جاباما
۲۲۹۰۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رئیس فدراسیون ووشو:

افتخارات ووشوی ایران کم‌نظیر است

رئیس فدراسیون ووشو گفت: جایگاه جهانی و بین‌المللی ایران در رشته ووشو بی‌نظیر است و همچنان شاهد درخشش ووشوکاران زن و مردمان را در مسابقات مختلف هستیم.

خبرگزاری فارس: مهدی علی‌نژاد عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ووشوی اردبیل اظهار کرد: تیم‌های مختلف ورزشی ووشوی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان، رویدادهای بین‌المللی و مسابقات دوستانه حضوری قدرتمندانه دارند که این نشان از جایگاه با عظمت رشته ورزشی ووشو است.

وی تأثیرگذاری ایران را در فدراسیون جهانی ووشو یادآور شد و تصریح کرد: این ارتباط به نحوی توانمند و قوی است که این فدراسیون بدون همراهی و هماهنگی فدراسیون ووشوی ایران حرکتی را انجام نداده و تصمیم‌گیری واقعی را نمی‌کند.

رئیس فدراسیون ووشو جایگاه ووشوی ایران را یک جایگاه کم‌نظیر در سطح جهانی و بین‌المللی توصیف کرد و گفت: ایران از آن جهت که یکی از قطب‌های توانمند ورزش ووشو است همیشه در رویدادهای بین‌المللی و جهانی در رده‌های مختلف جوانان، ‌نوجوانان و بزرگسالان افتخاراتی را به دست آورده است.

علی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در کنار همه استان‌ها، استان اردبیل نیز از جایگاه خاصی در رشته ووشو برخوردار است به طوریکه با حضور تیم‌های ورزشی، ووشوی این استان تاکنون برای کشورمان مدال‌های رنگارنگی به دست آمده است.

وی اعزام تیم ووشوی جوانانمان را به کشور چین یادآور شد و بیان کرد: با تمام قدرت در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنیم تا بار دیگر جایگاهمان را ارتقا ببخشیم.

علی‌نژاد اضافه کرد: هیچ یک از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی جوانان اعزامی به کشور چین از تهران نیستند بلکه سایر شهرستان‌ها حضوری قدرتمندانه به همراه استعداد نابشان در این رقابت‌ها دارند.

وی با بیان اینکه ظرفیت ووشوی کشورمان یک ظرفیت بی‌نظیری است که می‌تواند بیش از هر زمان دیگر مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد، ادامه داد: همه باید تلاش کنند تا ورزش ووشو بتواند بیشتر از این در گروه‌های سنی مختلف مورد توجه قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: در استان اردبیل انتظار می‌رود همه دلسوزان این رشته کنار هم جمع شده و در قالب هیئت ووشو فعالیتشان را انجام دهند چرا که در هر فدراسیون و مجموعه‌ای که کارها با ارتباط مستمر و هدفمند به پیش برود نتایج مثبتی نیز به همراه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج