۲۲۸۸۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

پشت پرده سفرهای سیاسی احمدی نژاد

عزیزی فارسانی نماینده مجلس گفت: محمود احمدي‌نژاد قصد دارد با سفر به چنين مناطقي ميزان محبوبيت و مقبوليت فعلي خود در مناطق محروم را بسنجد. مناطقي كه هشت سال تمام به بهانه دفاع از آنها هر كاري مي‌كرد.

روزنامه اعتماد در گفت وگو با عزیزی فارسانی نماینده مجلس که احمدی نژاد در سفر اخیرش به چهارمحال به حوزه انتخابیه او رفته است،نوشت:

* محمود احمدي‌نژاد قصد دارد با سفر به چنين مناطقي ميزان محبوبيت و مقبوليت فعلي خود در مناطق محروم را بسنجد. مناطقي كه هشت سال تمام به بهانه دفاع از آنها هر كاري مي‌كرد.

* طيف دعوت‌كنندگان آقاي احمدي‌نژاد خيلي مشخص نيست، چون عموما اين كارها را به نام جمعي از مردم انجام مي‌دهند. به عبارتي دارند خودشان را پشت كلمه سنگين و فراگير «مردم» پنهان مي‌كنند. اما به هر حال بر اساس اطلاعي كه داريم برخي اعضا و نزديكان جبهه پايداري در استان بودند كه آقاي احمدي‌نژاد را دعوت كردند. يك سري ديگر هم كه در اين دعوت و سفر نقش داشتند برخي دوستان و همفكران سياسي آقاي احمدي‌نژاد در استان بودند.

* از مقامات قبلي استان و حتي خارج از استان هم بودند. به هر حال تعداد زيادي از اينها با آمدن دولت آقاي روحاني از كار اجرايي و مديريت كلان استان و شهرستان كنار رفتند و الان هم در پي‌ باز كردن راهي براي بازگشت مي‌گردند. اينها به‌طور معمول الان كه پست سياسي و اجرايي خاصي ندارند خود را فعال سياسي معرفي مي‌كنند.

* معتقدم آقاي احمدي‌نژاد بايد در اين سفر پيش از هر چيز درباره خرابي‌هايي كه سوء‌مديريت دولت و مديران او روي دست مردم گذاشت توضيح مي‌داد تا اينكه برود و ميتينگ سياسي ترتيب دهد. آن چيزي كه واقعا وجود داشت اين بود كه استقبال سرد و آرامي از آقاي احمدي‌نژاد صورت گرفته بود.

با اينكه طيف هواداران استقبال‌كننده از آقاي احمدي‌نژاد چندان پرتعداد نبود اما هيچيك از منتقدان و مخالفان ايشان در پي‌به حاشيه كشاندن مراسم بر نيامد و مراسم هم بدون تنش و حاشيه خاصي برگزار شده بود كه البته اين وظيفه همگان است. يعني هر چه باشد و ما هر نظري درباره آقاي احمدي‌نژاد داشته باشيم، به هر حال ايشان هم حق دارد كه در مراسم مد نظر خودش حاضر شود و حرفش را بزند. اين اصلا مشكلي نيست. فقط‌اي كاش اين فضا براي همه فراهم مي‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      ان شاء الله که دوباره برای ریاست جمهوری کاندید شود و انتخاب شود و همیشه در راه راست قدم بردارد و ولایت مدار باشد بهترین گزینه روی میز است برای ریاست جمهوری و آمریکا ستیزی و پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی
      درود بر احمدی نژاد خدمت گزار مردم

      پاسخ ها

      • yas

        زهی خیال باطل

    • بدون نام

      خیلی دوسش داریم رئیس جمهور خوبی بود ایشالا همیشه موفق باشه تو کاراش

    • علوی

      ای کاش در دولت بی ظرفیت اقای احمدی نژاد هم از این فرصت های سیاسی به احزاب و افکار مخالف وی داده می شد اکنون ایشان در مدرسه ی دولت اعتدال روحانی الفبای مملکتداری و سعه ی صدر را به خوبی یاد میگیرد ذکات العلم نشره

    • بدون نام

      اگر هیچ کس نداند (که همه میدانند) که طی هشت سال چه بر سر این مملکت از نظر سیاست داخل وبین الملل واقتصاد و اخلاق جامعه وفرهنگ و.....آمده احمد نژاد میداند واو منتظر بود یکی بگوید آخه با چه حساب وقانونی اینهمه خرابکری کرده ای .؟ امّا دید مثل اینکه حساب کتابی تو کار نیست پیش خودش گفته بد نیست که باز مشغول شویم در نتیجه شروع به فعالیت کرده. ولی مردم حواسشان جمع است

    • علوی

      مطلبی نبود که غیر قابل انتشار باشد پس چرا منتشر نمیکنید حتما باید تعریف از احمدی نژاد باشد۰ علوی۰

    • بدون نام

      جالبه تکرار حرف احمدی نژاد غیر قابل انتشار هست ...

    • بدون نام

      بابا باز این ملت چقدر از فرهنگ و اطلاعات باید فقیر باشند با این همه اختلاس و چپاول وسایر........ فکر احمدی نژاد هستند ای دل قافل.

    • احمدی

      متأسفم برای کسانی که با رو شدن اختلاسها ی دولت احمدی نژاد باز هم از او حمایت می کنند. و هشت سال تحریم و فلاکت افتادن مردم مناطق محروم و کم درآمد

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        من احمدی نژادی نیستم ولی یکم با منطق حرف بزنید آخه چه ربطی به احمدی نژاد داشت!
        نوح هم پیامبر خدا بود و پسرش کافر شد خدا اومد یقه نوح رو گرفت؟! توی این دولت هم هر اتفاقی بیفته باید بندازیم گردن روحانی؟

    • مظلوم

      آقای فارسانی عزیز شما در مجلس برای این کلمه سنگین« مردم » چکار کردید؟؟چه دردی از مردم دوا فرمودید؟؟؟
      لطفا اینقدر غصه آینده و احمدی نژاد رو نخورید خدا نکرده بیمار می شوید و نمی توانید به مردم خدمت کنید...

    • بدون نام

      حالا احمدی نزاد و بقولی ان همه اختلاس نیست...ببینیم وضع مردم بهتر میشود یا همچنان نان مردم رو به افزایش است؟؟؟

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد عشقه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج