۲۲۸۲۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار درباره وقوع سیلاب در دو استان

سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در شمال وشرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا: سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در شمال وشرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان هشدار داد.

احد وظیفه مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی کشور، گفت:‌ احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در روز سه شنبه در نیمه شمالی فارس، شمال و شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و برای چهارشنبه در شمال وشرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

وی توصیه کرد: تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی از جمله خودداری در تردد در حاشیه رودخانه‌ها و احتیاط لازم در تردد جاده‌ای نقاط مرتفع مناطق یاد شده بکار گرفته شود.

وی همچنین در پیش‌بینی وضعیت هوای کشور نیز گفت: طی سه روز آینده در ارتفاعات زاگرس جنوبی، شرق فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان وبلوچستان و برخی مناطق هرمزگان درساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور ، طی سه روز آینده ناپایداری به شکل رشد ابرهای جوششی، رگبار و رعد و برق موقتی و وزش باد شدید محلی در شرق فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان وبلوچستان و برخی مناطق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، امروز باد و گرد و خاک در برخی مناطق شرق وجنوب شرق کشور تداوم خواهد داشت که این وضعیت روزهای چهارشنبه وپنج‌شنبه در این مناطق تشدید شده و در شمال سیستان وبلوچستان، بویژه منطقه زابل، با طوفان و گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی گفت‌: طی سه روز آینده سواحل شرقی دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود. از این رو توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی از جمله احتیاط در تردد درحاشیه مسیل‌ها و مسیرهای ‌کوهستانی درمناطق یاد شده بکار گرفته شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه به هوای تهران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه اشاره کرد و گفت: آسمان تهران در روز چهارشنبه، کمی ابری در شهرهای شمالی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده در ارتفاعات با بیشینه و کمینه دمای ۳۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه صاف در ارتفاعات افزایش ابر در بعدازظهر وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۷ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج