۲۲۹۰۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سفالمنش: شمسایی به نشست‌ها نمی آید

با توجه به اینکه وحید شمسایی نتوانست در نشست مطبوعاتی حاضر شود، مسئولان آسیایی کنفرانس جداگانه‌ای برای او در نظر گرفتند.

خبرگزاری فارس: شهاب سفالمنش مربی فوتسال تاسیسات در گفت‌وگویی در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: ما با مسئولان کنفدراسیون آسیا پیش از این جلساتی را برگزار کردیم اما صبح امروز جلسه‌ای رسمی با اعضاء، سرپرستان، مربیان و سرمربیان برگزار شد که در خصوص مسائل مختلف از جمله بحث بازاریابی، اسپانسری و مسائل فنی صحبت شد.

وی ادامه داد: طبق قوانین AFC تکلیف هر فرد برای حضور در یک تیم مشخص باشد یعنی اینکه یا باید یک بازیکن در زمین حاضر بشود و یا به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند. از آنجایی که وحید شمسایی به عنوان کاپیتان تاسیسات در بازی‌ها حاضر می‌شود کارت سرمربی‌گری برای امیر شمسایی صادر شده هرچند که ما درخواست کردیم وحید بتواند در کنفرانس‌های مطبوعاتی حاضر شود اما مسئول بخش مدیای آسیا اذعان داشت که می‌داند وحید سرمربی است اما بخاطر قوانین نمی‌تواند در جلسات شرکت کند.

مربی تاسیسات خاطرنشان کرد: مسئولان کنفدراسیون آسیا پس از درخواست ما اعلام کردند که وحید شمسایی به علت سابقه اعتباری که در فوتسال دارد در یک نشست مطبوعاتی جداگانه شرکت کند که در این نشست استقبال بسیار خوبی هم از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه انجام شد، مسئولان AFC معتقد بودند که صحبتهای آقای گل جهان بازتاب دارد و به همین دلیل هم نه در یک جلسه جانبی بلکه در یک مراسم معتبر و رسمی که تمامی اعضای AFC و همچنین امکانات برگزاری کنفرانس رسمی فراهم بود این صحبت‌ها انجام شد.

وی افزود: از عباس ترابیان، مسئولان اصفهانی و تمام مردم این شهر کمال تشکر را داریم که شرایط را برای برگزاری هره بهتر بازی‌ها فراهم کردند وحید هم در این زمینه قول قهرمانی داده که البته تنهایی نمی‌توان به آن رسید و باید همه کمک کنند و تا لحظه آخر دست از حمایت خود نکشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج