جاباما
۲۲۸۱۳۹
۹ نظر
۵۰۷۳
۹ نظر
۵۰۷۳
پ

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت

براد پیت پنجاه و یک ساله، همسر آنجلینا جولی، از خوش پوش ترین و مطرح‌ترین هنرپیشه‌های کارخانه فیلم سازی هالیوود است که در دنیای سلفی، اگر چه نامی مطرح نیست، اما به دلیل شهرت و استایل فشن خود، همواره مورد توجه طرفداران و رسانه‌های فشن جهان قرار می‌گیرد.

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
برترین ها: براد پیت، به دلیل نقش خود در فیلم مشهور آقا و خانم اسمیت Mr & Mrs Smith، به آقای اسمیت خوش پوش سینمای هالیوود شهرت دارد که به همراه همسرش، آنجلینا جولی، مدتی است در کارهای خیریه ای شرکت دارد. حضور وی در مراسم اکران فیلم‌هایی که همسرش در آن بازی کرده یا کارگردانی آن را بر عهده داشته، در سال‌های اخیر، سوژه دوربین‌های جهان به خصوص در منطقه آسیا شده است. حضور براد پیت در توکیوی ژاپن و سئول کره جنوبی، یک حضور به یاد ماندنی برای طرفداران آقای خوش تیپ بود و سبب شد تا صدها سلفی جالب را با طرفداران چشم بادامی خود بگیرد.

براد پیت، بر خلاف کیم کارداشیان، لحظه به لحظه از زندگی خود سلفی نمی‌گیرد و علاقه ای هم به انتشار سلفی‌های خود در شبکه‌های اجتماعی که عضوش هست، ندارد. هم چنین، بر خلاف تیلور سویفت، خواننده و بازیگر مطرح هالیوودی، علاقه ای به ادا درآوردن روبروی دوربین گوشی‌های هوشمند ندارد و تلاش می‌کند، چهره یک جنتلمن را به مخاطبش، القا کند. همین سبک سلفی گرفتن را نیز در سلفی‌های خانم جولی که پیش تر در پرتال برترین‌ها به آن اشاره کردیم، مشاهده می‌کنیم. به طور کل، خانم و آقای اسمیت (انجلینا جولی و براد پیت)، در دنیای سلفی بازها، خیلی فعال نیستند، اما سلفی‌های آن ها همواره با استقبال نشریات فشن و حتی پرتال‌های فرهنگی و سبک زندگی دنیا مواجه شده است.

سلفی که وی در مراسم اسکار ۲۰۱۴ میلادی، در روبروی دوربین الن د جنرس، مجری مراسم اسکار گرفت، یکی از تاریخی‌ترین سلفی‌های گرفته شده جهان را رقم زد که در آقای براد پیت را در کنار همسرش و برخی از چهره‌های هالیوودی، نشان می‌دهد. هشتاد و ششمین مراسم اسکار، یک لحظه تاریخی را برای دنیای سلفی بازها به ثبت رساند که بزرگان هالیوود را در یک عکس سلفی معرفی کرد و برخی‌ها از این سلفی، "برترین عکس دوران " یا Best photo ever یاد می‌کنند. آیا به نظر شما هم چنین است؟


سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(سلفی مشهور تاریخ اسکار که در ۲۰۱۴ توسط دوربین Ellen DeGeneres گرفته شد)

این سلفی، بیش از 5 میلیون بار لایک و میلیون‌ها بار توییت شد که رکورد تاریخی در دنیای سلفی بازها به شمار می‌رود. حضور جنیفر لورانس و مریل استریپ در این سلفی، سبب شهرت بیش تر آن در بین سلفی بازهای هنری شد. بیش از 8 میلیون صفحه وب درباره سلفی‌های آقای براد پیت، مطالبی منتشر کرده است که این خود نشان دهنده استقبال طرفداران وی از سلفی‌های مستر اسمیت می‌باشد.

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(سلفی آقای اسمیت در مراسم اکران فیلم Unbroken در سیدنی که توسط همسرش کارگردانی شد)

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(سلفی آقای اسمیت و طرفدارانش در توکیو برای رونمایی از یک فیلم جدید)

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(براد پیت در حلقه طرفدارانش در سئول کره جنوبی برای سلفی‌های متعدد)

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(براد پیت خوشحال و خندان روبروی دوربین الن د جنرس)

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(براد پیت و گوشی هوشمند مارک اپل و یک سلفی جالب و دیگر هیچ!)

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(وقتی سلفی آقای خوش پوش و خوش تیپ، روی جلد نشریه مشهور QQ می‌رود)

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(براد پیت و دنیای سلفی‌های چشم بادامی‌های شرق آسیا)

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(سلفی براد پیت و طرفدارانش در خیابان‌های اطراف محل رونمایی فیلم جدیدش)

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(سلفی براد پیت و همسرش - در آسانسور هستند یعنی؟)

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(شکار زیبا از دوربین سامسونگ که درحال شکار سلفی براد پیتی هست)

براد پیت، از معدود هنرمندان مطرح سینمای جهان است که فعالیت خاصی در شبکه‌های اجتماعی ندارد و به همین دلیل، خیلی در فضای مجازی، خود را خبر ساز نمی‌کند. ولی به هر حال، آقای خوش تیپ، بیش 91 میلیون بار در موتور جست و جوی گوگل، ایندکس شده است و این نشان می‌دهد که تا چه اندازه دنیای مجازی، علاقمند به آقای اسمیت می‌باشد. براد پیت در ایران هم همیشه خبر ساز هست. مخصوصاً وقتی، تتویی از یکی از اشعار مولانا را بر روی دست راست خود حک کرد.

این شعر که در واقع برگردان یکی از اشعار مولوی است، چنین محتوایی داشت:

«There exists a field, beyond all notions of right and wrong. I will meet you there»

شعری که «کلمن بارکس» شاعر امریکایی و استاد بازنشسته زبان انگلیسی دانشگاه جورجیا آن را برگردانده و یکی از دلایل مشهور شدن این اشعار میان انگلیسی‌ها، برگردان‌های بسیار جذاب انگلیسی از جمله همین برگردان‌های «بارکس» بوده که البته او را بیشتر با نام «رومی» می‌شناسند.

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(تصویر خالکوبی براد پیت با شعری از مولانا، شاعر بزرگ ادبیات ایران زمین)

این تصویر، بازتاب گسترده ای در پرتال‌های فارسی زبان داشت.

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(واکنش تابناک به تتوی آقای براد پیت و تلنگری به ایرانی‌ها برای شناخت بیشتر مولانا)

بعداً، استاد میر جلال الدین کزازی، از چهره‌های ماندگار ادب ایران زمین نیز درباره این تتو سخن گفت. در همین زمینه خبرنگار مهر صحت انتصاب چنین عباراتی به مولانا را با میرجلال‌الدین کزازی، ادیب و پژوهشگر نامدار ادبیات فارسی مطرح کرد و وی نیز پس از بررسی‌هایی در این زمینه به خبرنگار مهر اظهار داشت: به باور من و جمعی از استادان زبان فارسی که با آن‌ها مشورت کردم، تنها سروده‌ای از مولانا که کمابیش با عبارت درج شده روی بازوی این هنرپیشه سازگاری دارد، چارانه (رباعی) شماره 158 مولاناست که در آن آمده است:

از کفر و ز اسلام برون صحرائیست
ما را به میان آن فضا سودائیست
عارف چو بدان رسید سر را بنهد
نه کفر و نه اسلام و نه آنجا جائیست


سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
(گزارش خبرگزاری مهر از تأیید شعر مولانا در خال کوبی براد پیت)

خلاصه، این داستان براد پیت هست.

گفتنی است، ویلیام بردلی «بِرَد» پیت (William Bradley "Brad" Pitt) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. وی تاکنون پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یک‌بار برنده جایزه گلدن گلوب شده است. اولین فیلمی که باعث شناخته‌شدن برد پیت شد، فیلم تلما و لوییز محصول سال ۱۹۹۱ بود. اما اولین نقش‌های موفق و اصلی وی در فیلم‌های بعدی‌اش چون رودخانه‌ای که از آن میان می‌گذرد (۱۹۹۲)، مصاحبه با خون‌آشام (۱۹۹۴) و افسانه‌های خزان (۱۹۹۴) اتفاق افتاد.

دو فیلم هفت و ۱۲ میمون باعث تحسین وی از سوی منتقدین شد و در نهایت نیز بخاطر فیلم ۱۲ میمون، برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و همچنین برنده یک جایزه گلدن گلوب شد. حدود ۴ سال بعد، فیلم باشگاه مبارزه با بازی برد پیت به نمایش درآمد و سپس نقش‌آفرینی وی در سه فیلم یازده یار اوشن، دوازده یار اوشن و سیزده یار اوشن توجه مخاطبان را به سویش جلب کرد. با این وجود اما از نظر درآمد، پرفروش‌ترین فیلم‌هایش، تروآ، آقا و خانم اسمیت و جنگ جهانی زد هستند.

برد پیت بعد از مدتی ارتباط با بازیگر زن سینمای هالیوود، گوئینت پالترو، تصمیم به ازدواج با جنیفر انیستون می‌گیرد که ازدواجشان ۵ سال عمر می‌کند. سپس وارد رابطه‌ای با آنجلینا جولی می‌شود و تا این لحظه با وی زندگی می‌کند. زندگی این دو به شکل جهانی مورد توجه همگان قرار گرفته و آن‌ها دارای ۶ فرزند می‌باشند: مادوکس، پکس، زهرا، شیلو، ناکس و ویوین. این دو تاکنون در فعالیت‌های بشردوستانه بسیاری شرکت کرده‌اند.

سلفی‌های مرد جذاب هالیوود، براد پیت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هستی ابراهیمی

      واقعا برای شما متاسفم حتی اسم شاعر را نیز نمیتوانید به درستی ذکر کنید بالاخره مولوی یا مولانا
      واقعا انیان قلبش به درد میاید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هستی خانم

        خیلی این سایت خوشحال است که مخاطبان حرفه ای و دقیقی مثل شما دارد.

      • یک نظر

        خانم هستی فک میکنم مولانا و مولوی هر دو درست باشه و استفاده از مولانا هم بسته ب نظر شخصیتون داره چون برخی معتقدند مولاشون فقط حضرت علی هست...

      • بدون نام

        بیخیال !!! خب هردوش هست دیگه مولانا جلال الدین رومی بلخی یا مولوی !!!

    • بدون نام

      آخه مولوی یا مولانا که فرقی نمیکنه. هر دو تخلص شاعر پر اوازه ایران زمین هست. یعنی این حد هم مردم اطلاعات عمومی ندارن؟!!؟!؟!؟!

      پاسخ ها

      • هستی ابراهیمی

        جناب محترم یوزر من عاشق شعر و ادبیات فارسی هستم اما این در یک متن شاعر ما را به چندین عنوان مختلف مورد خطاب رار میدهند نشان دهنده ی عدم اهمیت نویسنده و این که هر چه به ذهنشان آمده تایپ کرده اند هر متن باید از یک سری قواعد خاص نگارشی پیروی کندتا تاثیر گزاری بالاتری داشته باشد
        همچنین به دوستان نرم افزار ویراستیار را برای متن هایی که خودتان تایپ میکنید پیشنهاد میکنم همنند پایان نامه که تاثیر شگرفی در متن های شما میگزارد
        با تشکر

    • بدون نام

      اين بچه هاي براد پيت هركدوم از يك ن‍ژادن چرا؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرزند خوانده هستن ، به فرزندی قبول کردن

    • بدون نام

      اجلینا و برد و همه ۶ تا بچه هاشون عشقن حیف که از هم جدا شدن آخه خیلی به هم میومدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج