جاباما
۲۲۷۶۹۰
۴۷ نظر
۵۳۹۲
۴۷ نظر
۵۳۹۲
پ

راز جوانی بازيگران زن ایرانی درچيست؟

جوان ماندن برخي از هنرپيشگان معروف ربطي به فتوشاپ و تكنيك‌هاي جراحي ندارد؛ آنها رازهايي دارند كه شما نمي‌دانيد. اگر دوست داريد شما هم زيبا و جوان بمانيد با اين گزارش همراه شويد تا راز جواني برخي بازيگران را براي‌تان فاش كنيم.

راز جوانی بازيگران زن ایرانی درچيست؟
مجله سیب سبز: شايد اگر سال تولد برخي از بازيگران را ندانيد باورتان نشود كه برخي از آنها سال‌هاست سنين جواني را گذرانده و به دوران ميانسالي پا گذاشته‌اند. حتي شايد تصور كنيد جواني و زيبايي اين بازيگران هنر دست جراح، گريمور، فتوشاپ‌کار است.

جوان ماندن برخي بازيگران، گاهي باعث مي‌شود كه نتوانيد سن و سالشان را از روي چهره آنها به درستي حدس بزنيد. حتي گاهي باور نمي‌كنيد بازيگري كه در نقش يك دختر جوان بازي مي‌كند، سال‌هاست از دوران جواني فاصله گرفته اما چهره‌اش اين را نشان نمي‌دهد. جوان ماندن برخي از هنرپيشگان معروف ربطي به فتوشاپ و تكنيك‌هاي جراحي ندارد؛ آنها رازهايي دارند كه شما نمي‌دانيد. اگر دوست داريد شما هم زيبا و جوان بمانيد با اين گزارش همراه شويد تا راز جواني برخي بازيگران را براي‌تان فاش كنيم.

جزييات جواني نيكي كريمي

يكي از بازيگران بسيار محبوب كه البته بسيار هم جوان به نظر مي‌رسد نيكي كريمي است. نيكي كريمي براي سلامتي خود ارزش زيادي قائل است و از هرچه كه براي سلامتي‌اش خطر داشته باشد دوري مي‌كند. او معتقد است تغذيه سالم از فاكتورهاي مهم سلامتي است؛ بنابراين سعي مي‌كند سالم‌ترين تغذيه را داشته باشد. غير از سلامت تغذيه، به متعادل بودن آن هم اهميت مي‌دهد و از پرخوري اجتناب مي‌كند. ورزش و پياده‌روي از ديگر اقدامات او براي جلوگيري از پيري است؛ مي‌توانيد به پياده‌روي، تمرينات مربوط به بدنسازي و فيتنس را هم اضافه كنيد. او خواب مناسب را ازجمله عوامل جواني خود مي‌داند و معتقد است خواب مناسب مي‌تواند در شادابي و داشتن انرژي مناسب بسيار تاثيرگذار باشد.

راز جوانی بازيگران زن ایرانی درچيست؟

همه اينها از يك سو، مراقبت‌هاي پوستي و استفاده درست از لوازم آرايش از سوي ديگر مي‌تواند پكيج زيبايي و جواني خانم بازيگر را تكميل كند. او اگر چه براي بازي در نقش‌هاي مختلف به هرحال بايد گريم داشته باشد، اما به گفته خودش گاهي از روش‌هاي پاكسازي براي تقويت پوست و همچنين از كرم‌هاي مناسب پوست خود استفاده مي‌كند و به هر محصولي با هر كيفيتي اعتماد نمي‌كند. به‌هرحال نقش موسيقي، فعاليت‌هاي هنري، سفر، آرامش و. . . را هم نمي‌توان در جواني اين بازيگر و كارگردان ۴۴ ساله ناديده گرفت.

گوهر خيرانديش، همچنان جوان و سرزنده

گوهر خيرانديش با آنكه ۶۱ ساله است اما حتما اين عدد را بايد از بيوگرافي‌اش بخوانيد وگرنه با ديدن او نمي‌توانيد سنش را حدس بزنيد. او به ميوه علاقه خاصي دارد و هر نوع ميوه، تازه و خشك آن را دوست دارد؛ حتي گاهي خودش ميوه خشك درست مي‌كند.

راز جوانی بازيگران زن ایرانی درچيست؟

غذايي كه گوهر خيرانديش مي‌خورد، بايد خانگي باشد و از فست‌فود خوشش نمي‌آيد. غذاهاي گياهي هم در برنامه غذايي او جايگاه ويژه‌اي دارند. درباره سبك زندگي اين بازيگر مي‌توان گفت كه ورزش از جمله كارهاي مورد علاقه اوست كه از نوجواني آن را دنبال مي‌كرده است. او در خانه‌اش وسايل ورزشي زيادي دارد كه معمولا تمرينات ورزشي روزانه خود را با همين وسايل انجام مي‌دهد.

بهنوش بختياري، دختر هميشه جوان

نوشيدن آب فراوان و خوردن ميوه و سبزي از جمله كارهايي است كه بهنوش بختياري براي حفظ سلامت و جواني خود انجام مي‌دهد. استفاده از كرم ضدآفتاب و پاكسازي پوست هم در ليست اقدامات او براي حفظ جواني و زيبايي پوست بايد حساب شود.

راز جوانی بازيگران زن ایرانی درچيست؟

استفاده از محصولات آرايش و بهداشتي معتبر از ديگر كارهايي است كه براي او اهميت زيادي دارد. در ورزش هم بهنوش بختياري به بدنسازي و واليبال علاقه دارد و به آن مي‌پردازد. به علاوه شادابي و سرزندگي اين بازيگر هم به اين مجموعه اضافه مي‌شود تا همچنان اين بانوي ۴۰ ساله را در نقش دختران جوان و سرزنده فيلم‌ها ببینيد كه منتظر خواستگار است و پاي سفره عقد مي‌نشيند.

هنگامه قاضياني، زندگي با كودك درون

هنگامه قاضياني با آنكه جوان‌تر از سن خود نشان مي‌دهد اما عاشق سن خود است و از پير شدن ترسي ندارد. او سعي كرده از هرچه كه براي سلامتي‌اش ضرر دارد دوري كند و زندگي سالم و آرامي داشته باشد. خوردن غذاي سالم براي او در اولويت فاكتورهاي سلامتي قرار دارد و سعي مي‌كند فعاليت بدني را هم از ياد نبرد. براي او داشتن آرامش رواني و بودن در كنار عزيزانش يكي از اولويت‌هاست.

راز جوانی بازيگران زن ایرانی درچيست؟

هنگامه قاضياني معتقد است خدا خيلي دوستش دارد و با هر آنچه كه دارد خوشحال و خدا را شاكر است. او علاوه بر ارتباط عميقي كه با خدا دارد، هميشه در كار خير فعال است؛ لابد از كارهاي انسان‌دوستانه او خبر داريد. همه اينها در جوان ماندن و زنده‌دلي او موثر است. هنگامه قاضياني كه ۴۵ ساله است با زنده نگه داشتن كودك درون خود، جواني را در آغوش گرفته.

رازهاي جواني فلور نظري

باورتان مي‌شود فلور نظري با چهره جواني كه دارد ۴۷ ساله باشد؟ چهره جوان و شاداب او قدرت حدس زدن درست سنش را مي‌گيرد و اگر بيوگرافي‌اش را نخوانده باشيد فكر مي‌كنيد كم سن و سال‌تر است. جواني او بي علت نيست و خانم بازيگر نكات زيادي را رعايت كرده است. فلور نظري به گفته خودش يك پياده‌روي حرفه‌اي است و به ورزش كردن و داشتن تناسب اندام بسيار اهميت مي‌دهد. او خوردن صبحانه سالم را جزو برنامه‌هاي روزانه خود قرار داده و به بهانه داشتن تناسب اندام صبحانه را از قلم نمي‌اندازد. ميوه و لبنيات در برنامه غذايي فلور نظري جايگاه ويژه‌اي دارد. او علاوه بر مسائل مربوط به ورزش و تندرستي براي جوان ماندن به خوراك روحي هم اهميت مي‌دهد.

راز جوانی بازيگران زن ایرانی درچيست؟

تعريف او از زندگي سالم، داشتن آرامش رواني و جسمي است و در عمل هم نشان داده كه بايد زندگي خود را با وجود تمام مشكلات، زيبا و سالم نگه دارد. فلور نظري از جمله آدم‌هايي است كه حتي با وجود مشكلات هم ديد مثبت خود به زندگي و آرامش را از دست نمي‌دهد و شايد همين داشتن آرامش يكي از بزرگ‌ترين دلايلي باشد كه باعث شده جوان‌تر از سنش نشان دهد. گوش دادن به موسيقي مورد علاقه آرامشي براي او به ارمغان آورده كه نتيجه اين آرامش ذهني را مي‌توانيد در پوست زيبا و جوان اين بازيگر ببينيد.

لادن طباطبايي، بانوي دوستدار طبيعت

مهم‌ترين دليل جواني لادن طباطبايي اين است كه يك زندگي متعادل را دنبال مي‌كند. او در غذا خوردن به رعايت اعتدال اعتقاد دارد، همچنين عاشق خوردن سبزي‌هاي مختلف است. به عقيده خودش خستگي يا بي‌خوابي تاثير زيادي روي پوست او ندارد و با وجود برخي بي‌خوابي‌هاي مربوط به حرفه‌اش هميشه صورت شاداب و بانشاطي دارد.

راز جوانی بازيگران زن ایرانی درچيست؟

او از گياهان دارويي و محصولات سنتي استفاده مي‌كند و اگرچه هزينه زيادي نمي‌كند اما با استفاده از محصولات گياهي مراقب سلامت پوست و ناخن خود است. لادن طباطبايي از كرم‌هاي طبيعي و همچنين ضدآفتاب استفاده كرده، ماسك‌هاي مربوط به سلامت پوست را هم امتحان مي‌كند. كرم‌هاي مرطوب كننده و دور چشم نه‌چندان گران قيمت هم از جمله محصولات مورد استفاده اين بانوي ۴۵ ساله است.

كتايون رياحي اسطوره جواني

انتخاب كتايون رياحي براي بازي در نقش يكي از زنان زيباي تاريخ يعني زليخا، شايد چندان هم بي‌ربط با جواني و سرزندگي اين بازيگر نباشد. اكثر ما به جوان ماندن كتايون رياحي اذعان داريم و شايد خيلي از ما كنجكاو باشيم بدانيم او چه مسائلي را رعايت كرده تا اين‌طور جوان بماند. كتايون رياحي به سلامت غذايي كه مصرف مي‌كند اهميت مي‌دهد و سعي مي‌كند غذاهاي سالم مصرف كند. مسلما وقتي تغذيه، مناسب باشد تا حد زيادي سلامت فرد تضمين می‌شود اما همه ماجراي جواني خانم بازيگر همين نيست.

راز جوانی بازيگران زن ایرانی درچيست؟

كتايون رياحي به گفته خودش سعي مي‌كند صبح‌ها ورزش صبحگاهي داشته باشد، به علاوه يوگا، شنا و دوچرخه‌سواري هم ورزش‌هاي مورد علاقه اوست كه گاهي به آنها مي‌پردازد. گذشته از چنين فعاليت‌هايي عامل ديگري كه در اين ميان وجود دارد اين است كه نوع پوشش كتايون رياحي و شناختي كه او از رنگ‌ها دارد باعث شده در هر فضايي لباس مناسب و برازنده بپوشد كه همين موضوع در جواني او نقش زيادي دارد. به علاوه در روانشناسي گفته مي‌شود كمك به ديگران و نيكوكاري مي‌تواند باعث آرامش دروني افراد شود؛ كاري كه خانم بازيگر بسيار به آن علاقه‌مند است.

كتايون رياحي كارهاي انسان‌دوستانه و داوطلبانه زيادي براي كمك به نيازمندان و كودكان انجام مي‌دهد؛ حتما خبر سفرهاي انسان‌دوستانه به كشورهاي آفريقايي او را در رسانه‌هاي مختلف خوانده‌ايد. مسلما آرامشي كه در مهرباني و انجام نيكوكاري وجود دارد مي‌تواند در جوان ماندن او تاثيرگذار باشد. شايد تصور كنيد نوشتن يا سفر كردن ارتباط چنداني با جوان ماندن افراد ندارد، اما روانشناس‌ها معتقدند همه اينها باعث تخليه ذهني افراد و آرامش دروني مي‌شوند. سفرهاي تفريحي و ايرانگردي از يك سو و نوشتن و تخليه ذهن از سوي ديگر آرامش كتايون رياحي را بيشتر كرده است. همه اين موارد و سبك زندگي او سبب شده اين بانوي ۵۴ ساله بسيار جوان‌تر از سن واقعي خود نشان بدهد.

جواني كمند اميرسليماني يك شبه نيست

كمند اميرسليماني رازهاي زيادي را از جوان ماندن خود افشا كرده كه همه آنها را مي‌توان در سبك زندگي سالم خلاصه كرد. اين بازيگر ۴۲ ساله پياده‌روي را به صورت روزانه، ريلكسیشن و يوگا را هم گه‌گاه انجام مي‌دهد. به علاوه كمند اميرسليماني عادت دارد هرشب در ساعتي معين و شايد خيلي زودتر از اغلب ما بخوابد. او معتقد است خواب راحت و در ساعات ابتداي شب براي سلامتي‌اش لازم است و اين موضوع را رعايت مي‌كند. او خواب مناسب و به موقع را در كنار تغذيه سالم قرار داده تا همچنان جوان باقي بماند و باز هم بتواند در نقش دختران جوان‌تر از خودش ظاهر شود. تغذيه براي كمند اميرسليماني اهميت ويژه‌اي دارد به‌طوري‌كه تا حد امكان غذاهاي مانده نمي‌خورد و حتي براي وعده‌هايي كه سر صحنه است هم غذاي خانگي و سالاد تدارك مي‌بيند تا بتواند يك رژيم غذايي سالم و متنوع داشته باشد.

راز جوانی بازيگران زن ایرانی درچيست؟

به تنوع و تازه بودن موادغذايي، مصرف ميوه و سبزيجات تازه را هم اضافه كنيد. يكي ديگر از كارهايي كه او انجام مي‌دهد كه البته شايد براي برخي از ما فراموش شده است، استفاده از روش‌هاي طبيعي و سنتي براي درمان بيماري‌هاست. او برخلاف بسياري از ما رابطه خوبي با قرص‌هاي مسكن ندارد و براي هر موضوع ساده‌اي درمان‌هاي خودسرانه و مصرف بيش از حد قرص را براي خود تجويز نمي‌كند. اين بانوي جوان از انواع عرقيات گياهي و چاي سبز استفاده كرده و حتي گاهي پاكسازي كبد و پاكسازي پوست را هم به اين ليست سبك زندگي سالم اضافه مي‌كند. به علاوه او براي حفاظت از پوست و كمك به جواني خود از محصولات آرايشي و بهداشتي استاندارد و معتبر استفاده مي‌كند كه شايد يكي از مهم‌ترين فاكتورهاي حفاظت از پوست به شمار آيد. به همه مواردي كه گفتيم مثبت‌انديشي و خنديدن را هم اضافه كنيد تا بدانيد جوان ماندن يك‌شبه به دست نمي‌آيد و بايد نكات سلامتي را رعايت كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سربداران

      اینها هرچی دارند برای زیبایشان صرف میکنند!!!

    • سینا

      کاش راز تناسب اندام بهاره رهنما رو هم می گفتید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زشته برادر

    • بدون نام

      چرا از افسانه بایگان چیزی نگفتین؟!!

    • علی

      پیتزا و ساندویچ و فست فود و .... نخوردن !!

      آدم پولدار همیشه جوانه چه مرد باشه چه زن

    • ایلیا

      به غیر از بانو کتایون ریاحی، بقیه بانوان با استفاده از آرایش خودشونو جوون نشون میدن

    • محمد

      ازدواچ نکردن های بزرگ

    • شهین

      پول را سر سنگ بگذاری جوان و خوشگل میشه مثلألادن شاگرد من بود در دبیرستان محبوبه دانش همان هدف فکر می کنم 48 سالش باشه چون مادرش هم همکار ما بود خدا شاهد شاید زشت ترین شاگرد من بود ولی از دماغ گرفته الی اخر همش عمل کرده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما بازنشسته که شدین ایرانو ترک کردین دوست عزیز؟

      • آقا

        هیچوقت یادم نمیاد و جایی نخوندم که یه معلم فرهنگی از دانش آموزش بد بگه و به اون حسودی کنه و موج منفی بده.
        پس شما یا فرهنگی نیستی
        یا واقعا بی فرهنگید

      • بدون نام

        چی میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/فیلتر شکن داره پرچم امریکا میافته ...سوادت کجا رفته ؟

      • میلاد

        این پرچما بخاطر فیلتر شکنه البته من با فیلتر شکن وارد نمیشم اما با توجه به پرچمم معمولا یا باید ساکن رومانی باشم یا استونی!

      • ملیکا

        راستو دروغ حرف ایشون رو نمی دونم اما لادن طباطبایی رو تو خواهران غریب ببینین واقعا چهره ش بده

      • بدون نام

        عجب معلمی! خدا به دور !

    • بدون نام

      پس افسانه بایگان کجاست؟

    • میلاد

      بابا اینا همه از دور جوونن ... شما اگه کلوزآپ ببینی ازشون میفهمی چقدر داغونن ... تازه غیر ممکنه که بدون لوازم آرایش و فقط با پیاده روی و یوگا و آب انقدر جوون بمونن!
      شما الان گوگوش رو ببین دیگه ... از دور مثل دخترای 25 سالست اما از جلو که نشون میده وحشت میکنی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه پیری چیز وحشتناکیه پس بهتره شما مردها هم برای اون پوست چروکیده و غبغب اویزون و کله طاستون کاری بکنید.چون اغلب سی سال رو که رد می کنید داغون اید .

      • بدون نام

        برای اون مونث های حسودی که نظرات زن ستیز رو لایک می کنند هم عمیقا متاسفم.

    • احمد

      اصلی ترین علت جوان ماندن این چهره ها داشتن رفاه مالی و رهایی از دغدغه های معیشتی است که مردم عادی با ان دست به گریبانند.

    • منهتن

      بجز چند نفر بالا بقيه دماغ عملى هستن همين كار حدود ده سال سن رو مياره پايين وسلام +رژيم لاغرى

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا معمولا عمل دماغ سن رو زیادتر نشون میده

    • الهه

      بجز نیکی و هنگامه نوشته ها در باره بقیه اغراقه .فلور و کتایون و لادن صورتاشون عملی و مصنوعیه . گوهر با اونچه گفته شده خیلی دور از ذهنه . کمندم دور و بر 50 میزنه نه کمتر . بهنوشم که امپراطور عمل زیباییه . مخ مارو چی فرض کردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش شما هم 50 سالت شد مثل کمند بشی حسود خانوم جون:)

    • بدون نام

      من رازشونو میدونم:
      عمل جراحی + لوازم آرایش

      پاسخ ها

      • محمد

        با نظرت صددرصد موافقم

    • بدون نام

      لیلا فروهرو نگفتین

    • مهرداد

      فکر میکنید جوان موندن ، اولآ که کلی بزک دوزک وعمل و پروتز و.... کردن ، ثانیآ با مانتو وروسری همه قشنگ وجون دیده میشن ، چون عیبها رو میپوشونه .راستی این چه خبر هائیکه منتشر میکنین ، آدم اگه عاقل باشه میدونه که زمان میگذره وآثارش رو هم بر جا میگذاره وبه هیچ کسی هم رحم نمیکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدتر از اون زن ستیزی مستتر در این جور مطالبه . انگار کل ارزش زنها به بدنشونه .

    • بدون نام

      نژاد زنان ایرانی انقدر خوب است که معمولا بدون ارایش .... جوان و جذاب میمانند ولی این هایی که معرفی کردید به نظر میرسد مطابق سن واقعی ایشان باشد در فیلم هم که گریم نقش اساسی دارد

    • امیرحسن

      آقا ممنون سن اینها را گفتید چون من همشون رو فکر می کردم چندسال بزرگترند

    • دارا و ندار

      من اگر پولدار بودم از اینا خوشگلتر وجوانتر بودم

      پاسخ ها

      • مبینا

        عزیزم شما خیلی اعتماد به نفس داری..

    • سمانه

      همه به سنشون میخورن ولی من هنوز باورم نمیشه خانم ریاحی 54سالشونه!!!!!!!!

    • كامبيز سليمي

      به ظاهر و عكس و گريمشون نگاه كردن و قضاوت كردن ساده لو بودنه....... بايد بريد تو زندگي واقعيشون و قيافشونو صبح كه از خواب بيدار ميشن ببينيد بعد قضاوت كنيد.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا قیافه شما وقت صبح چه شکلی میشه؟

    • بدون نام

      بعد از حمام کردن باید دیدشون و قضاوت کرد

    • مینا

      عملهای زیبایی بینی وکاشت گونه و...هم که اصلا موثرنیست.منم که گیج!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الحسودو لا یسود!
        حسود هرگز نیاسود :))))

    • میم

      راز جوانی.جراحی زیبایی و تمام!

    • بدون نام

      از عکس میشه گفت جوان هستن ولی فکر نکنم اینطور باشه

    • بدون نام

      به غیر از موارد فوق تاثیر بوتاکس فراموش نشود

    • سمانه

      درسته پولدار بودن وتغذیه خوب میتونه باعث جوون موندن بازیگرا باشه ولی بیاین قبول کنیم زنتیک حرف اول رو میزنه بعد ماهم بی تقصیر نیستیم با هرروز خوردن فست فود شبا تا صبح پای اینترنت بودن ورزش نکردن قطع صله ارحام همه همه یعنی پیری زودرس. بی پول بودن بهانه است....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیری یه فرآینده و فقط منحصر به پوست نیست اینکه با چهار تا چروک روی پوست یه زن بهش میگن پیر از فرهنگ زن ستیز ناشی میشه. زنها هم بهتره کمی مغزشون رو رشد بدهند چون بدن به هر حال تغییر میکنه. حتی با وجود تغذیه درست.

    • مهدی

      این همه عزیز دل هستند اما دست ما کوتاه و خرما بر نخیل البته خیلی هم نا امید نیستیم

    • یک زن

      پول که داری جوونی زیبایی هنرمندی دانشمندی
      یه دختر معمولی ا ططبقه متوسط مجبوره بری خوشگلی لوازم ارایش نامرغوب بخره و همین هم پوستش خراب می کنه ولی این پولدارایی که گفتین که ذره ای هم تو وجودشون انسان دوستی نیست فقط پول دوستند بهتریم مارک هار و می خرن دغدغه ی آب و نون هم ندارند. این جور تبلیغات فقط اعتماد به نفس مردمو پایین می اره و حس بدبختی رو بیشتر می کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اگه خودت رو منحصر به بدنت می دونی همون بهتر که زودتر از رده خارج بشی.البته به هر حال نسلهای جدیدتر این کار رو می کنند:))

    • فاطمه

      اگه تغذیه درست باشه جوان میمونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج