۲۲۸۸۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تراکتور پرستاره تر از همیشه

تراکتورسازی در لیگ پانزدهم با تغییرات اساسی نسبت به فصل قبل به میدان می رود.

ورزش سه: تراکتورسازی در ترکیب ثابت خود برای فصل ۹۴-۹۵ فقط ۲ بازیکن از لیگ چهاردهم را در ترکیب دارد و با حضور بازیکنان جدید تراکتور چهره جدیدی پیدا کرده است.یازده مرد اصلی سرخپوشان تبریزی در بازی برابر نفت تهران به احتمال زیاد به شرح نفرات زیر است:

دروازه بان:

*محمدرضا اخباری(دروازه بان): دروازه بان پدیده فصل گذشته صبا در بازی های دوستانه تراکتور عملکرد خوبی داشت و تونی اولیویرا در این بازی ها از او در دروازه استفاده کرد و در حال حاضر دروازه بان اول تراکتور محسوب می شود که برای حفظ این جایگاه باید خودش را در تبریز اثبات کند.

*مدافعان:

*محمد ایرانپوریان(دفاع راست): دفاع راست قدیمی تراکتور بعد از رفع آسیب دیدگی اش از ابتدا در ترکیب قرار خواهد گرفت و بازوبند کاپیتانی تراکتوری ها را خواهد بست.این مدافع از بازیکنان مورد اعتماد تونی است که سرمربی اصرار به ماندنش در تیم داشت.

*شجاع خلیل زاده(مدافع وسط): مدافع سرباز تیم ملی با بمبی از انگیزه برای تراکتور به میدان می رود تا ماهها دوری از فوتبال را جبران کند. تونی در تمرینات و بازی های دوستانه از او در قلب خط دفاع استفاده کرده است.

*کارلوس کاردوسو(مدافع وسط): مدافع برزیلی تراکتور با قدرت بدنی بالایش توانسته در ترکیب ثابت جایی برای خودش پیدا کند و روز جمعه با پیراهن شماره ۵ در کنار خلیل زاده زوج خط دفاعی قرمز پوشان را تشکیل می دهند.

*خالد شفیعی(دفاع چپ): این مدافع فصل قبل در کنار میرهانی هاشمی در دفاع مرکزی بازی می کرد اما برای دیدار برابر نفت تهران تونی اولیویرا می خواهد از او در پست دفاع چپ بازی کند . سرمربی پرتغالی ترجیح داده از این مدافع باتجربه در بازی اول استفاده کند و یان رمزی و سعید آقایی روی نیمکت هستند.

هافبک ها:

*سینا عشوری(هافبک دفاعی): هافبک سرباز تراکتور در تمرینات بسیار آماده کار کرده و در این فصل با شماره ۶ به میدان می رود تا جای خالی مهدی کیانی را پر کند. عشوری در تمام بازی های تدارکاتی فیکس بوده و برابر نفت هم بعد از ماهها محرومیت استارت می زند.

*آگوستو سزار دوس سانتوس موریرا(هافبک دفاعی): شماره ۱۵ قدرتمند تراکتور از همان روز اول که در تمرین حضور پیدا کرد در ترکیب ثابت قرار گرفت.او در این فصل جایگزین آندرانیک تیموریان شده است و مقابل نفت برای اولین بار در لیگ ایران بازی می کند.

*شاهین ثاقبی(هافبک نفوذی): این بازیکن سال گذشته با درخششی که داشت به تیم ملی دعوت شد و در این فصل هم می خواهد همین روند را ادامه دهد.ثاقبی پشت مهاجمان بازی می کند تا با فرارهایش آنها را تغذیه کند.

*بختیار رحمانی(هافبک نفوذی): او بعد از یک سال محرومیت و مصدومیت برای جبران بازی به لیگ برتر برمی گردد تا مانند فولاد خیال تراکتوری ها را بابت خط هافبک راحت کند.او در این فصل با شماره ۱۱ برای پرشورها بازی می کند.

*سروش رفیعی(هافبک نفوذی): شماره ۱۰ جدید تراکتور هم بعد از ماهها به میدان می رود و قصد دارد روند خوبش در فولاد را در تبریز ادامه دهد. او که از شم گلزنی بالایی برخوردار است در ترکیب ثابت تونی حضور دارد تا بتواند خط حمله این تیم را قدرتمندتر کند.

مهاجم:

*حمزه یونس(مهاجم): او تک مهاجم تراکتور در این بازی است که جای ادینهو را گرفته. این مهاجم تونسی سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا سازنده گل تیمش برابر لیورپول بود و تونی و کادر فنی اعتقاد دارند او می تواند گل های زیادی برای تراکتور به ثمر برساند.

ذخیرها:

*یان رمزی یا سعید آقایی جایگزینان خالد شفیعی در دفاع چپ هستند که شاید در این بازی به عنوان یار ذخیره وارد زمین شوند. یان رمزی بازیکن دورگه فیلیپینی و استرالیایی هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و شاید دقایق کوتاهی در این بازی محک بخورد.

*احمد عبدالله زاده هافبک سرباز در بازی های دوستانه تراکتور حضور داشت و این احتمال وجود دارد به جای سینا عشوری دقایقی برای تراکتور اولین بازی اش را انجام دهد.

*مهرداد بایرامی شماره ۹۹ تراکتور یار ذخیره در خط حمله است و امید دارد تا در این بازی به میدان برود. البته تونی می خواهد با تک مهاجم بازی کند و شاید جانشین یونس شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج