جاباما
۲۲۷۹۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاناوارو: یوونتوس دوباره مدعی اصلی قهرمانی است

مدافع سابق یوونتوس عنوان کرد یووه امسال نیز مدعی اصلی قهرمانی در لیگ ایتالیا است ولی نباید از نام اینتر به سادگی گذشت.

خبرگزاری ایسنا: یوونتوس قهرمان سه دوره قبلی ایتالیا به نظر در یان فصل نیز با بازیکنان زیادی که جذب کرده است شانس نخست قهرمانی باشد.

فابیو کاناوارو درباره شرایط لیگ ایتالیا در فصل جدید گفت: یوونتوس همچنان مدعی است، حتی با وجود تغییراتی که داشته است. این به مسئله اعداد و ارقام و مسائل تاکتیکی مربوط نیست، بلکه به روحیه از خودگذشتگی تیم بستگی دارد. اینتر در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و مشکل خط دفاعی خود را با خرید میراندا و بازیکنانی فیزیکی مانند کوندوگبیا برطرف کرده است. رودی گارسیا و رم قطعاً اشتباهات فصل قبل را دوباره مرتکب نخواهند شد، آن ها باید درک کرده باشند که در پایان فصل باید با حقیقتی که در فوتبال ایتالیا وجود دارند مواجه شوند، تا اینکه بیشتر در روزنامه ها با باشگاه یوونتوس به جدل لفظی بپردازند. ناپولی و میلان هم با حضور ساری و میهایلویچ قطعاً بهتر از فصل قبل خواهند بود و به طور کلی این اتفاقات به سود فوتبال ایتالیا خواهد بود.

او ادامه داد: علی رغم حضور یووه در فینال لیگ قهرمانان اروپا، فوتبال ایتالیا در حال حاضر در شرایط خوبی قرار ندارد. هیچ کسی شجاعت تغییرات، اتکا به جوانان و ساخت استادیوم های جدید را ندارد و وقتی ما اکنون مدافعینی که در تاریخ فوتبال داشتیم را اکنون نداریم، به نظرم باید بیشتر روی مسئله پیشرفت دفاعی در فوتبال ایتالیا کار کنیم. ما به مدافعینی که بازی کنند نیاز داریم، نه اینکه به آن ها یاد داده شود فقط توپ را نگاه کنند و حرکات مهاجم را تعقیب کنند. رومانیولی روگانی، نستا کاناوارو آینده؟ شاید، اگر آن ها فرصت رشد را پیدا کنند. ما زمانی که همسن این بازیکنان بودیم، از نظر بدنی آماده تر بودیم و به تمرینات سخت عادت کرده بودیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج