جاباما
۲۲۸۸۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترکیب قهرمان برای لیگ پانزدهم

سپاهان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با حفظ اسکلت تیمش لیگ پانزدهم را آغاز خواهد کرد.

ورزش سه: سپاهان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با حفظ اسکلت تیمش لیگ پانزدهم را آغاز خواهد کرد. فرکی در فصل نقل و انتقالات سه بازیکن را به لیست خود اضافه کرد و با حفظ بازیکنان فصل قبل قصد دارد با ثبات بیشتری لیگ را شروع کند. در هفته های آخر لیگ گذشته سپاهانی ها به اوج آمادگی و هماهنگی رسیده بودند و در هر بازی کمتر از سه گل نمی زدند که با ماندن بازیکنان قدیمی بهترین مربی لیگ می خواهد این روند را از ابتدای فصل آغاز کند.

یازده بازیکن اصلی سپاهان که به احتمال زیاد در اولین دیدار برابر استقلال خوزستان به میدان می روند به شرح زیر هستند:

*شهاب گردان(دروازه بان): این دروازه بان در بازی دوستانه ای که سپاهان برابر راه آهن انجام داد درون دروازه ایستاده بود. فصل گذشته هم در بازی های پایانی گردان گلر اول سپاهان بود و به احتمال زیاد برابر استقلال خوزستان از دروازه محافظت می کند.

*هادی عقیلی :(دفاع وسط): مدافع باتجربه سپاهان در این فصل هم ستون سپاهان در خط دفاعی است که فرکی برای استحکام خط دفاعی از او استفاده خواهد کرد. عقیلی فصل گذشته هم از بهترین مدافعان لیگ بود.

*عبدالله کرمی (دفاع وسط): او که با حسین فرکی سپاهانی شد امسال هم در جمع زرد پوشان حضور دارد و باز هم در کنار عقیلی بازی می کند.البته او دراین فصل رقابت سرسختانه ای با لئوناردو پادوانی دارد که در هفته اول به دلیل مصدومیت غایب است.

*وریا غفوری (دفاع راست): بهترین مدافع لیگ که سال گذشته در تیم ملی درخشش زیادی داشت و با جایزه ای که دریافت کرده با قدرت لیگ پانزدهم را آغاز می کند. در جناح راست مهره ای قابل اعتماد محسوب می شود که نفوذ از او به این راحتی نیست.

*حبیب گردانی(دفاع چپ): این مدافع که با دلخوری از تراکتورسازی جدا شد می خواهد در سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشته باشد تا جواب مخالفانش در تراکتور را بدهد.گردانی در چند روز گذشته خودش را آماده کرده و به احتمال زیاد فردا برابر استقلال خوزستان بازی خواهد کرد.

*فوزیل موسی اف (هافبک دفاعی): ملی پوش ازبکستانی سپاهان در نیم فصل دوم سال گذشته در خط میانی نقش پر رنگی در موفقیت های این تیم داشت. او در این فصل هم حفظ شد و چشم امید فرکی در قلب خط هافبک به این بازیکن است که فردا جزو نفرات فیکس خواهد بود.

*رسول نویدکیا (هافبک دفاعی): این هافبک فصل گذشته با ارائه بازی های خوب فرکی را برای فیکس شدن مجاب کرد و در میانه میدان هم خط دفاعی و هم مهاجمان را ساپورت می کرد. او به احتمال زیاد فردا در غیاب کاپیتان محرم در میدان حاضر خواهد بود.

*احسان حاج صفی (هافبک نفوذی): با حضور حبیب گردانی در دفاع چپ حاج صفی یک پست جلوتر در پست وینگر چپ به میدان می رود تا با قدرت نفوذش در زمین حملاتی را از این جناح طرح ریزی کند.

*مهدی شریفی (مهاجم): او یک ضلع مهم از مثلت آتشین خط حمله سپاهان است. این مهاجم فصل قبل روزهای خوبی را در خط حمله سپاهان داشت و هماهنگی بالای او با خلعتبری و شیمبا نقطه قوت سپاهان محسوب می شود.

*محمدرضا خلعتبری (مهاجم): او فصل گذشته پاس گل های حساسی دادو گل های مهمی را به ثمر رساند. او از بهترین های لیگ گذشته بود که در این فصل هم از آماده ها و مهره های اصلی سپاهان است و به قول خودش با نگاه می تواند با شیمبا و شریفی در خط حمله آتش بازی کنند.

*لوسیانو پریرا (مهاجم): او فوروارد نوک سپاهان است که مدافعان حریفان حسابی از تیزهوشی او هراس دارند.پریرا برای هفته اول آماده است تا در نوک پیکان خط حمله درخشش داشته باشد.

*حسین پاپی ، علی کریمی و وحید نجفی از بازیکنان مورد نظر کادر فنی برای جایگزینی در زمین هستند تا به عنوان یار جایگزین در زمین اولین بازی شان را در لیگ پانزدهم انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج