جاباما
۲۲۷۸۱۵
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

انتخاب های لیلا بلوکات

لیلا بلوکات از سوي انجمن حمايت از بيماران‌ ام‌اس به عنوان سفیر سلامت جهاني ‌ام‌اس منصوب شد. اين بهانه‌اي شد تا نگاهي به ديگر انتخاب‌هاي ليلا بيندازيم و ببينيم چقدر الفباي خوش‌پوشي را بلد است.

انتخاب های لیلا بلوکات
مجله سیب سبز - ماهور نبوی نژاد: شما ليلا بلوكات را از بازي در فيلم‌هايي چون «آقا يوسف»، «اخراجي‌ها» و«حضرت يوسف» مي‌شناسيد ولي براي كساني كه اين سال‌ها با بيماري‌هاي سختي چون ‌ام‌اس درگير بودند، ليلا بلوكات يك فرشته مهربان است كه حمايت این بيماران را به فعاليت‌هاي هنري‌اش اضافه كرده و به همين دليل از سوي انجمن حمايت از بيماران‌ ام‌اس به عنوان سفیر سلامت جهاني ‌ام‌اس منصوب شد. اين بهانه‌اي شد تا نگاهي به ديگر انتخاب‌هاي ليلا بيندازيم و ببينيم در کنار قلب مهربان و عواطف انسان دوستانه‌اش چقدر الفباي خوش‌پوشي را بلد است.

تكنيك ساده

ليلا بلوكات در گروه كساني قرار مي‌گيرد كه صورت مستطيلي كشيده دارد. اين افراد بايد با تكنيك‌هاي مختلف صورت‌شان را به فرم بيضي كه شكل كامل صورت به شمار مي‌آيد، نزديك كنند. روش ليلا براي اين كار استفاده از كلاه و سربند‌هاي مختلف است. با اين تكنيك ساده اما كاربردي بخشي از ارتفاع پيشاني پوشانده و از كشيدگي صورت كم مي‌شود. اگر شما هم صورت كشيده استخواني با بيني قلمي داريد، توصيه اين بازيگر جوان را جدي بگيريد و بيشتر از انواع كلاه‌ها و سربندها استفاده كنيد؛ البته اين هماهنگي بايد با سبك لباس انتخابي شما باشد. در تركيب شال با كلاه، هيچ وقت شال را محكم دور گردن خود نبنديد و مانند شيوه ليلا در عكس از مدل آزاد استفاده كنيد چون چهره بيش از اندازه گرفته مي‌شود.

انتخاب های لیلا بلوکات

ورزشكار هنرمند

ليلا علاوه بر توانايي‌هاي هنري‌اش، يك ورزشكار حرفه‌اي است. او عضو تيم واليبال هنرمندان است و ورزش‌هايي مثل سواركاري و اسكي را دنبال مي‌كند؛ به همين دليل بازیگر فعال كشورمان، اندامي متناسب دارد كه دست او را در انتخاب لباس باز مي‌گذارد.

لیلا بلوکات لازم نيست به لباس‌هايي فكر كند كه او را بلندتر و لاغرتر نشان دهد يا چاقي موضعي او را بپوشاند؛ البته تجربه نشان مي‌دهد ليلا به لباس‌هاي كمر باریک و برش‌دار علاقه بيشتري دارد و در انتخاب‌هايش سراغ مانتوهاي گشاد با برش آزاد نمي‌رود. اين انتخاب‌ها براي كسي كه اندام متناسبي دارد، هوشمندانه است؛ به دلیل همین انتخاب‌ها، لیلا در میان همکارانش به عنوان شخصیتی با وقار و با اصول شناخته می‌شود.

اشتباه كوچك‌تر

ليلا ۳۴ ساله، در موقعيت‌هاي مختلف با لباس‌هاي اسپرت، رسمي و حتي ورزشي ديده مي‌شود ولي اين اصل را به خوبي بلد است كه بايد با توجه به شرايط سبك لباس پوشيدن را عوض كند. به همين دليل در برنامه‌هاي رسمي بيشتر با مانتوهاي كتي و روسري يا شال‌هايي كه سعي مي‌كند به شيوه متفاوتي ببندد، ديده مي‌شود. حلقه كردن روسري دور گردن يا گره كردن شال در يك طرف صورت، انتخاب‌هاي محبوب ليلا در مراسم مختلف هستند كه به رسمي‌تر شدن ست او هم كمك مي‌كنند اما آيا با فرم چهره او هماهنگي دارند؟

بايد گفت نه؛ چون اين شيوه بستن شال يا روسري موجب مي‌شود كشيدگي صورت ليلا بيشتر به چشم بيايد و حتي مهرباني‌هاي چشم و چهره‌اش را بپوشاند. او اگر به جاي شال‌های به هم پیچیده از شال ساده استفاده كند، همان ليلاي مهربان و دلسوز بيماران به چشم مي‌آيد. براي ليلا و ساير خانم‌هايي كه صورت كشيده دارند، توصيه مي‌كنيم سراغ شال‌هاي آهار‌دار يا چروك بروند. اين مدل شال‌ها چون لخت نيستند و روي سر نمي‌خوابند، به جاي تشديد خطوط كشيده دو طرف صورت آن را محوتر نشان مي‌دهند. اين افراد بايد از مدل پيچاندن شال دور گردن هم خودداري و به انداختن يك طرف شال روي شانه اكتفا كنند.

انتخاب های لیلا بلوکات

تغيير خوشايند

در يكي، دو سال اخير ليلا بلوكات، مدل ابروهايش راعوض كرده؛ او حالا به جاي ابروهاي هشتي شكسته، ابروهايی پهن و صاف دارد كه هماهنگي بيشتري با فرم صورت او دارد. اين تغيير باعث شده ليلا چند سالي جوا‌ن‌تر به نظر برسد؛ مثل اغلب دختر خانم‌هاي جواني كه اين اشتباه را مي‌كنند، ابروهاي هشتي نازك باعث بالا رفتن سن مي‌شود و در مقابل ابروهاي پهن مي‌تواند شما را جوان‌تر نشان دهد.

پيشنهاد ويژه

بهترين سبك لباس پوشيدن براي لیلا و افرادی شبیه او لباس‌هاي ساده و كلاسيك با آرايش بسيار ملايم است. اين افراد زيبايي طبيعي دارند كه بهتر است با انتخاب ست لباس‌هاي شلوغ، تركيب ناموزون رنگ‌ها وآرايش‌هاي چند لايه آن را خراب نكنند. اين بازيگر جوان اگر سراغ انتخاب‌هاي كلاسيك مثل مانتو كتي، شلوار راسته، يك شال نخي بلند با كفش آكسفورد چرمي برود، مي‌تواند يكي از خوش‌پوش‌ترين و خوش‌استايل‌ترين ستاره‌هاي سينماي كشور باشد. انتخاب‌هاي ساده و ظريف به ليلا كمك مي‌كند خطوط شكسته چهره‌اش را نرم‌تر نشان دهد و در نتيجه مهربان‌تر و صميمي‌تر به نظربرسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كامبيز سليمي

      بعضي از اين به اصطلاح هنرپيشه هاي ما اينقدر نديده و كمبود دارن كه آدم احساس ميكنه زندگي نميكنن دارن فقط عقده هاشونو باز ميكنن......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا این آدم های سطح پااین رو اینقدر بزرگ نکنید و از اونها بت نسازید

    • بدون نام

      متنفرم از اينطور مطالب كه يه نفر ميشنه كسي رو به سطحي ترين شمل ممكنه اناليز ميكنه

    • بدون نام

      خب كه چي؟ ٤ تا عكس از اينترنت پيدا ميكنيد و يه سري تخيلات خودتون و اطلاعات ناقص اينترنتي رو قاطي ميكنيد اسمش رو ميذاريد مطلب؟!

      پاسخ ها

      • miss.raouf

        موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج