تا کنون برای معرفی فرصت‌های تحصیلی و زندگی در ده‌ها کشور مختلف اروپا، مورد بحث و بررسی قرار گرفت، فرصت‌های خوبی را برای ارتقای سطح آگاهی و دانش متقاضیان تحصیل در خارج از کشور فراهم می‌کند. امروز، به معرفی فرصت‌های تحصیلی در کشور لیتوانی می‌پردازیم. لیتوانی کشور کوچکی در بلوک شرق می‌باشد اما به دلیل توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سرمایه گذاری‌های خارجی انجام شده در این این کشور، در کنار رفاه نسبی و سطح اشتغال خوب، یکی از بازارهای نوظهور اروپا را تشکیل می‌دهد.

قطعاً، تحصیل و زندگی در این کشور بالنسبه ارزان و با کیفیت، می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقمندان به تحصیل و زندگی در یک کشور آرام، زیبا و در حال توسعه اروپایی حوزه شنگن باشد. لیتوانی کشور کوچکی در بلوک شرق می‌باشد اما به دلیل توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سرمایه گذاری‌های خارجی انجام شده در این این کشور، در کنار رفاه نسبی و سطح اشتغال خوب، یکی از بازارهای نوظهور اروپا را تشکیل می‌دهد. قطعاً، تحصیل و زندگی در این کشور بالنسبه ارزان و با کیفیت، می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقمندان به تحصیل و زندگی در یک کشور آرام، زیبا و در حال توسعه اروپایی حوزه شنگن باشد.

پیش از ورود به بحث، توصیه می‌کنیم از طریق ویدئو زیر، درباره تحصیل و زندگی در لیتوانی، اطلاعات جامعی کسب کنید.



نکته ۱۰۰۰: لیتوانی، برای نگاه بلند مدت و اقامت دائم در اروپا، با توجه به شرایط مهاجر پذیری آن، یک تیر با دو نشان می‌باشد. به این قضیه متقاضیان تحصیل در اروپا که موضوع اقامت نیز در دستور کار آن ها می‌باشد، توجه کنند.

نکته ۱۰۰۱: ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در دانشگاه‌های لیتوانی امکان پذیر می‌باشد. دانشگاه‌های لیتوانی از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار بوده و متخصصان مطرحی در رشته‌های مختلف از دانشگاه‌های لیتوانی فارغ التحصیل شده‌اند. سیستم آموزش ملی در لیتوانی شامل مؤسسات آموزشی دولتی و خصوصی می‌شود. در لیتوانی ۱۴ دانشگاه دولتی، ۹ دانشگاه غیر دولتی، ۱۳ کالج دولتی و ۱۱ کالج غیر دولتی و دانشکده‌های فنی و حرفه ای وجود دارد که مدارک معتبر اعطا می‌نمایند. مردم لیتوانی در میان ۵ کشور نخست اتحادیه اروپا قرار دارند که حداقل به دو زبان تسلط دارند، اکثر جوانان دارای تحصیلات دانشگاهی و مسلط به زبان انگلیسی هستند.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی

نکته ۱۰۰۲: لیتوانی رتبه نخست در جهان را در تعداد مشترکان تلفن همراه بر حسب جمعیت دارد، همچنین بالاترین سرعت دسترسی به اینترنت در جهان از آن این کشور می‌باشد. امنیت بالای اجتماعی در کنار زیر ساخت‌های شهری و خدمات رفاهی با استانداردهای اتحادیه اروپا مهم‌ترین دلایل انتخاب لیتوانی توسط علاقه‌مندان به تحصیل می‌باشد. دلایل عمده برای انتخاب جمهوری لیتوانی که کشوری ایده آل برای ادامه تحصیل در اروپا می‌باشد در زیر شرح داده شده است.

نکته ۱۰۰۳: اخذ مدرک از لیتوانی، بی شک عاملی است کلیدی برای بدست آوردن شغل حرفه ای موفق در سراسر جهان. به منظور تسهیل شرایط دانشجویان بین المللی، این کشور تغییرات قابل توجهی را در نظام آموزش عالی انجام داده است. کشور لیتوانی عضو سیستم انتقال اعتبار اروپا (ECTS) است. این سیستم به دانشجویان بین المللی این امکان را می‌دهد که به آسانی اعتبار تحصیلی و مدارک اخذ شده خود را به سیستم اعتباری ملی خود انتقال دهند. علاقه مندان به تحصیل در انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آمریکا، کانادا و استرالیا با توجه به امکان استفاده از این سیستم، می‌توانند تحصیلات خود را در لیتوانی گذرانده و در سال آخر تحصیل به آسانی به کشور مورد علاقه مهاجرت نمایند.

نکته ۱۰۰۴: مؤسسات آموزش عالی لیتوانی پس از تحقیقات گسترده به خوبی به امکانات مدرن و مورد نیاز اعم از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و مراکز کامپیوتر مجهز شده‌اند. در اختیار داشتن محیط مناسب تحصیل و تحقیق، به همراه اساتید معتبر و کارآزموده می‌تواند بستر مناسبی برای موفقیت دانش جویان این مراکز فراهم آورد. مؤسسات آموزش عالی لیتوانیایی از شرکت کنندگان فعال در برنامه‌های مختلف بین المللی و مدارس آموزش عالی خارج از لیتوانی هستند. این مزیت می‌تواند پایه ای برای پروژه‌های تبادل دانشجو، معلم و دانشمند در خدمت توسعه دانش باشد. دانشگاه‌های لیتوانیایی فعالانه در برنامه اراسموس موندوس شرکت نموده و این امر کمک شایانی به دانش آموزان جهت گسترش دانش فرهنگی خود می‌باشد.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی

نکته ۱۰۰۵: دانشگاه‌های لیتوانی از جمله دانشگاه‌های برتر اتحادیه اروپا محسوب می‌شوند. تحصیل در دانشگاه‌های لیتوانی برای دانشجویان خارجی در اکثر رشته‌ها به زبان انگلیسی امکان پذیر است.

در لیتوانی، آموزش عالی شامل تمام مؤسسات آموزشی بعد از دورهٔ دبیرستان می‌باشد، مؤسسات آموزش عالی شامل دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها، مدارس آموزش عالی، هنرکده‌ها، مدارس حرفه ای آموزش عالی و مراکز کاربردی و تحقیقاتی می‌باشد. تحصیلات عالی در این کشور هر ۴ سال یکبار مورد تجدید نظر قرار می‌گیرد و سیستم آموزشی براساس سیستم دانشجو محور طرح ریزی شده است. رقابت برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌های کشور لیتوانی در اروپا شدید است و درصد بالایی از دانشجویان مقطع دکترا را دانشجویان خارجی تشکیل می‌دهند.

نکته ۱۰۰۶: سیستم آموزشی لیتوانی ترمیک و زبان آموزشی در مقطع لیسانس برای اکثر رشته‌ها، انگلیسی است، و تقریباً کل رشته‌ها در مقطع فوق لیسانس به زبان انگلیسی می‌باشد. سیستم آموزشی دانشگاه‌های لیتوانی کاملاً مطابق با استانداردهای سیستم آموزشی آمریکا بوده و ورود به دانشگاه‌های لیتوانی پس از اتمام دبیرستان همانند ایران منوط به شرکت و قبولی در کنکور سراسری کشور لیتوانی می‌باشد و در مقاطع بالاتر بستگی به ضوابط و قوانین هر دانشگاه دارد. کلیه دانشگاه‌ها و کالج‌ها و مدارس آموزش عالی وابسته به شورای آموزش عالی هستند.

ساختار دانشگاه‌های لیتوانی:

سیستم آموزش ملی شامل مؤسسات آموزشی دولتی و خصوصی می‌باشد که:

۱۴ دانشگاه دولتی

۹ دانشگاه غیر دولتی

۱۳ کالج دولتی

۱۱ کالج غیر دولتی

و دانشکده‌های فنی و حرفه ای که مدارک معتبر را اعطا می‌کنند.

مقاطع تحصیلی و طول دوره:

۱- مقطع کارشناسی:

طول دوره به نسبت رشته متفاوت است. سه سال برای رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی، اقتصاد، حسابداری، مدیریت، علوم اجتماعی، علوم سیاسی - چهار سال برای رشته‌های فنی و مهندسی - شش سال برای رشته‌های پزشک عمومی، دندانپزشکی، دامپزشکی و معماری می‌باشد.

۲- مقطع کارشناسی ارشد:

طول دوره به نسبت رشته متفاوت است و حدوداً یکسال و نیم الی دو سال می‌باشد.

۳- مقطع دکترا:

طول دوره به نسبت رشته متفاوت است و حدوداً سه الی چهار سال می‌باشد


نکته 1007: اغلب رشته‌های مهندسی دانشگاه‌های لیتوانی در شهر کاونوس قرار دارند، اما برخی از رشته‌های مهم دانشگاهی در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی مثل رشته‌های پزشکی، کامپیوتر، لیزر، ارتباطات و روزنامه نگاری در دانشگاه ویلنیوس می‌باشد که بیشترین دانشجویان خارجی را دارند.

نکته 1008: یکی از معتبرترین دانشگاه‌های لیتوانی، دانشگاه کوناس است که جزء دانشگاه‌های برجسته بین المللی می‌باشد، این دانشگاه دارای خوابگاه با امکانات مدرن و نیازهای علمی و فوق برنامه ای دانشجویان را تأمین می‌کند.

دانشگاه کوناس جز اولین دانشگاه تأسیس شده در لیتوانی و اکنون 50000 دانشجو دارد. این دانشگاه در شهر کوناس واقع شده، این شهر 336912 نفر جمعیت دارد که 50000 نفر از آن‌ها دانشجو هستند و این امر محیط آموزشی خوبی در این شهر به وجود آورده است. دانشگاه کوناس 300 واحد مطالعاتی دارد، که بیشتر واحدها دورهٔ کارشناسی ارشد و دکترا را به زبان انگلیسی برگزار می‌کند. این دانشگاه به عنوان یکی از 1000 دانشگاه برتر جهان معرفی می‌شود. این دانشگاه در نشانی http://ktu.edu/en ارائه شده است.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی

نکته ۱۰۰۹: دانشگاه بعدی دانشگاه ویلینیوس است. این دانشگاه در شهر ویلنیوس (پایتخت لیتوانی) است دانشگاه ویلنیوس ۷۰۰۰۰ دانشجو دارد و از دانشگاه‌های اصلی این کشور به شمار می‌رود که شماری دانشجوی ایرانی نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل می‌باشد. سایت دانشگاه در نشانی http://www.vu.lt در دسترس می‌باشد. رشته‌های متعددی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به زبان‌های روسی و انگلیسی در این دانشگاه تدریس می‌شود که طیف وسیعی از علوم را شامل می‌شود. فلسفه، مدیریت، تجارت، علوم اقتصادی، بیولوژی و هنر، از جمله رشته‌های اصلی این دانشگاه می‌باشند. شیمی، فیزیک، ریاضیات، زمین شناسی، بیوشیمی و جغرافیا در کنار علوم دارویی و بهداشتی، از دیگر رشته‌های پر مخاطب در این دانشگاه می‌باشند.

همچنین دانشگاه ویلنیوس با داشتن چندین دپارتمان یکی از گسترده‌ترین دانشگاه‌ها از نظر رشته و فرصت‌های آموزشی می‌باشد. یکی از مشخصه‌های بارز این دانشگاه داشتن تعامل بین تحقیق و آموزش است.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی
(تصویر ایندکس پرتال دانشگاه ویلنیوس)

این دانشگاه، هزینه‌های زیر را برای دانشجویانی که موفق به دریافت بورس تحصیلی نمی‌شوند، معرفی کرده است:

هزینه ثبت نام در سال نخست:

The Humanities - 3313 EUR
Social Sciences - ۳۲۵۵ EUR
Physical Sciences - 5625 EUR
Biomedical Sciences - ۵۶۰۰ EUR
Technology Sciences - 5400 EUR

هزینه ثبت نام در سال‌های بعدی:

The Humanities - 2208 EUR
Social Sciences - ۲۱۷۰ EUR
Physical Sciences - 3750 EUR
Biomedical Sciences - ۳۷۳۳ EUR
Technology Sciences - 3600 EUR

هزینه ثبت نام برای دانشجویان غیر اروپایی

The Humanities - 3976 EUR
Social Sciences - ۳۹۰۶ EUR
Physical Sciences - 6750 EUR
Biomedical Sciences - ۶۷۲۰ EUR
Technology Sciences - 6480 EUR

هزینه ثبت نام در سال‌های بعدی برای غیر اروپایی‌ها

The Humanities - 2650 EUR
Social Sciences - ۲۶۰۴ EUR
Physical Sciences - 4500 EUR
Biomedical Sciences - ۴۴۸۰ EUR
Technology Sciences - 4320 EUR

نکته 1010: هزینه دانشگاه‌های لیتوانی بطور میانگین بر اساس رشته و مقطع تحصیلی در حدود دو هزار تا چهار هزار یورو در سال است. البته دانشگاه‌های لیتوانی برای دانشجویان ممتاز علاوه بر اینکه هزینه ای دریافت نمی‌کند بلکه حقوق ماهیانه نیز به آن‌ها خواهد داد که این امر دانشجویان غیر لیتوانی را نیز شامل می‌گردد.


نکته ۱۰۱۱: هزینه دانشگاهی بطور میانگین بر اساس رشته تحصیلی در حدود سه هزار تا هفت هزار یورو در سال است.

نکته ۱۰۱۲: تمامی دانشجویان خارجی از سوی اداره مهاجرت لیتوانی هر ساله کارت اقامتی با امکان رفت و آمد در تمامی ۲۷ کشور اتحادیه اروپا دریافت می‌کنند.

نکته ۱۰۱۳: دانشجویان خارجی پس از اتمام دانشگاه، امکان زندگی و دریافت اقامت دائم را در صورت یافتن کار در اتحادیه اروپا دارند.

نکته ۱۰۱۴: مدارک صادره از دانشگاه‌های لیتوانی در تمامی کشورهای اتحادیه اروپا معتبر است و مجدداً ارزیابی نمی‌شود.

نکته ۱۰۱۵: اگر علاقمند به تحصیل در لیتوانی هستید، به این موضوع توجه کنید که برخی از مؤسسات و دانشگاه‌های این کشور، برای تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، مورد تأیید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم نیست. برای اطلاع از این مورد، همواره به پرتال این وزارتخانه مراجعه کنید و اطلاعات نهایی را کسب کنید. در صورتی که علاقمند به تحصیل در مقاطع پزشکی هستید، پیش از عزیمت از صلاحیت دانشگاه‌های پزشکی این کشور طبق آخرین سیستم ارزیابی وزارت بهداشت ایران، اطلاع حاصل کنید. عدم آگاهی بر این موضوع، سال‌ها تحصیل شما را بی فایده یا با مشکلات عدیده ای جهت تأیید مدارک تحصیلی و اخذ پروانه اشتغال، مواجه خواهد کرد.

نکته ۱۰۱۶: متقاضیان تحصیل در کشور لیتوانی، اصلاً نیازی به ارائه مدارکی مانند جی آر ای‌ای و جی مت نیستند.

نکته ۱۰۱۷: اکثر دانشگاه‌های لیتوانی، از دانشجویان دکترا، پیش از دریافت پذیرش تحصیلی، درخواست می‌کنند تا موضوعی که قصد دارند در این کشور به عنوان موضوع پایان نامه دکترا کار کنند، به صورت خلاصه و مکتوب، به همراه مدارک مورد نیاز پذیرش ارسال کنند. حتی اگر در زمان پذیرش چنین سندی از مشاء درخواست نشود، به محض ورود و تعیین استاد راهنما، چنین موضوعی باید در دستور کار شما باشد. طریق نوشتن بیانیه هدف را قبلاً توضیح دادیم. بعضاً، صحت مدارک صادر شده از دانشگاه‌های ارمنستان، باید به تأیید نظام آموزش عالی روسیه برسد. به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

نکته ۱۰۱۸: لیتوانی نیز مانند هر کشور دیگری در دنیا، برای متقاضی تحصیل در خارج از کشور که تجربه زندگی و تحصیل دران را ندارد، جای ناشناخته ای هست. برای کسب اطلاعات بیشتر و کافی، راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از آن ها، ارتباط با فارغ التحصیلان و دانشجویان شاغل به تحصیل دراین کشور است که خوشبختانه شمار زیادی از ایرانیان عزیز در دانشگاه‌های معتبر این کشور، مشغول به تحصیل هستند. روش ارتباط را، قبلاً در نکته‌های قبلی توضیح دادیم.

نکته ۱۰۱۹: در کشور لیتوانی نیز، بورسیه‌های تحصیلی در دانشگاه‌های دولتی و خصوصی برای مقاطع مختلف و رشته‌های گوناگون ارائه می‌شود. دسترسی به این منابع هم از طریق سایت دانشگاه‌ها و هم از طریق پرتال‌های بین المللی امکان پذیر است. این منابع معتبر بورسیه های تحصیلی در اروپا را همواره بررسی بفرمایید. پیش تر، بیش از ۱۰ سایت در این حوزه معرفی شد که مناسب است سایت‌های تکمیلی را نیز بررسی کنید. دانشگاه ایروان معمولاً فرصت‌های بورسیه برای متقاضیان خارجی، ارائه می‌کند.

نکته ۱۰۲۰: دانشگاه‌های لیتوانی، بر خلاف دانشگاه‌های شمال اروپا و سوییس و حتی امریکا، معدل خیلی خوب برای پذیرش نیاز دارند و به متقاضیان با حداقل نمره نیز، پذیرش می‌دهند. اما اگر واقعا از معدل پایینی رنج می‌برید، گفتاری که درباره راهکارهایی برای متقاضیان تحصیل با معدل پایین ارائه شده است را، مجدداً مطالعه کنید.

نکته ۱۰۲۱: اگر قصد دارید از طریق مؤسسات اعزام دانشجو، برای سفر به لیتوانی اقدام کنید، از مؤسسات مورد تأیید وزارت علوم استفاده کنید و از پرتال‌های مجازی بدون مجوز، اجتناب کنید. scholarship.saorg.ir مراجعه کنید.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی

نکته ۱۰۲۲: دانشگاه‌های لیتوانی از طریق پرتال studyinlithuania.lt قابل مشاهده می‌باشند. این پرتال، سایت اطلاع رسانی دانشگاه‌های این کشور می‌باشد که فهرست دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی معتبر را ذکر کرده است. این سایت، اطلاعات بسیار خوبی درباره تحصیل در لیتوانی و پیدا کردن مکان اقامت، معرفی کرده است.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی

نکته ۱۰۲۳: از طریق آدرس زیر نیز می‌توانید به فهرست بیش از ۵۰ دانشگاه این کشور در زمینه مختلف تحصیلی، دسترسی پیدا کنید. این آدرس، کمک زیادی برای پیدا کردن سریع دانشگاه‌ها در رشته‌های مختلف به شما دارد.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی

دانشکده پزشکی لیتووس، از پرطرفدارترین و معروف‌ترین دانشگاه‌های علوم بهداشتی و پزشکی در این کشور است. این دانشکده در سال ۱۹۲۰ یک سال پس از تأسیس دانشگاه افتتاح شده است. در ابتدا کلاس‌های این دانشگاه برای دانشجویان خارجی از قبیل هند، ایران، اتیوپی، بلغارستان و ... به زبان روسیه‌ای تدریس می‌شد اما از سال ۲۰۰۰ کلاس‌های دانشجویان خارجه به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شود. این دانشگاه در آدرس http://www.lsmuni.lt ارائه شده است.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی

گشتی اینترنتی در دانشگاه پزشکی لیتوانی را پیش از انتخاب این دانشگاه برای تحصیل، به شما پیشنهاد می‌کنیم

www.youtube.com/watch?v=hYI۶_Yy۷۶۹I

نکته ۱۰۲۴: در صورتی که علاقمند به تحصیل در این کشور در زمینه‌های هوا و فضا و حتی خلبانی هستید، اعتبار مدارک اخذ شده را با مراکز رسمی کشور مانند سازمان هواپیمایی کشوری چک کنید تا در صورت علاقمندی به کار در نهادهای دولتی کشور، با مشکل رو به رو نشوید.

نکته ۱۰۲۵: سایت http://vilniuscityapartments.com/پرتال خوبی برای پیدا کردن مکان اقامت و دریافت اطلاعات عمومی برای زندگی در این کشور است.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در لیتوانی

نکته ۱۰۲۶: سفارت ایران در لیتوانی و سفارت لیتوانی در تهران، به صورت آکرودیته هست. اطلاعات تکمیلی را از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی کسب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج