۲۲۹۰۹۱
۱۶ نظر
۵۰۱۴
۱۶ نظر
۵۰۱۴
پ

پس از حبیب، شادمهر هم به ایران می آید؟

شادمهر عقیلی بعد از مهاجرت به آمریکا، در حال رایزنی با یکی از شخصیت‌های کشور برای بازگشت به ایران است.

نامه نیوز: شادمهر عقیلی بعد از مهاجرت به آمریکا، در حال رایزنی با یکی از شخصیت‌های کشور برای بازگشت به ایران است.

در جریان دیدار اهالی هنر با یکی از شخصیت‌های نظام، یکی از دوستان شادمهر عقیلی، خواستار پیدا کردن راهی برای بازگشت این خواننده و آهنگ ساز معروف به کشور شده است.

شادمهر عقیلی بعد از مهاجرت از کشور نتوانست روزهای موفقی در آمریکا داشته باشد به خاطر همین در تلاش است با استفاده از جایگاه این چهره برجسته نظام، راهی برای بازگشت به کشور و کار در ایران پیدا کند.

آنگونه که از شواهد پیداست، شادمهر عقیلی به شدت از ترک ایران پیشمان است. شایان ذکر است که حبیب دیگر خواننده ایرانی که سال‌ها در خارج از کشور زندگی می‌کرده است، مدتی به ایران بازگشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز توهم شما شروع شد،چرا فکر میکنید اینجا مهد موسیقی و ازادیه و همه دوست دارن ایران باشن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط چون کشورشه و دلش تنگ میشه می خواد بیاد اینجا بخونه . از اولم قرار نبود شاه ماهی پاپ ایران بره اونور . فقط چون حمایتی ندید رفت

    • بدون نام

      تمام خواننده های بزرگ اونطرفن. داخل فقط محسن چاوشی رو داره اگه شادمهرم بیاد وضع خیلی بهتر میشه. مقلدهای شادمهر: سامان جلیلی و یگانه و عسکری و احمدوند و بیباک و... به کلی محو میشن اگه شادمهر برگرده

      پاسخ ها

      • میلاد

        برادر محسن چاووشی ای هم که گفتی که فقط بخاطر تشابه صداش با سیاوش قمیشی شد محسن چاووشی وگرنه چیز دیگه ای که نداره! تازه اگه بازی رادان هم نبود شاید الانم ناشناخته باقی مونده بود!

    • بدون نام

      عمرا بیاد چرا الکی حرف در میارین
      خیلی هم پیشرفت کرده اگه تو ایران میموند نهایت میشد یکی مثه محسن یگانه

    • xatar

      ایشالا کنسرتش هم میریم

    • میلاد

      اتفاقا به نظر من تا اینجا بود نمیتونست کار کنه، رفت اونجا کارش درست شد!
      کلا خواننده هایی مثل شادمهر و معین اونجا بخونن بهتره چون رو آهنگاشونم میتونن کلیپای قشنگ بذارن که آهنگ رو چند برابر زیبا میکنه اما اگه بیان اینجا دیگه نمیتونن کلیپ بذارن مثل اونور ... البته خودمم عاشق این دوتا خواننده هستم ... کاش میشد میومدن اینجا کنسرت میذاشتن و میرفتن اونجا آهنگ منتشر میکردن!

    • كامبيز سليمي

      بابا شما خوبيد .....شما مهد آزادي هستيد..... اصن جنيفر لوپز و ليدي گاگا هم شديدا پيگير هستن بيان ايران زير نظر وزارت ارشاد كار كنن و شكوفا شن....خوبه ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • حسین

      به نظرتون اصلا میتونه برگرده ؟
      تازه برگزده که چی بشه ؟ اینجا نمیشه موسیقی کار کرد !!
      آلبوم دهاتیشو یادتونه ؟ چه اوضاعی براش پیش آورد ؟

    • مهسا

      منم خیلی دوست دارم که برگرده اما وقتی فکر میکنم که با ممنوع الصدا و ممنوع التصویر شدنش از ایران رفت دوباره پشیمون میشم و همین طور توی ایران دیگه نمیتونه موزیک ویدیو های قشنگ داشته باشه

    • کوکنار

      یه درصد فک کنین برگرده....نسل خواننده هایی که بعد شادمهر هی تو دماغی خوندن تا بلکه صداشون شبیه شادمهر بشه ور میوفته...خلاص:))

      پاسخ ها

      • میلاد

        اگه منظورت محسن یگانست که جهت اطلاعت عرض کنم که یگانه از نظر مخاطب کنسرتاش، بیشترین تعداد بیننده رو تو کنسرتاش داره و پرطرفدار ترین خواننده ی داخل ایرانه ... بماند که خودش ترانه سرا و تنظیم کننده و آهنگساز آهنگاشم هست ... کاری که خیلی از خواننده ها بالاخره یکیشو انجام نمیدن!

    • کوروش

      کشور ایران متعلق به تمام ایرانیان است وباید در کشور به روی تمام ایرانیان باز باشد.

    • کوکنار

      اقای میلاد ....کاری به یگانه و دوگانه و غیره ندارم.....انقدری میدونم که بعد شادمهر یه جریان تقلیدی راه افتاد که بی وقفه ادامه داره....ضمن اینکه برای خواننده افتخاری نیست که مثلا آشپز و خیاط خوبی هم باشه....همینکه خوب بخونه کافیه.

      پاسخ ها

      • میلاد

        شادمهرم که شما میگی ابتدا نوازنده و آهنگسازه خوبیه و بعد خواننده ی خوبی ... هر چند که من خودمم شادمهر رو دوست دارم اما آهنگای جدیدش رو توش انقدر رو صداش با نرم افزار و ... کار کرده و ور رفته که کم کم داره صدای خودشو خراب میکنه ... صداش زمانی که آهنگای تقدیر و عادت و ... میخوند خیلی عالی تر از زمان آهنگای معروف و ... بود! آشپز و خیاط؟ میگم میخوای یه بار دیگه متن رو بخونی؟ چه ربطی داش الان اینا به هم؟ اتفاقا هر چی خواننده دستش توی نوازندگی و تنظیم و آهنگسازی بیشتر باشه (البته امروز) خبره تر از آب در میاد نه اینکه فقط بخونه!
        معلومه که آشپزی و خیاطی نمیتونه افتخار باشه واسه یه خواننده ... مثل اینکه بگی مکانیکی و بنایی هم نمیشه واسه یه پزشک افتخار باشه ... معلومه که افتخار نیست اما اگه یه پزشک قلب، در مورد کلیه هم خبره باشه اونوقت افتخار داره ...
        شما مثالی که زدی از بیخ و بن ایراد داره!

    • طالش

      مطالعه وتجربه ی بنده میگه شادی تحرک میاره . تحرک هم سازندگی و آبادانی. شکوفایی. سلامت جسم و روح وثروت میاره . غم و ناله هزاران بدبختی میاره . بارها گفتم اگرمن یک بلند گوی کاغذی هم بگیرم دستم از خوانندهدهای جدید بهترناله میزنم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج