جاباما
۲۲۷۸۰۲
۳ نظر
۵۰۱۷
۳ نظر
۵۰۱۷
پ

عطرهای تابستانی لوكس و گران قیمت

خوشبوترين رايحه‌هاي دنيا پيش روي شماست تا گرمی هوای تابستان را فراموش کنید.

عطرهای تابستانی لوكس و گران قیمت
مجله سیب سبز - شقايق جعفري : بعضي عطرها آنقدر قدرت دارند كه براي هميشه در يادها مي‌مانند. آنقدر كه بعد از مدت‌ها وقتي آن رايحه را استشمام مي‌كنيم به خاطرات خوش گذشته بر مي‌گرديم. فلسفه بودن عطر همين است؛ اينكه در يادها بماند. شايد بپرسيد چقدر بايد بگرديم تا اين چنين عطري پيدا كنيم كه تا سال‌ها همه، ما را با رايحه‌مان تشخيص دهند؟ كار سختي نيست در اين شماره با معرفي برترين عطرهاي تابستانه دنيا، ايده‌اي درست از يك انتخاب هوشمندانه با كمك كارشناسان عطر و ادكلن پيش روي‌تان قرار داده‌ايم. البته ماندگاري عطر رابطه مستقيمي با قيمت آن دارد؛ به همين دليل در ميان عطرهاي اين شماره، عطرهاي لوكس و خوش رایحه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم تا حال و هوای تابستانی‌تان را بهاری کنید.

عطر خانم‌هاي خاص

عطرهای تابستانی لوكس و گران قیمت

داستان استفاده از عطرهاي برگرفته از طبيعت به سال‌هاي خيلي دور باز می‌گردد؛ سال‌هايي كه تنها تعداد انگشت شماري در دنيا از رايحه‌هاي مختلف براي خوشبو شدن استفاده مي‌كردند. اما امروز كه دنياي پرزرق و برق هر روز محصول تازه‌اي را پشت ويترين قرار مي‌دهد، درصد بالايي از مردم را درگير كرده است. . پس اگر شما جزو خاص پسندان هستيد، عطر لوكس اتلير كلن (Blanche Immortelle Atelier Cologne) با رايحه گل‌ها‌ي بي‌نظير انتخابي گران اما بي‌نقص است. اين عطر با پيش‌رايحه ترنج، پرتقال ايتاليايي و ميان رايحه گل ياسمن هندي، گل هميشه بهار و گل رز تركيه از دل طبيعت در سال ۲۰۱۴ ارائه و در مدت كوتاهي به انتخاب اول خانم‌هاي شيك اروپايي تبديل شد. رايحه گرم و كمي شيرين آن ماندگاري بالايي دارد و براي استفاده در ‌مهماني‌هاي مجلل و رسمي انتخاب مناسبي است.

حدود قيمت: ۷۰۰ هزار تومان ۱۰۰ ml

لوكس و مجلسي

عطرهای تابستانی لوكس و گران قیمت

شايد شما هم در اطرافيان‌تان ديده باشيد كه چطور برخي براي خريد عطر و ادكلن هزينه مي‌كنند تا بهترين و تازه‌ترين‌هاي اين دنياي پر برند را انتخاب كنند. مرد و زن ندارد؛ اين عطر رايحه سرمايه‌داران و كساني است كه مي‌خواهند لوكس‌ترين‌ها را داشته باشند. عطر گران قيمت آكوا دي پارما (acqua di parma profumo) از خانواده عطرهاي چوبي - گلي است كه عطر ملايم و لطيفش يادآور رايحه خوش گل رز و ياسمن است. اين عطر با پيش‌رايحه چوب و ميان رايحه گل لادن و شمعداني، نهايت شكوه را به مشام ديگران مي‌رساند. از طرفي بسته‌بندي ظريف در جعبه‌اي پوشيده از ابريشم و طراحي شيشه با خطوط ظريف، آن را تبديل به عطري زيبا و مجلل براي خانم‌هايي كرده است كه هر بار هزينه زيادي براي عطر مورد علاقه‌شان مي‌پردازند.

حدود قيمت: یک ميليون و ۱۰۰ هزارتومان ۱۰۰ ml

عطر جزاير شرق بالي

عطرهای تابستانی لوكس و گران قیمت

قطعا خلاقيت و سليقه در خلق برترين عطرهاي دنيا كه از تركيب بهترين‌هاي طبيعت به محصولي اين چنيني مي‌رسد، حرف اول را مي‌زند چرا كه علاقه بي‌اندازه (Oliver Creed ) به جزيره جاوا در شرق بالي منجر به توليد عطري با رايحه آرامش ‌بخش و جذاب گل شمعداني، ترنج و ليمو كه يادآور چشم‌اندازها و كوهستان‌هاي اين منطقه است، می‌شود. این عطر تركيبي پرطراوت از سيب و دارچين است با رايحه پاياني سدر، نعناع هندي، عنبر و مشك كه مشتركا براي خانم‌ها و آقايان قابل استفاده است، مزيت‌هاي ديگري همچون ماندگاري بالا و به صرفه بودن دارد. چرا كه برخلاف قيمت بالاي آن به گونه‌اي طراحي شده كه با يك بار اسپري كردن آن تا ساعت‌ها با همان رايحه خوش اوليه روي پوست باقي مي‌ماند. پس نگران هزينه زيادي كه قرار است براي خرید اين عطر متحمل شويد، نباشيد.

حدود قيمت: ۸۶۰ هزار تومان ۱۲۰ ml

طرفداران زندگي لوكس

عطرهای تابستانی لوكس و گران قیمت

برخي عطرها از ابتدا براي اشخاص خاص و طرفداران زندگي لوكس خلق شده‌اند چراكه تركيبات آن از مواد خاص با الهام از سنت و مدرنيته در بطري خاص‌تر كه با جواهرات گران قيمت تزيين شده آن را به يك اثر هنري تبديل كرده است. در معرفي عطر اين بار سراغ رايحه‌اي خارق‌العاده كه براي بانوان طراحي شده است، رفته‌ايم؛ عطري ماندگار از برند هاوس آو سيلج (House of Sillage) با رايحه‌هايي متفاوت و شیشه‌ای كه با جواهراتي خاص تزيين شده است. تركيبات اين عطر از پرتقال تو سرخ، هلو، ماندراين و رايحه مياني گل ياسمن مصري تشكيل شده است كه به خوبي حس مطبوع و بي‌نظير بارش برف پشت پنجره و گرماي روح بخش شومينه را القا مي‌كند. اين عطر به عقيده خالقانش يك اثر هنري است؛ پس شايد بتوانيد داشتن اين اثر را براي يك بار هم كه شده در زندگي تجربه كنيد. اما فراموش نکنید بخش زیادی از پولی که پرداخت می‌کنید، مربوط به جواهرات و نگین‌هایی است که روی شیشه عطر تعبیه شده است.

حدود قيمت: ۳ ميليون و ۱۴۰ هزار تومان ۷۵ ml

رايحه مركبات

عطرهای تابستانی لوكس و گران قیمت

اگر شما هم از آن دسته خانم‌هايي هستيد كه خريد عطر و ادكلن از نان شب براي‌شان واجب‌تر است و از طرفي كمي سخت پسند هستند، به گوش باشيد چرا كه اين عطر با ويژگي‌هاي منحصر به‌فردش براي شما كنار گذاشته شده است. ادكلن مارلي دارسي(Marly Darcy) عطري زنانه با رايحه گل‌هاست كه تركيبات آن از شكوفه پرتقال، ياسمن، رز، نعناع هندي، مشك سفيد و رايحه‌هاي چوبي تشكيل شده است. اين عطر با شعار « شيفته مي‌شويد » و با رايحه‌اي ترش و شيرين در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده است؛ پس اگر توان خريد اين محصول را داريد به شما توصيه مي‌كنيم كه اين عطر را هم در كلكسيون عطرهاي خود داشته و آن را تجربه كنيد. رايحه رمانتيك دارسي برگرفته از شكوفه‌هاي پرتقال و ليمو است که آن را به عطري مركباتي و مناسب براي تمام فصول تبديل كرده است.

حدود قيمت: ۶۲۰ هزار تومان ۱۰۰ ml

رايحه ماندگار لادن و ترنج

عطرهای تابستانی لوكس و گران قیمت

خانم‌هاي مشكل‌پسند معمولا به دنبال انتخاب‌هايي هستند كه علاوه بر رايحه‌اي خوش و عطري ماندگار، زيبايي ظاهري هم داشته باشد. اما شايد مشكل باشد كه همه اين ويژگي‌ها را در يك محصول پيدا كنيد ولی نگران نباشيد چون ما كارتان را راحت كرده‌ايم. اين بخش از مطلب براي شماست؛ عطري كه تمام انتظارتان را يك جا برآورده مي‌كند. عطر زنانه آمواج فيت‌ومن( Amouage Fate Woman)كه در بطري بسيار شيك و مرواريد رنگي به بازار عرضه شده است، با تركيب تند از ترنج فلفل قرمز، دارچين و فلفل سياه آغاز مي‌شود؛ اين رايحه با رايحه مياني گل رز، ياس، نرگس، بخور خوشبو و لادن تكميل مي‌شود. از طرفي دليل محبوبيت و پرفروش بودن اين عطر، بوي خوش گرم و ماندگاري بالا و طولاني‌اش است كه مي‌تواند انتخاب مناسبي براي مراسم‌هاي رسمي در فصل گرم سال باشد.

حدود قيمت: ۸۰۰ هزار تومان ۱۰۰ml
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقوق يكماه من ٨٠٠ تومنه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همینطور

    • بدون نام

      برا منم از این اخریه داداشم کادو تولد داده بود نمی دونستم این قدر گرونه فک می کردم ی چزی حدود 300ایناس .متشکرم داداش دکی جون ای ول که بهم حال دادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج