جاباما
۲۲۹۱۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تری: نمی‌خواهم بازیکن منفوری باشم

کاپیتان چلسی اذعان کرده که نمی خواهد در دوران بازنشستگی مورد نفرت جامعه فوتبال باشد.

خبرگزاری ایسنا: کاپیتان چلسی اذعان کرده که نمی خواهد در دوران بازنشستگی مورد نفرت جامعه فوتبال باشد.

جان تری فصل قبل در تمام دقایق بازی های تیمش در لیگ برتر برای چلسی به میدان رفت و از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر انتخاب شد. قرارداد او حالا به مدت یک فصل دیگر تمدید شد تا این بازیکن فصل آینده را نیز در بین آبی های لندن سپری کند.

به نقل از روزنامه اکسپرس، جان تری ۳۴ ساله اعتقاد دارد که طرفداران تیم های رقیب چلسی در انگلیس دوست دارند بازیکنی همانند وی در تیم مورد علاقه شان داشته باشند .او درباره این موضوع گفت: مطمئن هستم که اگر در تیم های رقیب چلسی بازی می کردم هواداران عاشق من می شدند چون از آن نوع بازیکنانی هستم که تمام تلاشش را برای موفقیت تیم می کند .

کاپیتان چلسی ادامه داد: برای بازیکنی با سن من این که در تمام دقایق بازی های تیمش در لیگ برتر بازی کرده باشد یک افتخار است. در این سن و سال همه منتظر هستند تا شما را خط بزنند و فراموش کنند ولی من در تمام بازی ها و دقایق بازی به همراه تیمم بازی کردم و توانستم قهرمانی را کسب کنم. در طول فصل خیلی از خانواده دور بودم و این چند سالی که قهرمان لیگ برتر نشدیم خیلی سخت گذشت. خیلی خوشحالم که با قهرمانی در این فصل تمام این خستگی ها و سختی را فراموش کردیم.

مدافع ۳۴ ساله چلسی ادامه داد: می خواهم این فصل نیز آمادگی خودم را حفظ کنم و از تعطیلات بازی‌های ملی استفاده کنم تا در آغاز فصل جدید به صورت شاداب در اختیار تیمم باشم. ما با مورینیو فصل تازه ای را شروع کردیم که با سال ۲۰۰۴ فرق می کند. ما در این فصل نسبت به فصل پیش موفقیت های خوبی داشتیم و لیگ برتر و اتحادیه را کسب کردیم و حالا در فصل آ‌تی باید بهتر از این شویم و در اروپا هم بدرخشیم. حالا همه از شکست دادن ما صحبت می کنند و باید خودمان را برای یک فصل سخت در لیگ برتر آماده کنیم.

او در پایان درباره اعتراضات هواداران فوتبال در انگلیس به خود گفت:‌ کنایه و ناسزا هواداران تیم های رقیب در فوتبال عادی است شما باید به این موضوع عادت کنید . من تقریبا هر جا که می روم با این رفتار روبرو می شوم . این موضوع باعث شده تمرکز بالایی داشته باشم و روی پیروزی تیمم متمرکز شوم . وقتی ۳ امتیاز بگیرید دیگر نیازی به حرف زدن ندارید .هیچ فوتبالیستی نمی خواهد وقتی بازنشسته می شود مورد نفرت جامعه فوتبال باشد . شما می خواهید به عنوان فوتبالیست خوبی که تمام تلاشش را برای تیمش کرد شناخته شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج