جاباما
۲۲۸۴۶۲
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

راهنماي خريد عینک آفتابی برای کوچولوها

به گفته پزشكان وقتي شما و فرزندتان ساعات مشتركي را در خيابان، پارك و. . . سپري مي‌كنيد، بچه‌ها سه برابر بيشتر اشعه‌هاي خورشيد، چه مفيد و چه مضر را جذب مي‌كنند.

راهنماي خريد عینک آفتابی برای کوچولوها
مجله سیب سبز: اگر اين روزها با خارج شدن از خانه، آفتاب تند اذيت‌تان مي‌كند و بدون عينك قادر به ماندن در محيط بيرون نيستيد، مطمئن باشيد كه بچه‌ها هم همين شرايط را دارند آنها فقط در عالم كودكانه خود به سر مي‌برند و متوجه حركت ناخودآگاه‌شان در تنگ كردن چشم‌ها براي جلوگيري از ورود اشعه‌هاي خورشيد نيستند.

به گفته پزشكان وقتي شما و فرزندتان ساعات مشتركي را در خيابان، پارك و. . . سپري مي‌كنيد، بچه‌ها سه برابر بيشتر اشعه‌هاي خورشيد، چه مفيد و چه مضر را جذب مي‌كنند. به همين دليل استفاده از عينك آفتابي- نه برای خوش تیپ تر شدن- و کرم ضدآفتاب براي بچه‌ها به اندازه پدران و مادران‌شان ضروری است.

راهنماي خريد عینک آفتابی برای کوچولوها

قبل خريد باید بدانید

فروشگاه‌هاي لباس بچه‌گانه مي‌توانند عينك‌هاي آفتابي كودكانه را در اختيار شما قرار دهند. در اين فروشگاه‌ها بي‌شك مدل‌هاي فانتزي‌تري را پيدا خواهيد كرد كه سريع‌تر بچه‌ها را شيفته خودشان مي‌كنند اما خريد از فروشگاه‌هاي عينك مطمئن‌تر است. فروشندگان اين مغازه‌ها اطلاعات تخصصي‌تري درباره شيشه عينك و كيفيت آنها دارند.

- اين خريد بدون بچه‌ها آسان‌تر انجام مي‌شود چون اغلب بچه‌ها با اصرارشان بر مدل‌هاي فانتزي‌تر شما را از يك خريد درست با حداكثر قدرت محافظت از چشم دور مي‌كنند اما شرط استفاده مداوم از عينك آفتابي، راحتي آن روي چشم است كه بايد در فروشگاه امتحان كنيد.

- اگر فرزند شما از عينك طبي استفاده مي‌كند، پيش از خريد عينك آفتابي با پزشكش مشورت كنيد. از متخصص چشم بخواهيد ويژگي‌هاي عينك مناسب را براي شما مشخص كند؛ مثل پولاريزه بودن يا نبودن عينك.

بعد از خريد مراقب باشید

- عادت به استفاده از عينك آفتابي را بايد از خودتان شروع كنيد. اگر شما هميشه در مواجهه با آفتاب از عينك آفتابي استفاده كنيد، فرزندتان با الگو‌برداري از شما اين كار را تكرار مي‌كند.

راهنماي خريد عینک آفتابی برای کوچولوها

- به عينك آفتابي اكتفا نكنيد. براي سفر، پارك، استخر و. . . علاوه بر عينك آفتابي، فرزندتان را به كلاه مجهز كنيد. استفاده از ضدآفتاب هم فراموش نشود تا به‌طور كامل از فرزندتان در برابر اثرات مضر آفتاب در روزهاي گرم سال محافظت كرده باشيد.

راهنماي هنگام خريد

با ورود به فروشگاه از فروشنده بخواهيد، عينك‌هاي آفتابي خوب بچه‌گانه كه داراي UV صددرصد هستند را به شما نشان دهد. شايد لازم باشد كه به فروشنده يادآور شويد شما قصد خريد يك عينك براي محافظت از چشم فرزندتان را داريد و يك عينك فانتزي كه نقش اسباب بازي را ايفا كند، هدف‌تان از اين خريد نيست.

- هزينه‌اي كه براي خريد عينك پرداخت کرده یا برندي كه خريد مي‌كنيد، هيچ اهميتي ندارد؛ براي تمام عينك‌ها چه برای بزرگسالان و چه برای کودکان مهم اين است كه عينك UV كاملي براي محافظت از چشم‌ها داشته باشد. بررسي اين موضوع فقط با دستگاه‌هاي تخصصي ميسر است؛ به همين دليل خريد از يك فروشگاه مطمئن و معتبر است.

راهنماي خريد عینک آفتابی برای کوچولوها

- هنگام امتحان كردن روي صورت فرزندتان دقت كنيد كه خميدگي انتهاي دسته، دقيقا درپشت گوشت قرار بگيرد و دسته‌ها به دو طرف صورت فشار وارد نكنند. راحت بودن، تضميني براي استفاده مداوم از عينك است.

- اندازه فريم عينك و در واقع بزرگي و كوچكي شيشه اهميت دارد. عينكي انتخاب كنيد كه تمام دور چشم فرزندتان از بالاي ابرو تا انتهاي خط ابرو و زير چشم را بپوشاند.

- براي بچه‌هاي دو تا هشت ساله سراغ عينك‌هاي رنگي و شاد برويد. طرح و رنگ شاد، جذابيت آن را بيشتر مي‌كند ولي بچه‌هاي ۹ سال به بالا، بيشتر دوست دارند شبيه بزرگ‌ترها شوند و عينك‌هاي تيره را ترجيح مي‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج