۲۲۸۵۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فروزان: انگیزه زیادی مقابل استقلال دارم

دروازه بان سیاه جامگان گفت: استقلال که با کلی تغییر در این دیدار به میدان می رود و کسی هنوز نمی داند با چه سیستمی می خواهد در لیگ حاضر شود.

کاپ: محسن فروزان درباره آخرین شرایط تیمش پیش از بازی با استقلال اظهار داشت:من در این مدت نتوانستم این تیم را در اردوهایی که داشت همراهی کنم اما از بازیکنان تیم شنیدم که در این مدت تمرینات خوبی برگزار شده است و همه آماده ورود به لیگ هستند.

وی درباره شرایط جسمانی خودش تأکید کرد: با اینکه نه با استقلال و نه با تیمی دیگر تمرین نداشتم اما خودم زیر نظر مربی اختصاصی بدنسازی ام تمریناتم را برگزار می کردم و از نظر شرایط جسمانی و آمادگی بدنی در وضعیت خوبی بسر می برم.

فروزان در این باره که آیا آمادگی بازی در دیدار فردا را دارد گفت: اگر رسول خطیبی صلاح بداند این آمادگی را دارم که در بازی فردا درون دروازه بایستم و مشکلی از این لحاظ ندارم.

او که به رغم داشتن قرارداد با استقلال از این تیم جدا شد و به سیاه جامگان پیوست درخصوص رویارویی با تیم فصل پیشش خاطر نشان کرد: این هم از خصوصیات قرعه کشی و فوتبال حرفه ای است که من تا همین چند روز پیش بازیکن استقلال بودم و حالا باید در لیگ جدید برتر برابر این تیم بازی کنم و شرایط حرفه ای ایجاب می کند که در این وضعیت زندگی کنیم.

فروزان که به نظر می رسید از اتفاقات اخیر ناراحت است و قصد داشته درباره باشگاه قبلی اش مصاحبه کند در این ارتباط گفت:اینقدر استقلال را دوست دارم که هیچ زمان نمی توانم حرفی بزنم تا این تیم تحت تأثیر قرار بگیرد. الان که هنوز بازی برگزار نشده و صحبتی هم نمی توان در این باره کرد و بهتر است تا بعد از بازی صبر کنیم.همیشه گفته ام استقلال را دوست دارم و تا آخر عمرم هم استقلالی می مانم.

دروازه بان سیاه جامگان در باره بازی فردا توضیح داد: هر دو تیم به نوعی ناشناخته هستند. استقلال که با کلی تغییر در این دیدار به میدان می رود و کسی هنوز نمی داند با چه سیستمی می خواهد در لیگ حاضر شود. تیم ما هم برای همه لیگ ناآشناست و مطمئن هستم که خیلی ها دوست دارند این تیم را در لیگ ببینند.

وی ادامه داد: از نفراتی که در تیم خیلی روحیه بالایی دارد رضا عنایتی است که همه بازیکنان او را دوست دارند و اتفاقا برای بازی با استقلال هم کلی انگیزه دارد. البته این انگیزه بین همه بازیکنان دیگر هم وجود دارد و خود من هم برای بازی فردا انگیزه های زیادی دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج