۲۲۸۴۳۹
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

بچه به این خوش تیپی رو کجای دلم بزارم؟!

كارشناسان لباس به خانم‌ها و آقاياني كه دوست دارند هميشه به خوش‌ پوشي و خوش‌ تيپي شناخته شوند، يك ليست از لباس‌هاي كلاسيك و هميشه شيك را پيشنهاد مي‌كنند.

بچه به این خوش تیپی رو کجای دلم بزارم؟!
مجله سیب سبز: كارشناسان لباس به خانم‌ها و آقاياني كه دوست دارند هميشه به خوش‌پوشي و خوش‌تيپي شناخته شوند، يك ليست از لباس‌هاي كلاسيك و هميشه شيك را پيشنهاد مي‌كنند؛لباس‌هايي مثل يك شلوار مشكي راستا،يك بلوز شوميز سفيد و. . . كه شايد مد روز محسوب نشوند اما مي‌توانند براي داشتن تيپي قابل تحسين كمك شما باشند. كمد لباس بچه‌ها هم از اين قانون مستثنی نيست؛ انتخاب‌هاي ساده اما تضمين‌شده‌ای وجود دارند كه فرزند شما، چه دختر و چه پسر را به خوش‌تيپي نزديك‌تر مي‌كند.

بچه به این خوش تیپی رو کجای دلم بزارم؟!

همراه تابستاني

شلوارك را بايد لباس مشترك كمد پسرها و دخترها در تابستان دانست؛ انتخاب اسپرتي که براي هر دو گروه مناسب است. انتخاب شما مي‌تواند شلوارك كتان يا جين باشد. پارچه‌هاي جين در برابر زمين خوردن و. . . مقاومت بيشتري دارند؛ به همين دليل بهتر است از جنس جين انتخاب كنيد. براي بچه‌ها تا پيش از ورود به مدرسه يعني سن ۷ سالگي، شلوار يا شلوارك با كمركشي قابل تنظيم خريداري كنيد و راحتي بيشتري به ‌آنها هديه دهيد.

شب‌هاي روشن

تي‌شرت‌هاي لطيف و خنك با آستين‌های بلند از نيازهاي تابستاني كمد دختر يا پسر شماست. شب‌های تابستاني در برنامه‌هايي مثل پارك، سفر و. . . پيشنهاد مي‌كنيم از تي‌شرت‌هاي آستين بلند استفاده كنيد؛ چون پوست حساس فرزندتان را در مقابل حشراتی مثل پشه محافظت مي‌كند. يك نمونه راه‌راه با رنگ روشن يا تي‌شرت‌هاي تك‌رنگ ساده، از همان انتخاب‌هاي كلاسيكي محسوب مي‌شود كه بدون تاريخ انقضا هميشه شيك و زيباست.

كتاني‌هاي محبوب

در فصل تابستان همه ما به شلوارهاي كتان احتياج داريم؛ شلوارهاي اسپرتي كه به‌مراتب از شلوار جين خنك‌تر هستند و مي‌توانند در طول روز شما را همراهي كنند. دختر يا پسر شما هم به چنين شلواري احتياج دارد اما هنگام خريد به چند نكته دقت كنيد:

بچه به این خوش تیپی رو کجای دلم بزارم؟!

۱-امسال شلوارهاي كتان طرحدار مد هستند؛ پس مي‌توانيد براي دخترتان يكي از نمونه‌هاي طرحدار را بخريد اما طرحي ساده و هندسي را انتخاب كنيد. كتان‌هاي گلدار زيبايي خاصي داشته ولي كاربرد كمتري دارند و در گروه انتخاب‌هاي كلاسيك جاي نمي‌گيرند.

۲-سراغ نمونه‌هاي تنگ و چسبان براي دخترها نرويد؛ چون بچه‌ها براي بازي و خوشحالي احتياج به لباس راحت دارند. شلوارهايي كه برش كلاسيك دارند.

- يعني بعد از كمر كمي گشاد مي‌شوند و بعد تا پايين شلوار كمي تنگ مي‌شوند- هم مد امسال هستند و هم انتخابي راحت محسوب مي‌شوند.

دختركان شاد

كمد دختر شما به يك يا دو نمونه پيراهن كوتاه تابستانه هم احتياج دارد تا در ‌مهماني‌ها دلبري كند. درگير خريد پيراهن‌هاي سخت يعني نمونه‌هاي بلند و آهاردار نشويد؛ چون آنقدر در كمد باقي مي‌مانند كه ديگر اندازه فرزند شما نيستند. نمونه‌هاي ساده‌تر براي بچه‌ها كاربرد بيشتري دارند. همان‌طور كه گيپور امسال در لباس‌هاي زنانه مد است، براي دختركان هم انتخاب خوب و دلچسبي به حساب مي‌آيد.

بچه به این خوش تیپی رو کجای دلم بزارم؟!

گفتن ندارد

نيازي به گفتن نيست كه براي اين فصل بچه‌هاي شما بيش از هر چيز نيازمند تي‌شرت‌هاي خنك هستند. نكته مهم در انتخاب تي‌شرت، جنس آن است چون تماس مستقيم و طولاني‌مدت با پوست بدن بچه‌ها دارد. در اين مورد پرداخت هزينه بيشتر يعني حفظ سلامت فرزند شما. تي‌شرت‌هايي از الياف طبيعي و گياهي تهيه كنيد تا فرزندتان دچار حساسيت‌هاي پوستي كه در تابستان شايع است، نشود.

نياز دسته‌جمعي

نياز به داشتن يك شلوار جين خوب زن و مرد، بزرگ و کوچک و فصل نمي‌شناسد. براي پسر يا دختر خود يك شلوار با برش كلاسيك و رنگ اصلي جين تدارك ببينيد چون چنين شلواري را مي‌توانيد با انواع بلوزها و تي‌شرت‌ها، در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف ست كنيد. براي به‌روز كردن ست اسپرت فرزندتان، پاچه شلوار را يكي، دو تا بزنيد؛ اين تاهاي ناچيز بخشي از مد امسال هستند كه مي‌توانيد بدون هزينه به انتخاب كلاسيك‌تان اضافه كنيد.

مهموني خوش بگذره

براي ‌مهماني و تولد رفتن پسرتان در اين فصل به يك پيراهن چهارخانه احتياج داريد؛ پيراهني كه با شلوار جين يا كتان قابل ست كردن است. آستين پيراهن را تا بزنيد و آن را روي شلوار بيندازيد تا كودك شما تيپ يك مرد خوش‌پوش را پيدا كند. اگر فرزند شما لاغر است، چهارخانه درشت و اگر چاق است، چهارخانه ريز را انتخاب كنيد تا متناسب ديده شود.

بچه به این خوش تیپی رو کجای دلم بزارم؟!

حساب و كتاب كنيد

لباس‌هايي كه در اين مطلب به شما پيشنهاد داده‌ايم، اغلب قابل ست كردن با يكديگر هستند؛چون طرحي ساده دارند و در يك مايه رنگ انتخاب شده‌اند. اگر مي‌خواهيد دست‌تان باز باشد و بتوانيد با گزينه‌هاي محدود انتخاب‌هاي گسترده‌اي داشته باشيد، يك دسته رنگ را براي فرزندتان انتخاب كنيد ؛مثلا سفيد، آبي و سبز يا قرمز، سفيد و نارنجي. بهتر است هميشه يك رنگ خنثی مثل سفيد يا خاكستري در اين انتخاب وجود داشته باشد تا نقش پايه رنگ را بازي كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج