۲۲۸۴۵
۱۹ نظر
۵۰۱۱
۱۹ نظر
۵۰۱۱
پ

"گپ" رامبد جوان حذف شد

برنامه «گپ» رامبد جوان که برای پخش اش از شبکه آی فیلم خیلی سر و صدا به پا کرد، بالاخره پنجشنبه هفته گذشته روی آنتن این شبکه رفت و حواشی مختلفی به وجود آورد.

"گپ" رامبد جوان حذف شد

هفت صبح: برنامه «گپ» رامبد جوان که برای پخش اش از شبکه آی فیلم خیلی سر و صدا به پا کرد، بالاخره پنجشنبه هفته گذشته روی آنتن این شبکه رفت و حواشی مختلفی به وجود آورد.

در حالی که این هفته همه منتظر بودند قسمت دوم آن را ببینند. برنامه این هفته به صورت کاملا ناگهانی از کنداکتور پخش شبکه «آی فیلم» بیرون آمد. از روز سه شنبه که این شبکه برنامه هایش را به صورت زیرنویس اعلام کرد، مشخص شد پنجشنبه ساعت 21:30 برنامه مستند ستاره های سینمایی با محوریت زندگی خصوصی راما قویدل پخش می شود.

"گپ" رامبد جوان حذف شد

کنداکتور سایت شبکه آی فیلم هم این مساله را تایید می کرد. حذف دومین قسمت از یک برنامه پرمخاطب در کنار حواشی که پیرامونش وجود داشت، شبهه های مختلفی پدید آورد. هفته گذشته سایت خبری عصرایران اولین موضع را در انتقاد به نوع اجرای رامبد جوان، سحر دولتشاهی و اشکان خطیبی گرفت.

این سایت خبری در گزارشی با عنوان «نگاه انتقادی به برنامه جدید رامبد جوان» نوع لحن مورد استفاده برای چنین برنامه ای را طعنه زنده، تحقیرآمیز و مغرورانه دانسته و نوشته بود: «در تمام طول این برنامه، سه بازیگر در حال طرح موضوعات و نقل خاطراتشان در برخورد با مردم بودند و همواره به شکل متکبرانه ای و کمی متلک گونه، سخن از زندگی خصوصی، عدم آرامش در محیط های عمومی و نیاز به حریم شخصی و اینکه مردم نمی گذارند آنها راحت زندگی کنند می زدند.»

این انتقاد به همراه سایر واکنش ها این احتمال را تقویت می کرد که شاید دلیل «آی فیلم» برای بیرون کشیدن برنامه، تغییر ساختار یا مساله ای نزدیک به آن باشد که البته گفته های اسماعیل عفیفه، تهیه کننده برنامه به هفت صبح آن را کاملا رد می کند.

او درباره اینکه شاید علت حذف این برنامه، انتقادهای مختلف به نوع اجرای بازیگران باشد می گوید: «اصلا چنین اتفاقی نیفتاده. دیدگاه های مختلفی وجود دارد اما ما اصلا چنین استنباطی از کار نداشتیم. قطعا اگر فکر می کردیم قرار است به مردم توهین شود چنین کاری انجام نمی دادیم اما با این حال اگر چنین فکری شده باشد اشکال به برنامه وارد است.»

او درباره اینکه خیلی ها از برخورد بازیگران، احساس کرده اند بهشان توهین شده هم توضیح می دهد: «هیچ کس حق ندارد به دلیل اینکه شغل قابل توجهی مثل بازیگری دارد، به دیگران فخر بفروشد اما واقعا استنباط مان این است که چنین اتفاقی نیفتاده است.»

عفیفه درباره حذف این برنامه از کنداکتور پخش هم اظهار بی اطلاعی می کند و می گوید که تا این زمان یعنی بعدازظهر روز چهارشنبه خبری در این مورد به او نرسیده است. چند ساعت بعد اما میترا سپهری، روابط عمومی این برنامه به هفت صبح خبر می دهد که «گپ» این هفته به خاطر آماده نبودن دوبله عربی، پخش نمی شود و دلیل دیگری ندارد.» حالا باید منتظر باشیم و ببینیم آیا واقعا علت این وقفه، به خاطر دوبله عربی بوده یا دلیل دیگری داشته!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حميده

      اي ملت بي جنبه
      كجا فخرفروشي كردن بيچاره ها ... گفتن مشكلات زندگيشون توهين به مردم بود ؟؟؟

    • mahsa joojoo

      ایول دلم خنک شد ، آدمای از خود راضی حالا خوبه هیچی هم نیستن

    • رها

      من برنامه رو دیدم
      به نظر من که خیلی خوب بود
      یعنی اولش شوک شدم از برخورد مردم
      بخاطر همینم بهتره این برنامه ادامه داشته باشه

    • طلوع

      یه دیالوگی بودتویه فیلمی مضمونش این بود:اول هرکاری میکنیدکه مشهوربشید همه بشناسنتون،بعد عینک میزنید کسی نشناستتون!!!!!روحیات بشره دیگه،چه میشه کرد...

      پاسخ ها

      • رها

        منظورش فیلم سوپر استاره
        که اونجا رهای داستان (فتانه ملک محمدی) به شهاب حسینی میگه

      • eli

        raha jooon filmaro mikhori ??????????????

    • علی

      اولین برنامه مفرح بود که مشگلات بازیگری را نشان میداد و سعی میکرد بین هنرمندان و مردم فاصله را کم کند ....رفتار اشتباه هنرمندان و مردم را به نقد کشید و یادمان نرود بازیگری هم مثل نمایندگان مجلس ... جراحان ... و... یک شغل است و همین

    • بدون نام

      به نظم منم یکم زیادی تند رفتن....مثلا قسمتی که تو رستوران بودن و اون پیرمرده اومد گیر داد به رامبد و دعوا شد...خیلی پیاز داغش زیاد بود...برفرض که مردم زیاد به زندگی شخصی اینا گیر میدن...خوب تا بوده همین بوده و اگر شما جنبه این پدیده رو نداری نباید وارد این عرصه بشی یا جوری در جامعه حاضر بشی که کمتر جلب توجه کنی....

      پاسخ ها

      • mehrane

        البته قبول دارم یکم زیاده روی کرد و درست نبود کارش ولی خودش هم گفت که بیشتر مث نمایش بود و کلی عذرخواهی کرد بعدش..

    • هموطن

      قبل از اين برنامه از آقاي رامبد جوان و خانم سحر دولتشاهي خوشمان مي آمد ولي كاملا نظرمان عوض شد . انسانهاي كاملا متكبر ؛ مغرور و بي ادب هستند كه در مقابل اظهار محبت ديگران خودشونو لوس مي كنن و قيافه مي گيرند .
      بي جنبه ها شماها فقط كارتون اينه كه ما سرگرم شيم و بهتون بخنديم . همين

    • hiva

      منم دیدمش چه خبرتونه که اینقد بزرگش کردین بازیگری هم یه شغله مث بقیه شغلا دیگههههههههه.........

    • ali

      گپ عالي بود و اميدوارم نقد منصفانه بنويسيد و از پش داوري پشيمان شده باشيد

    • بدون نام

      به نظر من گپ بهترین برنامه تا به امروز بوده.آخه چرا اینهمه بزرگش میکنین اون ها کی بی احترامی کردن آخه!!!!!!!!!!!!!!!!!درضمن در برنامه هم آقای رامبد جوان همیشه میگه ما خودمون مردم عادی هستیم

    • ندا زلزله

      برنامه عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی هرکی جنبه نداره نگاه نکنه

    • mehrane

      خیلی برنامه شاد و زنده ایه مخصوصا با اجرای رامبد که خیلی جذابش میکنه ..حیف چند قسمت دیگه تموم میشه :( تروخدااا ادامه بدیییییین

    • سحر

      سرگرم كننده بود

    • mahdieh

      قبل از پخش این برنامه از رامبد جوان وهمسرش وهمینطور اشکان خطیبی خوشم میومد اما بعد از پخش این برنامه نظرم عوض شد یکی نیست به اینا بگه شما هر چی دارین از مردم دارین کسی که مشهور میشه باید انتظار برخورد های مردمو داشته باشه حالا خوبه همین اشکان خطیبی اونقدرا هم مشهور نیست خیلی ها هستن که نمیشناسنش!

    • نیایش

      من قبول دارم که آزادی بازیگرا محدودتر از سایر افراد هستش ولی خوب هر چیزی یک بهایی داره و فکر نمی کنم این موضوع در مقابل دستمزد های میلیونی اونها اینقدر اذیت کننده باشه، در ضمن یه سوال داشتم از بازیگرهای محترم، اگه اینقدر بازیگری سخته و محدودیت داره و ... چرا از این حرفه نمیاین بیرون؟؟؟

    • علی

      بد نبود ولی کمپود ادعا داشت می شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج