جاباما
۲۲۹۰۶۸
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

خسارت شهاب سنگ از بیجار تا اشتهارد

مناطقی در آوج، ابهر در استان زنجان و همچنین مجیدآباد و نظرآباد از برخورد شهاب‌سنگ با زمین دچار آسیب شده‌اند.

خبرگزاری فارس: با اعلام خبر برخورد شهاب سنگ در استان قزوین دقایقی پیش ارسلان قاسمی فرماندار بوئین‌زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اعلام عدم خسارت برخورد شهاب سنگ تا این لحظه در شهرستان بوئین‌زهرا اظهار داشت: در ابتدا شایعه سقوط هواپیما مطرح بود که با بررسی‌های به عمل آمده این شایعه تکذیب و مشخص شد شهاب سنگ با زمین برخورد کرده است.

وی افزود: مناطقی در آوج، ابهر در استان زنجان و همچنین مجیدآباد و نظرآباد از برخورد شهاب‌سنگ با زمین دچار آسیب شده‌اند.

فرماندار بوئین‌زهرا ادامه داد: آمادگی لازم باری کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی در شهرستان بوئین‌زهرا وجود دارد و بررسی‌ها برای روشن شدن ابعاد این حادثه همچنان ادامه دارد.

همچنین موسوی فرماندار شهرستان آوج در استان قزوین دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اعلام آمادگی دستگاه‌های امدادرسان برای کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی اعلام کرد با تماسی که با فرمانداران قیدار و همچنین شهرستان‌های دیگر در استان‌های مختلف برقرار شده مشخص شده است که شهاب سنگی به ابعاد بزرگ و یا به تعداد زیادی بوده که در شهرهای مختلف به زمین برخورد کرده است.

وی افزود: طبق تماس‌ها و اخبار واصله بیجار در غرب کشور، نظرآباد، مجیدآباد و همچنین اشتهارد نیز از برخورد این شهاب‌سنگ خساراتی خورده‌اند.

فرماندار آوج عنوان کرد: روستاهای لجام‌گیر و آدار در شهرستان آوج نیز مورد اثبات شهاب‌سنگ قرار گرفته‌اند که تاکنون گزارشی از میزان خسارات احتمالی اعلام نشده ا ست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      اصل خبر مربوط به سقوط شهابسنگ درست است . امروز مقارن غروب در زنجان ، خود بنده به طور اتفاقی شاهد یک شی نورانی در حال حرکت بسیار سریع ودر جهت جنوب شرقی _ شمال غربی که لحظاتی طول کشید و باشعله ور شدن و با به جا گذاشتن دود سفید( شبیه دود حاصل از پرواز هوا پیما در ارتفاع) فکر کنم در شمال غرب زنجان سقوط کرد ( البته ابهر در شرق زنجان می باشد! یا شاید هم در دو مورد اتفاق افتاده باشد) من فقط توانستم عکسی با گوشی ام آن هم با کیفیت بسیار پایین از دوده بر جا مانده بگیرم

    • وحید

      امیدوارم تلفات جانی نداشته باشه

    • محمد

      چرا شایعه پراکنی میکنید ؟؟؟؟؟؟

    • بابک

      با سلام من این شهاب سنگ رو دیروز پنجشنبه غروب بود مشاهده کردم و باور کنید این شهاب سنگ بسیار نورانی و با سرعت خیلی وحشتناک وارد جو زمین شد و دقیقاً قبل از برخورد با زمین منفجر شد و خاموش شد ما در اتوبان در منطقه مهرشهر کرج بودیم که این صحنه را دیدیم . تقریباً حوالی رو به قزوین اتفاق افتاد. اگر سرعت این شهاب سنگ رو می شد اندازه گیری کرد شاید نزدیک به ۵ هزار کیلومتر در ساعت شاید ۱۰ هزار کیلومتر در ساعت باورتان نمی شود بسیار سریع اتفاق افتاد.

    • بدون نام

      خود بنده ساعت 9 شب تو شهرستان گرگان یک شهاب سنگ بزرگ شعله ور و با سرعت زیاد دیدم. حتی حاضرم قسم بخورم خیلی پایین بود و حدس میزنم به زمین خالی خورده باشه.درحال رفتن به مغازه بودم والبته موقع برگشتن یه شیخ نورانی دیگه.خیلی دور دیدم که خاموش شد. این یه شایعه نیست!!!

    • صطفی

      دوست عزیز! باورکنین که شایعه نیست!!شایعه اینجا چه سودی به حال من داره؟اما باور کنین که شهابسنگ اون هم نسبتا بزرگ بوده.من توی خیابان زینبیه شرقی منتظر اومدن خانواده به دور دستها ( به طرف غرب ) نگاه می کردم که اتفاقی به وجود اومدن دود سفید پرحجم در آسمون صاف را مشاهده کردم و لحظاتی بعد نور زرد رنگی به وسعت تقریبا نصف خورشید رو دیدم .اما گمان سقوط هواپیما رانکردم چون با سرعت ده ها برابر غبور هواپیما حرکت می کرد. البته شاید خود من هم به چشم خود ندیده بودم با شما موافق بودم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج