جاباما
۲۲۸۵۷۸
۱۰ نظر
۵۱۴۸
۱۰ نظر
۵۱۴۸
پ

سبک لباس پوشیدن الناز شاکردوست +عکس

بازیگر جوانی كه ۱۱ سال پیش با فیلم «گل یخ» پا به دنیای سینما گذاشت، حالا در ابتدای ۳۰ سالگی یكی از ستارگان محبوب سینمای ایران است.

سبک لباس پوشیدن الناز شاکردوست +عکس
مجله زندگی ایده آل : بازیگر جوانی كه ۱۱ سال پیش با فیلم «گل یخ» پا به دنیای سینما گذاشت، حالا در ابتدای ۳۰ سالگی یكی از ستارگان محبوب سینمای ایران است. او در كارنامه یك دهه‌ای خود تجربه طراحی صحنه و لباس برای فیلم «بوی گندم» را هم دارد و به همین دلیل سلیقه او برای انتخاب لباس‌های خودش بیش از همه زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد؛ البته الناز شاكردوست در این سال‌ها نشان داده به جای این شاخه و آن شاخه پریدن، یك سبك پوشش را انتخاب كرده و ترجیح می‌دهد این استایل را برای خودش حفظ كند.

سبک لباس پوشیدن الناز شاکردوست +عکس

دنیای شاد

تنوع رنگ در انتخاب‌های الناز اولین چیزی است كه به چشم می‌آید. در این سال‌های رفته می‌توان او را با ده‌ها رنگ مانتو به خاطر آورد؛ آن هم نه رنگ‌هایی متداول مثل سفید، سورمه‌ای، قهوه‌ای و. . . رنگ‌های خاص، تند و جسورانه كه به قول خودش خبر از روحیه شاد، پرانرژی و فارغ از افسردگی این بازیگر جوان می‌دهد.

سبک لباس پوشیدن الناز شاکردوست +عکس

مانتوهای زرد، نارنجی، قرمز، آبی نفتی و. . . این بازیگر اغلب مانتوهایی كارشده هستند كه تركیب دو یا سه رنگ تیره و روشن در كل مانتو دیده می‌شود و الناز از همین رنگ‌ها برای كامل كردن ست و انتخاب شال، كیف، كفش و. . . استفاده كرده است. محوریت یك یا دو رنگ باعث می‌شود رنگ خاص مانتوها تا مدت‌ها در ذهن دیگران باقی بماند.

اسپرت‌پوشی الناز

با سبك لباس پوشیدنی كه بازیگر چشم روشن سینمای ایران برای حضور در مجامع عمومی‌‌اش انتخاب كرده، او را كمتر می‌توان با لباس‌های اسپرت دید و برای كنكاش در سلیقه اسپرتش باید سراغ مجموعه رالی ایرانی برویم.

سبک لباس پوشیدن الناز شاکردوست +عکس

او با انتخاب لباس‌هایش در این مجموعه نشان داد در دنیای لباس‌های اسپرت، سلیقه‌های خاص را دوست دارد. ترجیح می‌دهد همراه شال از سربند یا كلاه استفاده كند و دستبندهای پهن و ساعت‌های اسپرت را جایگزین ساعت برلیان‌نشانش كند. مانتوهای كتان اسپرت و ورزشی را هم جایگزین مانتوهای كتی همیشگی‌اش می‌كند تا حسابی صاحب تیپی متفاوت شود.

رسمی بودن بانو

الناز شاكردوست هرقدر در انتخاب رنگ مانتو به تنوع علاقه دارد، در انتخاب مدل و برش مانتو، سراغ مانتوهای كتی بلند می‌رود كه مانتوهایی برشدار و مناسب برای موقعیت‌های رسمی محسوب می‌شوند. حتی در روزهایی كه مانتوهای گشاد و آزاد مد روز بودند، الناز همین مانتوهای برش‌خورده و اتوكشیده را ترجیح می‌داد.

سبک لباس پوشیدن الناز شاکردوست +عکس

این انتخاب باعث می‌شود تا بازیگر فیلم آتیش بازی، فردی جدی و با وقار به نظر برسد. انتخاب چنین سبك پوششی در ایجاد حس احترام در دیگران در برخوردهای اولیه نقش مهمی دارد. از سوی دیگر چون او اصل تنوع در طراحی را مد نظر دارد، استایلی كه انتخاب كرده تكراری و همیشگی به نظر نمی‌رسد.

رازی در میانه‌روی

ظرافت اجزای صورت الناز، راز زیبایی چهره اوست؛ زیبایی كه با آرایش زیاد از دست می‌رود. راز داشتن این زیبایی، داشتن آرایش ملایم و محدود است. بازیگر فیلم «رسوایی» هم این نكته را به خوبی می‌داند و در مكان‌های عمومی با آرایش ملایمی شامل خط چشم باریك، ریمل و رژلبی ظاهر می‌شود كه با رنگ لباسش ست كرده است.

سبک لباس پوشیدن الناز شاکردوست +عکس

عكسی كه در این تصویر می‌بینید، مربوط به گریم یكی از فیلم‌های اوست. این تصویر به خوبی نشان می‌دهد چگونه آرایش زیاد و استفاده از سایه‌های رنگی، می‌تواند زیبایی و آراستگی چهره این بازیگر را تحت تاثیر قرار دهد.

حق انتخاب بالا

الناز شاكردوست نمونه یك چهره بیضی است كه از نظر كارشناسان طراحی، یك صورت كامل و بدون نقص است. این لطف خدادادی به او كمك می‌كند تا دستش در انتخاب باز باشد. بازیگر فیلم‌هایی چون «قاعده بازی»، «اتوبوس شب» و. . . می‌تواند مانتوهایش را با انواع شال یا روسری همراه كند؛ هر دو اینها با قاب چهره او هماهنگی دارند.

سبک لباس پوشیدن الناز شاکردوست +عکس

او روسری را زیر گلویش گره نمی‌زند و دور گردن می‌بندد. این سبك بستن روسری باعث می‌شود تا تیپ رسمی او كمتر حالت قدیمی پیدا كند و مدرن و امروزی به نظر برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه اینقدرررر از ایشون خبر و مصاحبه و مطلب نزاریدددد؟؟؟ خسته شدیم.

    • رايکا

      کاملا مشخصه که فتوشاپه.

    • بدون نام

      به به چه حجابی

    • Utopia

      با تشکر و سپاس فراوان که ب دغدغه زنان در جامعه پرداختید..

      ...ظرافت اجزای صورت الناز، راز زیبایی چهره اوست؛ زیبایی كه با آرایش زیاد از دست می‌رود.

      بازیگر فیلم «رسوایی» هم این نكته را به خوبی می‌داند و در مكان‌های عمومی با آرایش ملایمی شامل خط چشم باریك، ریمل و رژلبی ظاهر می‌شود كه با رنگ لباسش ست كرده است...

      مجلات زرد که میگن یعنی همینا...

    • كامبيز سليمي

      كلا زن پر حاشيه ايه..... خيلي زياد

    • مریم

      ببخشید ولی ایشون چون ادم مشهوریه جرات داره همچین لباسایی بپوشه پوشیدن
      اگه بعض از اون لباسارو هر کس دیگ بپوشه تیکه های جالبی بهش میندازن

    • تینوش

      الناز شاکردوست از هر لحاظ عالی است و مایه تاسف است که راجع او اینگونه صحبت می کنید . من ایشان را از هر لحاظ تحسین می کنم از نوع پوشش گرفته تا بازیگری و طرز رفتار و کردار.امیدوارم ایشان هر جا که هستند موفق باشند.

    • فاطمه

      lمملکت اسلامی بااین همه ارایش

    • فاطمه

      سانسورتون توحلقم

    • سوبمار

      هه خیلی مسغره است.تو مملکتمون اگه حرفی از حجاب بزنی بهت میخندن.دنیا دیگه انقد کثیف شده.در ضمن تابلو که عکساش فتو شاپ مخصوصا اخری با اون حد سرش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج