جاباما
۲۲۸۶۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قنبرپور: طاهری به دنبال برکناری برانکو نیست

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام هم و غم مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره این است که از برانکو حمایت شود. برانکو تازه تیم را شکل داده؛ کجا برود؟!

خبرگزاری فارس: مصطفی قنبرپور در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم مقابل پدیده خراسان در هفته اول لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه لیگ به تازگی در حال شروع شدن است. هیچ تیمی نمی‌تواند ادعا کند که صد در صد آماده است و همه تیم ها نهایتا ۷۰-۸۰ درصد می‌توانند در ابتدای لیگ آماده باشند. از طرفی دیگر با توجه به حساسیت حاکم بر بازی‌ها شاید بازی‌های هفته اول جذاب و خوب نباشد.

وی ادامه داد: درباره پرسپولیس باید بگویم که ما در اردوی ترکیه و تهران تمرینات خوبی را انجام دادیم و می‌توانم بگویم که حدود ۷۰-۸۰ درصد آماده هستیم. ازطرفی دیگر امیدوارم در بازی روز جمعه مقابل پدیده یک بازی منطقی و خارج از احساس از بازیکنان ببینیم که حاصلش سه امتیاز بازی باشد. از طرفی دیگر قطعا هواداران به استادیوم خواهند آمد و روحیه صد چندانی به بازیکنان خواهند داد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد غیبت ۴-۵ بازیکن پرسپولیس به دلایل انضباطی اظهار داشت: قطعا بازیکنانی که غایب هستند بازیکنان تاثیرگذار و بزرگی هستند که اگر در بازی بودند می‌توانستند تاثیر خوبی بر روند بازی بگذارند اما خوشبختانه با تدبیر برانکو در هر پست دو بازیکن خوب داریم و بازیکنان جایگزین می‌توانند نبود بازیکنان را جبران کنند.

قنبرپور در مورد اینکه چه شناختی از تیم فوتبال پدیده دارد تصریح کرد: از این تیم بازی ندیدیم اما با اتفاقاتی که برای مجموعه پدیده به وجود آمده که من به آن ورود نمی‌کنم قطعا آن‌ها شرایط خوبی ندارند اما در هر حال هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی کند با روحیه مضاعف به مصاف ما می‌آید. شک نکنید که پرسپولیس با جوانانش یک بازی خوب همراه با سه امتیاز انجام خواهد داد.

وی افزود: به این نکته هم باید اشاره کنم که علی اکبر طاهری در زمان کمی که داشت و با وجود همه مشکلات پیش رو سعی کرد تیم خوبی ببندد و از طرف دیگر برانکو هم یک مربی بزرگ است که از مدیریت خوبی هم بهره می‌برد. او با همین مدیریت بزرگی را به پرسپولیس انتقال داده و جوانان تیم خارج از هر حاشیه‌ای می‌خواهند تا شرایط بد سال گذشته دیگر تکرار نشود. خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس هم مسئولیت پذیر هستند و می‌دانند که مردم چه توقعی از آن‌ها دارند. امسال همگی همدل و یکصدا تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد. از طرفی دیگر امیدوارم بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس از تیم که مال خودشان است حمایت کنند.

مربی تیم پرسپولیس درباره اینکه این انتقاد به برانکو وجود دارد که تیمش را تدافعی وارد زمین می‌کند افزود: باید بگویم که پرسپولیس الان با دو مهاجم بازی می‌کند هرچند که طبیعی است که همان قدری که به فکر هجوم هستیم باید در فکر دفاع کردن از دروازه خودی هم باشیم.

وی در خصوص این شایعه که گفته می‌شود محسن مسلمان با مصدومیت روبرو است اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و مسلمان مصدوم نیست. این بازیکن چون دیرتر از سایر بازیکنان به اردوی ترکیه آمد و به تیم اضافه شد تا ۲ هفته دیگر آماده حضور در بازی می‌شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

قنبرپور که مشاور علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس است و در کادرفنی برانکو هم قرار دارد در مورد اینکه یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس عنوان کرده طاهری به دنبال برکناری برانکو است افزود: امکان ندارد چنین چیزی باشد. اتفاقا تمام هم و غم مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره این است که از برانکو حمایت شود. برانکو تازه تیم را شکل داده؛ کجا برود؟! با قاطعیت می‌گویم که اصلا چنین چیزی صحت ندارد و این موضوع که طاهری به دنبال برکناری برانکو است کذب محض است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج