۲۲۸۷۱۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مظلومی: با نفرات کمی به مشهد آمده‌ایم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با تعداد بازیکن کمی به مشهد آمده‌ اما هدفش فقط کسب سه امتیاز است.

خبرگزاری ایسنا: پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سیاه جامگان گفت: بازی اول لیگ است و در مقابل تیمی ناشناخته به میدان می‌رویم. البته بازیکنان جدید این تیم را به خوبی می‌شناسم اما بازیکنانی که از لیگ یک به همراه آنها به لیگ برتر آمده‌اند برای ما ناشناخته هستند. هنوز فیلمی از بازی آن ها مشاهده نکرده‌ام و روش و تاکتیک بازی‌شان را نمی‌دانم البته مربی جوانی دارند که گروه خوبی را هم به همراه خود دارند. باید به مدیریت خوب تیم محمدرضا عباسی و فرزندش هم اشاره کنم که تیم را از رده‌های پایین و بودجه کم به لیگ برتر آوردند.

سرمربی استقلال ادامه داد: بازی ما در مقابل همه تیم‌ها سخت خواهد بود به خصوص که در این بازی با نفرات کمی حاضر شدیم اما بازیکنان‌مان با انگیزه هستند و فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی را به دلیل مصدومیت نتوانستیم به مشهد بیاوریم البته آن‌ها می‌توانستند به میدان بروند اما امکان داشت مصدومیت‌شان تشدید شود که به آن ها استراحت دادیم. بازیکنان خارجی‌مان هم هنوز آماده نیستند و وضعیت قرارداد پروپیچ هم نامشخص است. ریوالدو هم در حال انجام تمرینات بدنسازی است و مگویان هم با محرومیت کمیته انضباطی مواجه شده است. اعتراض‌مان را نسبت به محرومیت مگویان به کمیته انضباطی ارائه دادیم چرا که در فیلم درگیری مشخص است که او هیچ دخالتی ندارد با این حال امیدمان به بقیه بازیکنان است.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است حنیف عمران زاده برای آن‌ها به میدان برود تاکید کرد: او آماده است و قصد داشتیم با آوردن او به مشهد در شرایط مسابقه قرار بگیرد. انتظار نداریم که او برای ما به میدان برود اما امیدوارم که کمیته انضباطی به او هم تخفیف بدهد.

وی در ادامه با تبریک صعود تیم سیاه جامگان به لیگ برتر به مردم مشهد گفت: از این بابت خوشحالم اما امیدوارم وضعیت سیاه جامگان و پدیده مثل ابومسلم نشود. آن زمانی که ما در ابومسلم بودیم هیچ کس دست یاری به سوی‌مان دراز نکرد و آن تیم با سابقه سقوط کرد. ان‌شاالله این دو تیم به سرنوشت ابومسلم دچار نشوند. ما از تاکتیک و سیستم بازی سیاه جامگان خبر نداریم و از نیمه دوم بازی با این تیم می‌توانیم درباره این تیم نظر بدهیم.

سرمربی استقلال درباره عملکرد و شرایط این تیم در فصل‌های گذشته گفت: به گذشته‌ها کاری ندارم. نگاه من به آینده است. البته هنوز استقلال، آن تیمی که می‌خواهم نشده است. هواداران می‌دانند که در یک ماه نه می‌شود بدنسازی کرد و نه تاکتیک تیم شکل می‌گیرد. چند هفته برای هماهنگی وقت نیاز است. بازیکنانم با تلاش و انگیزه نقاط ضعف خود را برطرف می‌کنند.

وی درباره نحوه جذب بازیکنان در فصل جدید نیز گفت: هر تیم در نیم فصل می‌تواند شش جابجایی داشته باشد اگر لازم باشد آن زمان این کار را انجام می‌دهیم البته فعلا یک جای خالی هم داریم که می‌توانیم بازیکن آزاد بگیریم.

مظلومی درباره آخرین وضعیت پروپیچ هم گفت: هواداران ما مرتب تماس می‌گیرند و می‌پرسند که تکلیف این بازیکن چه شد؟ نمی دانم چرا جواب استعلام ما را نمی دهند و شاید هم داده‌اند و من خبر ندارم اما مسلما این بازیکن مشکلی ندارد. طبق ساعت کشور این بازیکن پروپیچ آخرین بازی‌اش را ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی تمام کرده و ITC اش به عنوان بازیکن آزاد صادر شده که می شود ساعت ۱۲:۱۵ نیمه شب ما. اگر نتوانیم به صورت عادی این بازیکن را جذب کنیم از سهمیه آزادمان استفاده می کنیم. فقط ممکن است دو سه هفته اول نتوانیم از حضورش استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: تمام بازیکنان زیر نظر من کار می‌کنند و به طور کامل با من همکاری دارند که به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

مظلومی درباره احتمال حضور فریدون زندی در استقلال نیز گفت: من هم این چیزها را در رسانه‌ها می‌خوانم. در اردوی کردان یک بار درباره او صحبت کردم و گفتم که باید او را ببینم اما از آن روز به بعد دیگر درباره‌اش صحبت نکردیم.

وی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره بدهی مالیاتی باشگاه‌ها و قانون کمیته انضباطی مبنی بر ممنوعیت فعالیت این تیم‌ها گفت: درباره این مسائل اطلاعی ندارم و اصلا وظیفه‌ من نیست که درباره‌اش حرف بزنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد

      استقلال حتی با بازیکنان ذخیره هم برنده میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج