جاباما
۲۲۷۹۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزارش تمرین امروز پرسپولیس؛

طارمی دروازه‌بان شد، سوشا تمرین کرد

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پیگیری شد که مهدی طارمی در بخشی از تمرین درون دروازه ایستاده و دروازه‌ان این تیم گل چیپ دریافت کرد.

خبرگزاری مهر: تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که مربی دروازه‌بان‌های این تیم تمرینات ویژه‌ای را برای شاگردانش در نظر گرفته بود.

حاشیه‌های این تمرین را در زیر می‌خوانید:
* بازیکنان ساعت ۱۸ برای انجام تمرین به زمین آمدند و پس از صحبت‌های برانکو ایوانکویچ، به انجام تمرینات بدنسازی در گوشه‌‌‌ای از زمین مشغول بودند.

* به غیر از مایکل اومانا هر ۲۳ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در این تمرین حضور یافتند.

* سوشا مکانی در اوایل تمرین به دلیل مصدومیتی که داشت، ابتدا به صورت اختصاصی دقایقی به دویدن دور زمین مشغول شد و سپس به سایر همراه سایر اعضای تیم به انجام حرکات بدنسازی پرداخت. مکانی در اواسط تمرین به داخل رختکن رفت تا وزنه بزند. مکانی در اواخر تمرین درفشی‌فر را ترک کرد.

* مرتضی قدیمی‌پور و ایمان صادقی از ابتدا تمرینات اختصاصی‌شان را زیر نظر ایگور پانادیچ پیگیری کردند. پانادیچ امروز تمرینات ویژه‌ای برای این دو دروازه‌بان در نظر گرفت و تاکید داشت که آن‌ها در یک ضرب توپ‌ها را دریافت کنند. پانادیچ در چند صحنه دروازه‌بان‌ها را نیز جریمه کرد.

* حدود ۶۰ هوادار تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

* کریم باقری برای دقایقی با مهدی طارمی به پاسکاری کوتاه پرداخت و نحوه صحیح پاسکاری را به این مهاجم یاد آور شد.

* بازیکنان در مرحله بعد به پاسکاری‌های کوتاه و تحت فشار مشغول شدند که کادر فنی به پاسکاری‌های تک ضرب تاکید داشت.

* پاسکاری‌های کوتاه و بلند و شوتزنی به دروازه از فواصل دور دیگر برنامه کادر فنی برای این جلسه تمرینی بود که باقری و پانادیچ نظارت ویژه‌ای بر این برنامه از تمرین داشتند.

* در صحنه‌ای از تمرین مهدی طارمی درون دروازه قرار گرفت و به بازیکنان اعلام کرد تا به او ضربه بزنند. طارمی عکس‌العمل‌های خوبی هم از خود به نمایش می‌گذاشت و شیرجه‌های بلندی می‌زد. البته نکته جالب این بود که مرتضی قدیمی‌پور دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با ضربه چیپ دروازه‌ طارمی را باز کرد.

* سرخپوشان سپس به فوتبال درون تیمی در دو گروه مشغول شدند. برانکو در این تمرین تاکید داشت تا بازیکنان با پاسکاری‌های کوتاه و سریع تاکید ویژه‌ای داشت.

* بخش پایانی تمرین به ارسال از جناحین و استفاده از فضاهای پشت مدافعان بود که سرمربی پرسپولیس بارها این تمرین را قطع و به بازیکنان نکات مدنظرش را گوشزد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج