۲۲۸۱۴۵
۱۳ نظر
۵۱۰۱
۱۳ نظر
۵۱۰۱
پ

خانم جراح با وساطت آزاد شد

معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه هیچ سرباز یا ماموری از ناجا در ماجرای ممسنی درگیر نبوده است، از وساطت فرمانده استان فارس برای آزادی خانم جراح خبر داد و شرایط فعلی در بیمارستان ممسنی را عادی توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم: سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی، با اشاره به ماجرای رخ داده در یکی از مراکز درمانی شهرستان ممسنی اظهار داشت:‌ در این حادثه ناگوار هیچ سرباز یا ماموری از نیروی انتظامی دخالت نداشته است.

سخنگوی نیروی انتظامی افزود: همچنین در ساعات اولیه پس از این اتفاق، خانم جراح با وساطت فرمانده انتظامی استان فارس، آزاد می‌شود.

وی با بیان اینکه آزادی این پزشک بر اساس دستور دادستانی انجام شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط در بیمارستان مذکور عادی است و به فعالیت معمول خود ادامه می‌دهد.

براساس اخبار منتشرشده مقارن ساعت ۴ عصر روز یکشنبه، بیماری به علت ضربه چاقو به قفسه سینه اش به بیمارستان ممسنی منتقل می‌شود و با خانم دکتر رزمجویی جراح بیمارستان تماس گرفته می‌شود و وی بلافاصله بر بالین بیمار حاضر و اقدامات درمانی لازم را انجام می‌دهد و پس از آن در ایستگاه پرستاری مشغول نوشتن پرونده بیمار بوده که بازپرس پرونده وارد اورژانس می‌شود و اظهار می‌دارد بیمار بدحال است و جراح باید بالای سر بیمار باشد.

دکتر رزمجویی به وی اطمینان می‌دهد که اقدامات لازم برای این بیمار انجام شده است. وقتی توضیحات دکتر رزمجویی وی را قانع نمی‌کند و این پزشک از بازپرس می‌خواهد در امور درمان بیمار دخالت نکند.

عدم اجرای دستور بازپرس توسط جراح باعث می‌شود وی فرمان بازداشت دکتر رزمجویی را صادر و تنها جراح این شهرستان در مقابل دیدگان بیماران و پرسنل بیمارستان با دستبند به بازداشتگاه منتقل شود.

به گفته منابع بیمارستانی وی تا ۱۲ شب در بازداشت بوده و پس از آن به شرط مراجعه در روز بعد آزاد می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا با وساطت خوب جراح راست گفته دخالت پزشکی نکن تقصیرش چیه

    • مریم

      اینطور که از مطالب برمیاد این خانم دکتر جراح حقش بوده در بازداشت بمونه و باید توبیخ هم بشود بخاطر عدم انجام وظیفه پزشکی خود که باید در بالین بیمار خود بدحال خودش حاضر باشد و متعهد و وظیفه شناس باشد که ظاهراً نبوده. البته همچین مورد عجیبی نیست من خیلی از دکترا و پرستارها را دیدم که جان و سلامتی بیمار برایشان مهم نبوده و بدبخت بیماری که همراه یا پول کافی نداشته باشد در بدترین شرایط بارها دیده ام در اورژانس رهایش میکنند و توجهی نمیکنند. حتماً نونی که میبرند سرسفره شون هم حلال هست دیگه؟!

      پاسخ ها

      • حمید

        چرا چرند میگی. خود همون بنی بشری که دکتر رو بازداشت کرده اگه تو کارش دخالت کنی همچین حالتو میگیره که ندونی کدوم وری بری. سوء استفاده از لباس مگه شاخ دم داره!!!

    • بدون نام

      یه اخلاق بدی که مامور های ایران دارن خودشونو دانای کل میدونن ! جای خاتمه موضوع با بد اخلاقی بیشتر دامن میزنن مثل همین .دیدم
      چند بار مشکلی بوده به 197 شکایت کردن

    • بدون نام

      مملکت بی قانون هر ننه قمری هر کاری دلش میخاد میکنه

    • بدون نام

      هر ننه قمری هر کاری دلش میخاد میکنه

    • آرش

      چه خانم دکتر ریلکسی بهش میگن حال بیمار بده میگه اشکال نداره من کار خودم رو کردم به شما هم مربوط نیست به خدا اگه امریکا بود مدرک پزشکیش رو باطل میکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو آمریکا بودی ؟ چرا الکی چیزی که نمی دونید را می گویید پزشکی جادوگری نیست که دکتر ورد بخونه مریض خوب بشه ! اگر پزشک هم قصوری بکنه تنها افراد متخصص صلاحیت تشخیص قصور پزشکی را دارند نه بازپرس پرونده !!

    • بدون نام

      آره شما راست میگید
      اگرم دکتر تو وظایفش قصور کرده باشه، بدون اثبات و پیگیری از مرجع ذیصلاح همینطوری نمیشه دستبند زد و برد کتک زد
      مگه دوره خان و خان بازیه
      مردم انقلاب کردن اینطور بی قانونیا ریشه کن بشه
      بازپرس باید تو لباسش به مردم خدمت کنه نه اینکه از قدرتش سو استفاده کنه

    • سهند

      با این توضیح پس اشکال از ماموران انتظامی نبوده و دخالتی نداشتند و مشکل از بازپرس بوده. متاسفانه اینکه یک پزشکی در بیمارستان جواب بازپرس را داه این بازپرس به هیچ وجه حق بازداشت کسی را ندارد. ایشون چیکاره هستند بدون ادله کافی و انهم دخالت در امر پزشکی کسی را بازداشت میکنند. بعضا تو دادگاه هم از اتفاقات می افتد. امیدوارم قوه قضاییه هم پاسخگو باشد.چون انتظار قانونمندی بیشتر از اینهاست.که هر کسی هر کاری دلش بخواد انجام بدهد هر چند ممکنه کار این بازپرس از روی دلسوزی بوده باشد. ولی درعمل دست یک خانوم جراح در بیمارستان دستبند زدن خیلی دیگه زیاد روی و سوئ استفاده از موقعیت است.

    • بدون نام

      اصولا در ایران به جای اینکه دکترها در خدمت بیماران باشن ..بیماران در خدمت دکترها هستند.. کلا در ایران دکترها خودشون رو تافته جدا بافته از مردم عوام میدونن.. آدم جرات نمیکنه دو کلام اضافه تر باهاشون صحبت کنه.. حالا اگر کسانی هستند که دوست دارن کیسه پول رو جلوی دکترها خالی کنن و کوچکترین توجه و احترامی بهشون نشه از بی لیاقتی و نداشتن عزت نفس شون..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان این نظر شما چه ربطی به خبر داشت؟! دوباره افکار زمان احمدی نژاد داره بر می گرده انگار

    • آزاده

      بابا این دو تا خواستن قدرتشون رو به رخ هم بکشن و نشون بدن که کدوم یکی زورش بیشتره که بازپرس برنده شده!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج