۲۲۸۷۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دو ایرانی در رقابت‌های جهانی کامپوند

سکینه قاسم‌پور و امیر کاظم پور در ادامه مسابقات مرحله حذفی انفرادی رقابت‌های جهانی تیروکمان که در کپنهاک دانمارک در حال برگزاری است، به مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جهانی راه پیدا کردند.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت‌های جهانی تیروکمان که در کپنهاک دانمارک در حال برگزاری است، در بخش کامپوند زنان سکینه قاسم پور در دور یک چهل و هشتم مرحله حذفی انفرادی در برابر حریفی از اندونزی با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۳۴ بازی را برد و در دور دوم این رقابت ها و در مرحله یک بیست و چهارم توانست حریفی از کانادا را با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۲۹ مغلوب خود کند و به مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جهانی راه پیدا کند. قاسم پور فردا (پنج‌شنبه) دربرابر حریفی از کلمبیا به میدان خواهد رفت.

همچنین مهری رنجبر دیگر نماینده کامپوند بانوان در دور یک چهل و هشتم مرحله حذفی انفرادی در برابر حریفی از نروژ رقابت کرد و با نتیجه ۱۳۶ بر ۱۳۰ دربرابر حریف نروژی به پیروزی دست یافت. وی در دور یک بیست و چهارم در برابر حریفی از هلند بازی را با نتیجه ۱۳۴ بر ۱۲۷ واگذار کرد.

افسانه شفیعی دیگر نماینده کامپوند بانوان در مرحله یک چهل و هشتم این رقابت‌ها با حریفی از کلمبیا رقابت کرد و نتیجه را ۱۴۲ بر ۱۳۴ به کماندار کلمبیا واگذار کرد.

در بخش کامپوند مردان و در دور یک چهل و هشتم مرحله انفرادی مجید قیدی با حریفی از کانادا به رقابت پرداخت و بازی را با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۸ واگذار کرد.

همچنین اسماعیل عبادی دیگر نماینده کامپوند مردان در مرحله یک چهل و هشتم از مرحله حذفی انفرادی در دور اول در برابر حریفی از اسلوانی با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۴۲ مقابل حریف اسلوانی با شکست مواجه شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

امیر کاظم پور در دور یک چهل و هشتم مرحله حذفی انفرادی توانست با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۰ به پیروزی دست پیدا کند. در دور یک بیست و چهارم حریفی از اوکراین را با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۲۹ شکست داد و توانست به مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جهانی راه پیدا کند.

کاظم پور فردا (پنج شنبه) در برابر حریفی از دانمارک به میدان خواهد رفت. بدین ترتیب در بخش کامپوند سکینه قاسم پور و امیر کاظم پور توانستند به مرحله یک شانزدهم رقابت های جهانی راه پیدا کنند و دیگر نماینده کشورمان از رقابت های جهانی حذف شدند. فردا مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جهانی مرحله حذفی انفرادی آغاز و تکلیف کمانداران تا مرحله نیمه نهایی مشخص خواهد شد.

همچنین رده بندی و فینال رقابت‌های انفرادی و تیمی کامپوند زنان و مردان روز شنبه و رده بندی و فینال رقابت‌های انفرادی و تیمی زنان و مردان روز یکشنبه برگزار خواهد شد. تیم ملی کامپوند مردان روز شنبه در بخش تیمی رقابت خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج