۲۲۹۰۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اسکوچیچ: تراکتورسازی به ما حقوق بدهد!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز رضایت از شرایط تیم جوانش گفت: از هواداران فولاد خواهش می کنم با تیم‌های مهمان طوری رفتار کنند که فکر کنند وارد جهنم شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با راه آهن تهران از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر کشور در پاسخ به این سوال که به باشگاه چه قولی برای کسب عنوان در لیگ امسال داده‌اید اظهار کرد: من قول داده‌ام که کار کنم و با شناختی که از من دارید می‌دانید که دنبال اهداف بالایی هستیم. من حرفه‌ای هستم و منطقی نیست به کسی قولی بدهم آن هم وقتی دیدگاه خاصی در خصوص دیگر تیم های لیگ نداریم.

وی افزود: از روند آماده سازی تیمم راضی هستم و طبیعی است بازیکنانی که در ابتدا می خواستیم را نتوانستیم جذب کنیم ولی جوانانی که جایگزین کردیم به صورتی هستند که از کارکردن با آن‌ها راضی هستیم. من روز گذشته خدمت مدیریت باشگاه گفتم وضعیت ما مانند هواپیمایی است که در حال پرواز است و باید همیشه سعی کنیم با حفظ قطعات هواپیما آن را برای مدت طولانی در حال پرواز ببینیم.

اسکوچیچ افزود: طبیعی است وقتی تیمی داشته باشیم که بیشتر آن را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند به تبع آن کمی مشکل به وجود می آید ولی با این حال خوشحالم تیم ما نسبت به سال گذشته جوان تر شده است. ما حتی از دوران آماده سازی تیم و بازی های تدارکاتی که داشته ایم رضایت داریم. بازی های تدارکاتی ما خارج از انتظار ما انجام شده و امیدوارم همان بازی‌هایی که در دیدارهای تدارکاتی انجام دادیم را در لیگ تکرار کنیم.

وی در خصوص وضعیت خانزاده و اینکه اعلام شده که او تا هفته یازدهم نمی‌تواند فولاد را همراهی کند گفت: خیلی خوشحالم که این سوال را پرسیدید. خیلی از دوستان حضور خانزاده را با عدم حضور والی مقایسه می کردند. می دانید که در ایران دفاع وسط با کیفیتی نداریم که همیشه انتخاب کنیم. مطمئن باشید قراردادی که با خانزاده بستیم از منافع باشگاه و تیم حمایت می‌کند.

اسکوچیچ ادامه داد: متاسفانه من در موقعیتی نیستم که محرومیت آقای خانزاده را کاهش دهم و این طور که به من گفتند او تا هفته پنجم نمی‌تواند بازی کند. ما هم با باشگاه بر این اساس هماهنگ کردیم که او تا این هفته نمی‌تواند بازی کند و بر همین اساس قرارداد بستن با او بلامانع است هرچند دوست داریم منافع باشگاه به طرق دیگری حفظ می‌شد و شاید از من بپرسید به چه طریقی؟ همان طور که خودتان آگاه هستید می دانید به چه طریقی ‌می‌توانیم از منافع باشگاه حمایت کنیم. فراموش نکنید بازیکنان سربازی هستند که با ما قرارداد دارند ولی اکنون برای باشگاه های دیگر می‌خواهند بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: همان طور که خودتان می‌دانید این طور مسائل در اینجا نرمال است هرچند امیدوارم خانزاده از هفته پنجم در اختیار تیم قرار بگیرد. من فردی هستم که حق را به بازیکن خاطی نمی دهم ولی انسان جایز الخطا است و این را هم باید بگویم اگر این اختیار در دست من بود دوست داشتم آقای والی از همین امروز در اختیار تیم قرار بگیرد و با ما کار کند. دوست دارم هواداران این مسائل را بدانند که من در این موقعیت هستم. والی بازیکن باارزشی برای من است.

وی خاطرنشان کرد: خانزاده فردی است که دوست دارد به ما ، خود و فوتبالش کمک کند و امیدوارم فدراسیون تمام این مسائل را مدنظر قرار دهد، به هر حال سال گذشته فولاد علی رغم کمبودهایی که از نظر بازیکن با آن مواجه شد بازیکنانی را در اختیار تیم ملی قرار داد و امسال هم انتظار داریم که تعدادی از بازیکنان ما بدرخشند و به تیم ملی کمک کنند.

اسکوچیچ با درخواست از باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: من از تراکتورسازی خواهش می‌کنم با توجه به اینکه برای آن‌ها بازیکنانی را تربیت می‌کنیم حقوقی به ما بدهند. ما هر ساله دو سه بازیکن به آن‌ها می‌دهیم و برای این فصل و فصل آینده هم دو سه بازیکن به آن‌ها خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه نانگ و قاضی را از دست داده اید چه برنامه ای برای جایگزینی آن ها دارید خاطرنشان کرد: من فقط نانگ را از دست داده ام و قاضی را از دست نداده‌ام. برای نانگ هم جایگزینی خواهیم آورد و در حال کار کردن روی این موضوع هستیم. امیدوارم بازیکنی پیدا کنیم که اگر در سطح او نبود پایین تر از او هم نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود جایگزین نانگ یک بازیکن صربستانی است گفت: من متوجه نشدم که به چه طریقی نام او لو رفته است و این مسائل حرفه ای نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: من همیشه گفته‌ام بازیکن بازی می‌کند نه اسم‌ها. در هر حال از تیم جوان‌مان انتظارات زیادی دارم. امیدوارم هواداران نیز مانند سال گذشته از تیم ما حمایت کنند چرا که آن‌ها نیاز به حمایت دارند. مطمئن هستم که در بازی فردا با راه آهن خیلی محکم بازی را شروع می کنیم و امیدوارم بتوانیم توجه همه را جلب کنیم. متاسفانه چنین بازی‌هایی با چنین تیم‌هایی برای ما بدترین بازی‌ها بوده است. چرا که از قبل می‌گویند امتیاز برای فلان تیم است. به هر حال راه آهن تیم ریشه‌داری است و تیم ما این حق را ندارد که حریف را بی‌تجربه قلمداد کند. هرچند در بازی فردا نحوه بازی تیمم برای من مهم است.

اسکوچیچ گفت: در هر صورت از اکنون مشکل است که بگوییم تیم چه رده ای را به دست می‌آورد ولی من به کارمان اعتقاد دارم. درباره فصل نقل و انتقالات هم باید بگویم تیم‌ها یک بودجه خاصی برای خرید بازیکنان دارند و بازیکنانی که در این‌جا شاخص هستند در ابتدا ترجیح می‌دهند به تیم ‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان بروند. این کار ما را سخت می‌کند و مجبور هستیم با بازیکنان جوان کار کنیم و وقتی هم آن‌ها را پرورش دادیم آن‌ها را راحت از دست می‌دهیم.

وی با اشاره به حرفی از پسرش گفت: پسرم به من می‌گوید چرا این‌قدر مشکل دارید و بهتر است سوآرز، مسی و رونالدو را جذب کنید و با اینها هر سال هم قهرمان می‌شوید. در حقیقت چیزی که پسرم به من گفت نوعی هواداری از تیم ما بود. خودتان می‌دانید شرایط خوزستان شرایطی نیست که هر بازیکن را بتوانیم جذب کنیم و باید به خودمان و جوانان‌مان بسنده و به آن‌ها تکیه کنیم. من فقط می توانم به هواداران قول دهم که سعی مان را آغاز کرده ایم و ادامه می دهیم تا موفق شویم.

وی در پایان با درخواست از هواداران فولاد عنوان کرد: از هواداران خواهش می‌کنم با تیم‌های مهمان طوری رفتار کنند که فکر کنند وارد جهنم شده‌اند و ان‌شاالله جوی که به وجود می‌آورند برای هیچ تیمی راحت نباشد.

فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن با توجه به اینکه پرواز این تیم ساعت ۹ شب بود به نشست خبری نرسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج