جاباما
۲۲۸۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بررسی احتمالات حذف و صعود پرسپولیس در لیگ قهرمانان

تیم دنیزلی با وجود نتایج ضعیف در دو بازی آخر، هنوز هم شانس صدرنشینی دارد. البته الشباب امیدی برای صعود از این گروه ندارد و اگر پرسپولیس از بحران اخیر خارج شود، کار چندان سختی برای شکست این تیم نخواهد داشت.

بررسی احتمالات حذف و صعود پرسپولیس در لیگ قهرمانان

تماشا: پس از شکست دور از انتظار پرسپولیس مقابل الهلال، یک بار دیگر این سوال پیش آمده که تیم دنیزلی در چه صورتی می تواند از گروهش صعود کند. اتفاقی که البته از نظر آماری فقط با گرفتن یک تساوی در بازی آخر مقابل الشباب عملی می شود و پرسپولیس می تواند به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. از آن سو هم الهلال عربستان هم در روز آخر بازی های این گروه در ورزشگاه «فیصل بن فهد» شهر ریاضی پذیرای الغرافه قطر است.

پرسپولیس هشت امتیازی برای راهیابی به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز می خواهد، چون با همین یک امتیاز بالاتر از الغرافه مجوز صعود به جمع 16 تیم برتر را کسب می کند. در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا زمانی که امتیازات برابر باشد، عملکرد تیم ها در دیدارهای رو در رو لحاظ می شود و پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به حریف قطری دارد.

تیم دنیزلی با وجود نتایج ضعیف در دو بازی آخر، هنوز هم شانس صدرنشینی دارد. البته الشباب امیدی برای صعود از این گروه ندارد و اگر پرسپولیس از بحران اخیر خارج شود، کار چندان سختی برای شکست این تیم نخواهد داشت. باتوجه به اینکه در صورت برد پرسپولیس، الغرافه می تواند با شکست الهلال راهی دور بعد شود با تمام وجود در عربستان به میدان می رود و اگر این مسابقه با هر نتیجه ای غیر از برد الهلال به پایان برسد سرخپوشان ایرانی با کسب سه امتیاز بازی با الشباب به عنوان تیم اول راهی دور بعد خواهند شد.

حذف پرسپولیس از دور گروهی هم فقط در صورتی اتفاق می افتد که دو نتیجه عجیب در دو مسابقه پایانی ثبت شود. تنها حالت حذف سرخپوشان، شکست آنها مقابل الشباب و پیروزی الغرافه در عربستان است. هر نتیجه ای غیر از این، پرسپولیس را به عنوان تیم اول یا دوم راهی دور بعد لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج