۲۲۹۱۶
۲۲۵ نظر
۵۰۸۴
۲۲۵ نظر
۵۰۸۴
پ

کدام وایمکس بهتر است؟

ایرانسل یا مبین نت؟

بعد از اینکه مودم های مبین نت مورد استقبال قرار گرفتند، ایرانسل هم به فکر افتاد. آنها در مراسم پنج سالگی ایرانسل اعلام کردند به زودی مودم های همراه خود را عرضه می کنند. در آخرین روزهای سال ۹۰ خبر ورود مودم های ایرانسل را شنیدیم.

ایرانسل یا مبین نت؟

هفت صبح: ما هرگز تا به این اندازه خوشبخت نبوده ایم. سال های زیادی می گذرد و حالا دیگر صدای قیژقیژ «دایال آپ» در زمره صداهای خاطره انگیز قرار می گیرد، با این حال تصور دسترسی آسان به اینترنت همیشه با دست اندازهایی همراه می شد.

با GPRS و EDGE اولین تلاش ها صورت گرفته بود. با وجود آنها ما قادر بودیم در کوچه و خیابان طعم اینترنت را مزه مزه کنیم اما سرعت پایین در نهایت باعث می شد ما عطایشان را به لقایشان ببخشیم. با ورود وایمکس به بازار، بالاخره الهه تکنولوژی روی مهربان خود را به ما نشان داد. وقتی مودم های همراه با ابعاد بسیار کوچک عرضه شد، ما طعم دیگری از ارتباط را چشیدیم.

ایرانسل یا مبین نت؟

سرعت عمل

مبین نت اولین اپراتور عرضه کننده وایمکس بود که اقدام به فروش «مودم جیبی» کرد. در اولین برخورد ما کاملا هیجان زده شده بودیم و باور نمی کردیم می توانیم در هر لحظه و هر مکانی با فشار دادن یک دکمه ساده به اینترنت متصل شویم.

بعد از اینکه مودم های مبین نت مورد استقبال قرار گرفتند، ایرانسل هم به فکر افتاد. آنها در مراسم پنج سالگی ایرانسل اعلام کردند به زودی مودم های همراه خود را عرضه می کنند. ما انتظار زیادی کشیدیم تا بالاخره در آخرین روزهای سال ۹۰ خبر ورود مودم های ایرانسل را شنیدیم.

برنده: مبین نت


وضعیت ظاهری

وقتی هر دو مودم را در کنار هم قرار می دهیم، خواسته و ناخواسته تفاوت هایی را مشاهده می کنیم. مودم مبین نت از همان تم همیشگی برخوردار است؛ رنگ سفید و نشان بزرگ خدمات دهنده. دکمه پاور در کناره دستگاه قرار دارد. ورودی آنتن تقویتی (به صورت اختیاری)، سوکت شارژ و دکمه مربوط به ری استارت سخت افزاری توسط پوشش مخصوص از دید پنهان شده است.

ایرانسل یا مبین نت؟

با فشاردادن دکمه پاور عملیات محیرالعقول آغاز می شود. روی بدنه مودم چهار چراغ به چشم می خورند که اولی نشان دهنده وضعیت باتری است. سه چراغ دیگر وضعیت شبکه wifi، وضعیت وایمکس و قدرت سیگنال ها را نشان می دهد. اتصال به شبکه، با وضعیت سیگنال دهی ارتباط مستقیم دارد. در صورتی که در محدوده پوشش دهی مناسب قرار داشته باشید، لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانید.

به محض روشن شدن دستگاه ممکن است به یاد اسباب بازی های دوران کودکی خود بیفتید. چراغ های نشانگر که به رنگ سبز، قرمز، زرد و آبی هستند، تاثیر زیادی در یادآوری این خاطرات شاد دارند. مودم ایرانسل طراحی سنگین تری دارد. رنگ مشکلی براق بدنه با حاشیه های زرد مهم ترین عوامل تاثیرگذار در این قضیه هستند.

دکمه پاور روی بدنه قرار گرفته و در قسمت پایین تنها سه چراغ به چشم می خورد. به محض فشاردادن دکمه پاور هر سه آنها به رنگ سبز روشن خواهند شد. بعد از آن وضعیت باتری نشان داده خواهد شد. پس از عملیات جست و جوی شبکه رنگ سبز چراغ وایمکس (با علامت W) قدرت سیگنال دهی بالا را یادآوری می کند. رنگ زرد سیگنال دهی متوسط و رنگ قرمز سیگنال دهی ضعیف را نشان خواهد داد.

برنده: ایرانسل

ایرانسل یا مبین نت؟


وضعیت باتری

این ناامیدکننده است که ما مجبور هستیم دستگاه های دیجیتال خود را که به طور کامل باتری خالی کرده اند چیزی در حدود چهار ساعت به برق متصل کنیم. نکته امیدوارکننده اینجاست که در حالت اتصال به برق هم می توان از مودم استفاده کرد. حالا به وضعیت شارژدهی می رسیم. با مودم مبین نت ما قادر بودیم تا 3 ساعت به شبکه متصل بمانیم.

در زمان قطع شدن سیگنال مودم مصرف بیشتری خواهد داشت و عمر باتری کم می شود. وضعیت برای مودم ایرانسل به مراتب بهتر است. از این نظر آنها برنده رقابت خواهند بود چون باتری مودم شان پس از هر بار شارژ کامل دست کم 9 ساعت دوام خواهد داشت.

برنده: ایرانسل


پوشش دهی

مبین نت به عنوان اپراتور سراسری وایمکس تبلیغ می کند. آنها شهرهای بیشتری را زیرپوشش خود دارند. با این حال موقع سفارش تاکید می کنند که باید نواحی پوشش داخلی را بررسی کنید. در این صورت ما قادر خواهیم بود در ۱۱۳ شهر مختلف کشور از مودم همراه مبین نت استفاده کنیم.

ایرانسل یا مبین نت؟

آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، شمالی و رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد استان هایی هستند که براساس اعلام سایت رسمی مبین نت در آنها پوشش وایمکس موجود است.

با این حال ما توانستیم در شهر کوچک کلارآباد هم از مودم همراه خود استفاده کنیم. نام این شهر روی سایت مبین نت موجود نیست. در مقابل ایرانسلی ها هفت استان آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خوزستان و فارس را پوشش می دهند.

شهرهای زیرپوشش شبکه وایمکس ایرانسل هم به ترتیب تهران، شهر قدس، شهریار، قرچک، اندیشه، اسلامشهر، ورامین، شورآباد، شهرری، کرج، فردیس، مشهد، شهرک صنعتی طوس، تبریز، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی شهر، خوراسگان، دانشگاه نجف آباد، شاهین شهر، محمودآباد، کاشان، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز و گلستان هستند.

برنده: مبین نت


هزینه ها و تعرفه ها

ما همچنان علاقه زیادی به آزادی عمل و حق انتخاب بیشتر، موقع خرید داریم. ایرانسل مودم های همراه خود را به صورت جداگانه عرضه می کند. به این ترتیب که می توانیم مودم را با قیمت 199 هزار و 900 تومان سفارش دهیم و تعرفه اشتراک را بنا بر نیاز شخصی خریداری کنیم.

علاوه بر تعرفه های ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله طرح دوست داشتنی مصرف آزاد با سرعت های 128 و 256 کیلوبیت بر ثانیه هم موجود است. در مقابل برای سفارش مودم همراه مبین نت کمی دست مان بسته خواهد بود. آنها مودم های شان را تنها با دو تعرفه بلندمدت یک ساله و دوساله با سرعت های 128 کیلوبیت و 512 کیلوبیت عرضه می کنند که به ترتیب 200 و 300 هزار تومان قیمت دارد.

برنده: ایرانسل


کدام مودم واقعا بهتر است؟

تعداد شهرهایی که مبین نت زیر پوشش قرار می دهد واقعا وسوسه کننده است. ما توانستیم در شهر کوچک کلارآباد به وایمکس دسترسی داشته باشیم آن هم در شرایطی که روی سایت رسمی آنها نامی از این شهر به چشم نمی خورد.

با این حال ممکن است عمر کوتاه باتری شما را دلسرد کند. پس از هربار شارژ کامل ما تنها سه ساعت به شبکه متصل بودیم. ایرانسل شهرهای کمتری را زیرپوشش شبکه خود داده است. چنانچه شما هم در یکی از این ۲۹ شهر زندگی می کنید و کمتر سفر می روید احتمالا ایرانسل را ترجیح خواهید داد. به اضافه اینکه ما نگرانی کمتری بابت تمام شدن باتری داشتیم. آزادی عمل در انتخاب تعرفه ها هم می تواند یک عامل تاثیرگذار دیگر باشد.

ایرانسل

+ تعرفه های منعطف تر، عمر باتری بیشتر

- شهرهای کمتری را پوشش می دهد

عمر باتری: حدود ۹ ساعت

قیمت مودم تنها بدون هزینه اشتراک ۱۹۹ هزار و ۹۰۰ تومان (بدون احتساب مالیات)

مبین نت

+ شهرهای زیرپوشش بیشتر، قیمت کمتر

- عرضه تنها با اشتراک های یک و دو ساله

عمر باتری: حدود ۳ ساعت

قیمت: ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان (بدون احتساب مالیات)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      با سلام به دوستان من وایمکس ایرانسل باسرعت512 دارم و دوستم هم که در نزدیکی ما ساکن اند وایمکس مبین نت باسرعت 512 داره مودم هامونم یکیه مدلbm632w هردومونم قدرت سیگنالمون عالی وپوشش دهی کامل ومناسبه بره هردو اوپراتور پوشش کامله (شرق تهران هستیم) فقط یه فرق بسیار بزرگ داره مبین نت با ایرانسل اونم اینه که SHAREسرعت دانلود ایرانس به دلیل تراکم وشلوغی شبکه 1-8 است ولی مبین نت 1-4 یعنی سرعت دانلود ایرانسل بین 60 تا64 در نوسانه واین واقعا پایینه ولی سرعت دانلود مبین نت بین120 تا128 درنوسانه ودرکل مبین نت بسیار بهتره وساعات شبانه هم دانلودش رایگانه ولی ایرانسل رایگان نیست! مبین نت قطعی شبکه هم ندارد ولی ایرانسل بسیار زیاد داره! من اشتباه کردم ایرانسل گرفتم و واقعا پشیمانم احتمالا از این ماه دیگه شارژش نکنم و با همین مودم از مبین نت سرویس بگیرم به دوستان هم توصیه میکنم اگر امکان ADSL دارید اصلان سراغ وایمکس نرید چون ADSLبهتره ولی اگر هم مجبورید وایمکس بگیرید اگه تو منطقتون وایمکس مبین نت ویا داتک پوشش دارن از اینا سرویس بگیرین چون خیلی بهتر از ایرانسل هستند این اطلاعات رو در اختیار دوستان وآشنایان خود نیز بگذارید. ممنون.

      پاسخ ها

      • علی

        خالی نبند نه ایرانسل خوبه نه مبین نت

      • بدون نام

        من که مبین نت با 512 دارم اصلا راضی نیستم در ضمن سرعت دانلودش بین 20 تا 50 است و اصلا بالا نمیره (جون ادم بالا میاد)

      • از اروميه

        سلام من مبين نت 512 دارم. خيلي ازش راضيم. هم سرعت دانلودش بالاست (120) هم قطعي شبكه نداره ه م سرعت خودش واقعا خوبه. من توصيم مبين نت ه.

      • سحاد

        برو ساده خودتی/تو که از انگلیس پیام دادی.چطوری تو تهران ایرانسل داری.جلاالخالق/جن و پری که نیستی.آرم پرچمت لوت داد ساده.

      • ایرانی

        سجاد جان ایشون احتمالا از پراکسی استفاده میکنن که با ای پی خارج ودرنتیجه پرجم خارج کامنتشون درج شده

      • مجتبی

        ارواح عمت
        اطلاعاتت مثل یه مهندسه مخابراته می دونی یاد مهندسایی می افتم که وایر لس یه شرکتی رو طراحی می کنن

      • بدون نام

        اگر در شهر اصفهان هستید وایمکس اسپادان رو بگیرید
        سرعتش بیشتر اوقات 120 هست فقط دانلود شبانه رایگان نداره

      • سعيد فياض

        من مودم يو اس بي ايرانسل دارم. ساكن مشهدم . به خاط كارم ماهي 10 روز تهرانم
        چون دفتر كارم خط دي اس ال داره ب مودم خودم فقط براوزينگ و چك ميل انجام ميدم. از طرح 256 آزاد ايرانسل استفاده ميكنم. 1 گيگ ميخرم 9 تومن يكماه چهل روز استفاده ميكنم. وقتايي كه دانلود بخوام داشته باشم يا فرصتم براي وبگردي بيشتره طرح يك گيگ يكماهه ميخرم 6 تومن. در كل هزينه آنلاين بودنم بيش از 6 توم در ماه نبيست. اين مزيت اصلي ايرانسل به مبنه كه طرح مصرف آزاد (پول=آش) نداره!
        از لحاظ انتن هم حقيقتا فوقالعده راضيم. (مشهد - بلوار وكيل اباد ) حتي توي ماشين در حال حركت هم جواب گرفتم. البته نقطه كور هم داره كه توي نقشه معلومه. اما در كل بهتر از انتظاره. حتي توي اتاق دربسته و عقب آپارتمان هم خوب بوده اغلب.
        سرعت دانلود هم با 256 بايد 32 باشه كه حدود 30 هست. حتي بدون نياز به دانلود منيجر هم وقتي صفحه باز ميكنه توي تسك منيجر تب نت ورك گراف مصرف باند روي همين 250 صاف وايميسته. من به مشكل كندي و كم فروشي مطلقا بر نخوردم. مطلقا
        خوب اين هست كه سرعت آزاد نهايتا 256 هست. اما قابل قبوله چون واقعيه و هزينه اش معقوله.
        كلا من راضيم از همه چيزش
        البته موضوع مبين نت براي دائم سفرها بهتره ولي من تجربه استفادشو نداشتم
        اينو جمع بندي كنم كه اصل از وايمكس ايرانسل نترسيد. در مشهد و تهران تست شده

      • رضا

        همشون اشغالن...وقتی کارکنان مبین نت از ADSL استفاده میکنن خودتون حسابشو بکنین...نت فقط نت ADSL..

    • سید حسین

      با سلام
      من فروشگاه دارم و برای تبلیغات و ارسال پیام به مشتریام مجبور م از پنل استفاده کنم لذا در صدد خرید مبین نت افتادم یکی برای اینکه در سفر بتونم استفاده کنم مثل موبایل دوم هم در مغازه و هم منزل خودم بتونم اسفتاده کنم
      راضی ام بد نیست اما پوشش کافی نیست

    • مهدی

      با سلام
      من وایمکس مبین نت دارم با سرعت 1024
      سرعت دانلودام از 128 پایینتر نمیاد که هیچ تا 150 ، 160 هم میره
      اگه کسی میخواد اینترنت پرسرعت و بدون قطعی داشته باشه بهش پیشنهاد میکنم حتما وایمکس مبین نت بخره .
      تنها عیب وایمکس مبین نت هزینه زیاد مودمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من که سرعت دانلود وایمکس مبین نتم 10 هست!!!
        سرعتی که به من گفته بودن 512 بود
        اما خداروشکر قطعی نداره و پوشش دهی خوبه

      • آسد سید محراب

        سلام
        ینی اصلن از مبین نت راضی نیستم
        یک ساله 1024 و 25 گیگ دانلود وبا مودم 380تومن
        ینی تو تست سرعت اینترنت خوده مبین نت سرعتو 98 نشون میده و سرعت دانلود 20 !!!!!!!!!
        تا عمر دارم نفرینشون میکنــم ....!
        تازه تو ماه مبارک هم که میگن همه نصف شبا بیدارن سرعت دانلود و میرسونه به 6 یا 7 کیلوبایت
        خدا هدایتشون کنه ................

    • رامین

      با سلام
      من به دوستان عزیزی که می خوان اینترنت پر سرعت داشته باشن وایمکس مبین نت رو پیشنهاد میکنم به چند دلیل 1-تنها اپراتور سراسری وایمکس در کشور-2-بدون قطعی و بدون افت سرعت 3-سرعت دانلود بالا
      در ضمن من کافی نت دارم و قبلا" از ADSL استفاده می کردم و قطعی و افت سرعت زیاد داشت و 2 ماهه که از وایمکس استفاده میکنم خیلی خوبه خدایش و من خیلی راضیم خدا خیرشون بده .
      هر کس میخواد وایمکس بگیره مبین نت بگیره چون اگه ایرانسل بگیره پشیمون میکنه مثل دوست من

    • پارسانیا

      من یک ماهه مودم مببن نت رو تحویل گرفتم فقط 3 روز اینترنت داشتم اون هم با سرعت خیلی پایین.تو این یک ماه رفتم پارس آنلاین گرفتم.حالا بعد یک ماه اومدن مودمم رو عوض کردند.می خوام مودم و خدمات را مرجوع کنم میگه ما چیزی پس نمی گیریم باید استفاده کنی.در ضمن سرعت آپلود مبین یک به هشت سرعت دانلوده که جایی ننوشتند.شماره اشتراک من 2000020305833 هست که کسی نگه دارم تبلیغ پارس آنلاین می کنم...

      پاسخ ها

      • ویدا

        عزیز به سایت سازمان تنظیم مقررات شکایت کن،پدرشونو درمیارن،منم شکایت کردم

    • مسعود

      سلام دوستان.
      من 1 سال شده که دارم از مبین نت استفاده می کنم. اوایل خوب بود ولی جدیدا ...
      من بخاطر حجم دانلود بالا سرویس 1 مگ رو گرفته بودم که به من گفتند شیرینگ 4/1 هست یعنی حدود 250 کیلوبایت سرعت دانلود ولی شیرینگ 8/1 بود. از اینا بگذریم نکته مهم اینه که پول سرعت 1 مگ رو میگیرند ولی سرعت 512 به شما میدن ، پشتیبانی هم که تماس میگیری چندتا کارو میکن انجام بدین ( کارای الکی که مثلا بگن پیگیر هستیم ) و در آخر میگن مشکل از مرکز نیست و سیگنال ها ضعیف شده در صورتی که یه خورده بلد باشین با آی پی مودم کار کنید متوجه میشید که سرعت از طرف مرکز نصف شده و دارن به مشتریاشون دروغ میگن.
      واقعا جای تاسف داره که یه همچین تکنولوژی بدرد بخوری دست یک مشت آدم بدرد نخور افتاده.
      در آخر بگم که اگه واقعا می تونید ADSL بگیرید وایمکس رو فراموش کنید منم مجبور شدم بگیرم چون خط تلفن من PCM هست و خودتون می دونید که چه کابوسیه.

      با سپاس.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرویس های اینترنت همه به بیته یعنی دانلود یک مگ میشه یک 128 کیلو بایت.

    • مهشيد

      بابايكي به من بگه كه چه مودمي خوبه،من فقط يه مودم خوب ميخام كه ارزش هزينه اي كه براش ميكني داشته باشه

      پاسخ ها

      • رامین

        سلام
        فقط به شما بگم که اگه دانشجو هستید و نیاز به مودم در همه جا نه فقط در خونه دارید پیشنهاد من مودم جیبی خیلی خوبه و شارژی هستش و قابل حمل و مودم usb هم خوبه ولی عیبش اینه که فقط یک سیستم میشه استفاده کرد . بازم اگه مشاوره خواستید در خدمتم و همه سوالاتونو میتونید ایمیل کنید .

      • hesAM

        من از طرح َADSL Eco 512 شاتل استفاده میکنم خیلی راضیم سرعت دانلودم بعضی مواقع تا تا 290KB هم میره
        اینم لینک تست که انجام دادم


        http://www.speedtest.ir/index.php?option=com_speedtest&op=show&speed=2028.336


        http://www.speedtest.net/result/2074106204.png

        http://www.speedtest.net/result/2074109207.png

    • کاوه

      تو رو خدا وایمکس نگیرین پشیمون میشین من اول ایرانسل گرفتم128 بعد فکر کردم مبین نت بهتره رفتم وانم گرفتم1024 ولی هر دوشون اشغال سرعت دایل آپ از 1مگ مبین بهتره ولی در کل ایرانسل بهتره

    • سیاوش

      من تغریبا" 1 سال نیم است که از خدمات مبین نت استفاده میکنم، خدمات اینترنتی و دانلودی بسیار ضعیف است من یک مگ دانلود دارم ولی عملا" 256K بهم خدمات میدن، در ضمن قطی ها بسیار زیاد است و خیلی وقتها ID من block شده و وقتی زنگ میزنیم یکعده بیسواد هی میگن مشکل از خودتونه ماهم میگیم بابا ID رو شما بلاک کردن چه ربطی به سیگنال داره.
      من راضی نیستم

    • امير

      سرعت دانلود مبين نت و پوشش شبكش خيلي بهتر. من مبين نت 512دارم. منهاي گرونيش از اون راضي ام.
      من از خوزستانم.
      اگه به ظاهر هم اهميت ميديد؛ايرانسل مودم هاش خوشگل تر و حملشون آسونتر. مودم هاي مبين نت زيادي بد قوارن.

      پاسخ ها

      • hamed

        اگه کسی واقعا اینترنت پرسرعت میخواد دور وایمکس خط بکشه چون اصلا مثل ای دی اس ال نمیشه . شرکتای خوب هم فقط شاتل وصبانت . من خودم صدو بیست هشت صبانت دارم سر ظهر که میشه هفتصدو پنجاه دان میکنم . با تشکر

    • امير

      مهشيد مبين نت بهتره.
      اونايي كه مصرف دانلود و حجم فايل هاي دانلودشون بالاست اصلن بيخيال وايمكس شن.ADSL خيلي بهتره.
      .
      فقط من نميدونم چرا هر جفتشون (ايرانسل ميين نت) واسه يه Configure مسخره 8تا12 تومن ميگيرن!؟؟!! نه اينكه حالا آپولو هوا ميكنن!

    • وحید

      سلام مبین نت خیلی توپه یادمه یه شب هم باید پروژه را تکمیل می کردم و هم میرفتم شمال عروسی چون مودمم مبین نت بود تونستم هر دو شا انجام بدم
      سرعت من 128up to 1mbوتا 150 کیلو بیت به من دانلود میده واقعا راضیم

      پاسخ ها

      • مجتبی

        از پرچمت معلومه

      • بدون نام

        مجتبی کلا با وی پی ان اشنایی نداری ها

      • بدون نام

        خیلی خیالاتی هستی اینا اصلان نمیدونن سرعت اینترنت چیه برو چین بعد حرف از سرعت اینترنت

    • میثم

      سرعت وایمکس بستگی قدرت دریافت سیگنال داره درجایی که سیگنال قوی باشه سرعتم خوبه حالا چه ایرانسل و چه مبین نت ولی خوب پوشش مبین بخاطر اینکه دکلهای همراه اول بیشتر است پوشش هم بیشتر است

    • امير

      وحيد؛ اصفهاني. مگه نه؟!
      اي لهجت تو حلق بچه ها... :-)

      پاسخ ها

      • امین

        دکل وایمکس فکر نکنم به موبایل ربطی داشته باشه

    • بدون نام

      وايمكس مبين 512دارم سرعت وقدرت آپلود خيلي پايين باشركت هم چندين بار تماس گرفتم نتيجهاي نداشت

    • فرزین

      سلام من مبین نت رو دارم
      خوبه اما مثلا تو یه هفته یه روزشو اذیت میکنه
      مال من 512 هست و میگن تو روزای بارونی ضعیفه ولی برعکس من تو روز بارونی تو تهران تا 180 دانلود کردم،دانلود تو حالت معمولی هم 90 هست،ولی البته تو منطقه ما مودم معمولی هم جواب میداد ولی من مودم بیرونی (outdoor) گرفتم برا همینه سیگنالاش خیلی خوبه
      اون دوستی هم که میگه من فقط 3روز نت داشتم،مبین نت 100 مگ دانلود برا حالت آزمایشی میده تا اشتراکتون فعال شه البته48 ساعت طول میکشه فعال شه ولی در کل خوبه جز یه کم پشتیبانی

    • مسلم

      ba salam khedmate dustan va satide mohtaram , 1 kalam khatme kalam na irancell khobe na mobin net , ADSL az hame behrate motmaen tare be chand dalil 1.hazine be sarfe tar , 2.ghati besiyar kam , jingolak baziye kamtar .
      agha jun age mantaghaton adsl suport nemikone kolan bikhiyal internet shin chon ina faghat michapan shoma ro , MIRI 1 MODEME 3G MIGIRI KARETO ANJAM MIDI YA ALI . MA KHODAM adsl 2mg DARAM AZ SHATEL SORATE DOWNLOADAM 340k ps HASTES SHABANE (RAYEGAN) HAM TA 80 , 90 MIYAD , berid begirid agha hal konid . bye be hame .

      پاسخ ها

      • امير

        خواستم نظرتو كامل بخونم اما چون فينگليش نوشتي حالش نبود.نخوندم.
        در كل هرچي نوشتي دمت گرم زحمت كشيدي ولي پارسي بنويس

      • اردشیر

        یعنی نوشتن فینگلیش از فارسی براتون آسون‏تره؟؟؟؟؟

      • مسلم

        amir jan mec , lotf kardi shoma ...
        ardeshir jan are vala , fingilish type kardan halesh bishtare ...

      • مهدی

        خوش تیپ من که دانشجوام و دائما در حال رفت و آمدم یعنی هر سه هفته یک بار میرم شهرستان چکار کنم؟!خوب باید از وایمکس استفاده کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • amirroz

      سلام
      اين دوستان ايرانسل ابتداوايمكس عرضه كرد ولي اداره نظرات راديويي جلوش گرفت و بعد همراه اول يا مبين نت راه افتاد

    • peyman

      من ایرانسل دارم.راضی نیستم
      در کل adslبهتر از وایمک است

      پاسخ ها

      • سینا

        درته اما ای دی اس ال فقط برای کسایی که صاحب خانه هستند و امکان جابه جایی براش وجود نداره از همه بدتر اینکه باهات قرارداد میبندند تا هر ماه پول بدی ولی ایرانسل هر وقت بخواهی پول میدی

    • زهرا

      سلام، من مودم ایرانسل رو دارم ازش راضیم واقعا هم پشتیبانی اش توپه

    • احمدرضا

      سلام
      من مبین نت دارم باسرعت 1024 خیلی عالیه
      مودمش را هم رایگان دادن قیمتش هم مناسبه اکثر جاها هم آنتن میده مودمش جیبی، کوچیک وقابل حمله

    • الف

      متاسفانه من هم اصلا از مبینت راضی نیستم و اگر خدماتشون همینطوری پیش بره نوعی کم فروشی و کلاه برداری محسوب میشه.البته امیدوارم بطور کلی رفع عیب کنند تاهم بتونند به نحواحسنت به کارشون ادامه بدن هم منشتری هارو راضی نگه دارن

    • محسن

      سلام دوستان من یه سال و نیمه وایمکس ایرانسل دارم و راضی بودم ماه پیش هم 1MB داشتم ولی یکم زیاده قیمتش ماهی 83 تومنه
      میخوام برم 2Mb ماهیانه 2Gig مبین نت بگیرم با مودم جیبی به امید دانلود شبانش
      من ساکن غرب تهران هستم
      بچه هایی که این طرف دارن راضی هستن ؟ سرعت شبانش خوبه ؟

      پاسخ ها

      • Reza

        نه اصلا تعریفی نداره شباش
        سرعت تو بهترین حالت 50 هست
        من 2 مگ دارم میخوام عوض کنم همون 1 بگیرم

    • حسین

      سلام به دوستان
      من شش ماه وایمکس مبین نت دارم راضیم ولی بچه راست میگن اگه پشتیبانیش بهتره بشه خیلی عالیه

    • بدون نام

      من مبین نت 512 دارم.سرعتش خوبه؛راضیم،ولی باید توجه کنین که سرعت اینترنت وایمکس به محلی که هستین هم ربط داره..اگه سیگنال دهی مودم ضعیف باشه سرعتشم پایین میاد.اما به نظرم اونایی که شهرستانی ن و سرعت دانلود براشون مهمه،بهترهADSL بگیرن.چون سرعت دانلود ای دی اس ال 128 از سرعت دانلود وایمکس 512 تو انی مناطق بیشتره؛الان سرعت دانلود من حدود70 kb/sست؛اما ای دی اس ال 128 سرعت دانلودش حدودا 120 KB/Sست..در کل پیشنها د من به بچه هایی که تو کلان شهرها هستن و یا خونه شون مرکز شهره، وایمکسه اما بچه های شهرستان های کوچیک تر و حاشیه شهرها بهتره زیاد سارغ وایمکس نرن؛یا اگه میخرن حتما مطمئن شن که آنتن دهی محل زندگی شون قویه..چون همونطور که گفتم آنتن دهی تو این مناطق کم تره و مودم یه مقدار اذیت میکنه.

    • محسن

      متاسفانه خط تلفن من PCM هست و خودتون میدونید چه مکافاتیه

    • محمد

      من مبینت 512 دارم در شهر ری استفاده می کنم انتنش چند روزه که خیلی ضعیف شده
      ADSL شنیدم بهتر از وایمکس است

    • sajjad

      من وايمكس مبين نت با سرعت 1 مگ دارم اصلا به درد نمي خوره ايرانسل هم همينجوريه

    • farzad

      man soraate 2mg mobinneto daram va vagan azash raziam,,,soraate downloadesham ta 384bala mire,kamtarin sorrate downloadesham 100tast
      vagan aaliieee

    • Arash

      من دانشجو هستم و الان که تابستونه شهر خودمونم(کرج) و بعدا میرم دانشگاه(رشت)،حالا بخوام مودم بگیرم به نظر شما چی بگیرم؟وایمکس که میگین چیز جالبی نیس چون نمیشه زیاد دانلود کرد،ADSL هم که قابل حمل نیس و نمیشه بردتش یه شهر دیگه.حالا من باس چکار کنم؟نمیشه ADSL رو هر نه ماه یه بار مکانشو تغییر داد؟آیا وایمکس واقعا چیز جالبی نیس و ارزش نداره؟

    • Amin

      سلام میخواستم بپرسم در کل adslبهتره یا وایمکس
      و اینکه چه مزیت هایی نسبت به هم دارند؟

      پاسخ ها

      • Omid

        100% ADSL

      • matin

        وایمکس بهتره 1- قابل حمل است2- بدون افت سرعت3- بدون قطع شدن4- شب ها رایگان است .

      • بدون نام

        adsl

    • بشیر

      سلام بچه ها میخام بازیای فوتبال رو از اینترنت ببینم کرومشو بهتره؟ چه سرعتی بگیرم؟ و......؟
      خواهش میکنم کمکم کنید. منتظرم تا جواب بدی

      پاسخ ها

      • عرفان

        با سلام #وایمکس بهتره و نوسان سرعتش کمتره 2میگ مبین نت } حالا اگه تحت پوشش وایمکس مبین نیستید ای دی اس ال 2 میگ بگیر

    • Omid

      فقط ADSL

    • بدون نام

      مبین نت بهتره دارم و تحقیق کردم D:

    • علی ت

      سلام به دوستان گلم اگه میشه راهنمایی کنید:مودم جیبی مبین نت بهتره یا ایرانسل؟؟اصلا مودم جیبی خوب جواب میده ؟؟چون من همیشه در سفر هستم؟؟؟بنظرتون چیکار کنم؟؟


      لطفا کمکم کنید مرسی

      پاسخ ها

      • حم

        سلام
        دوست عزیز من مودم usb مبین نت دارم و خیلی خیلی راضیم و قبل اینکه بگیرم یه 1ماهی تحقیق میکردم در کل مبین نت بهتره ایرانسل قطعی زیاد داره و Share اون 1-8 در حالی که مبین نت 1-4 و مبین نت ساعات رایگان داره ولی ایرانسل نداره مودم جیبی مبین نت عالیه ولی فقط 3ساعت شارژ نگه میداره در کل: مبین نت بهتره

    • امین

      مبین نت 412 دارم. سه مزیت جدی دارد. 1- قطعی ندارد. پینگ بسیار عالی ، من تقریبا همیشه ویدئو کنفرانس بدون مشکل دارم. 2- خدمات پس از فروش خیلی خوبی دارد من دو بار تماس گرفتم با پشتیبانی و هر دو بار واقعا رضایت داشتم.
      3- در اصفهان تقریبا هر جا زدمش تو برق سیگنال میده !! ولی این برای ایرانسل اتفاق نمی افته.
      چند وقت پیش زنگ زده بودن میگفتن چون مجوز شرکت دارید، میتونن به من یک مگ هم ارائه بدن که من گفتم وقتی این اکانت تمام شد حتما این کار را انجام میدهم.

    • حمید

      سلام من مبین نت با سرعت 512 دارم خیلی راضیم به همه مبین نت رو توصیه می کنم واقاً خوبه

    • مسعود

      به نظر من نمیشه گفت ایرانسل بهتره یا مبین نت!بستگی داره گجا استفاده بشه..شاید ی جا ایرانسل قدرت سیگنالش بالا باشه یجا دیگه مبین نت...من دوتاشو دارم..از دوتاش هم راضیم..

    • تهران

      من ایرانسل دارم ولی اصلا ازش راضی نیستم 512 گرفتم والی با 128 هیچ فرقی نداره سرعتش همه اینترنتها فرقب نداره وایمکس باشه یا ایدی اس ال همشون در مواقع اضطراری از طرف مخابرات قطع میشن یا سرعتش میاد پایین والی مبین نت قیمتش هم یهتره هم شبهاش از 2 تا 7 صبح رایگانه

      پاسخ ها

      • امیر

        از 2 صبح تا 7 رایگانه . اما افت سرعت به شدت زیاده و قطعی هم مرتب داری صبح پا میشی میبینی که دانلود ناقص موندن به خاطر قطعی. در ضمن از نظر من همین دانلود رایگان مصیبتیه برای خودش یعنی اینکه تو اون ساعت ها باید قید اینترنت رو بزنی

    • محمد

      من کارشناس رسمی فنی قسمت پشتیبانی مبین نتم اگه مشکلی دارید که نیازبه پشتیبانی حضوری درمنزل یاسازمانتون یامحل کارتون داره ایمیل بزنید.اگرکسی مودم ایرانسل خستش کرده براش به مبین نت تبدیل میکنم البته نه به این سادگی پروسه 3-4 روزطول میکشه.به عنوان نظرکارشناسی که 4سال اینترنت بدون سیم کارکردم...اگر مودم مبین نت وایرانسل در شرایط سیگنال مساوی باشن مبین بهتره تأکیدمیکنم سیگنال درسرعت مودم خیلی مهمه درضمن دوستانی که سیگنال خوبی ندارن مبین نت 48 ساعته جمع آوری میکنه پولشونم میده اما ماایرانیا2-3 ماه استفاده میکنیم بعد میگیم بیاجمع کن توقع دارن کل پولو پس بگیرن پول مودم واکانت باقی مانده...

      پاسخ ها

      • مریم علائی

        من دو ماه پیش مبین نت 512 خریدم فکرشم نمی کردم سرعت واقعی نباشه چون محل کارمم اینترنت دارم و اینو برای خونه گرفتم زیاد استفاده نکردم یکی دوبار اومدم یه عکسیو آپلود کنم دیدم نشد شک کردم به سرعت خودم بلد نبودم ازکسی کمک خواستم دیدم سرعت 150 هست بعد اون هر وقت چک کردم سرعت 150 ، شما می گید به این چی می گن ؟ متاسفم

      • امیر

        اینو راست میگه حالا 48 ساعت نه اما بعد از اعلام اینگه دیگه از دستتون خسته شدم بیاید جمع کنید برید در خونتون فوتبال بازی کنید بعد از 3 یا 4 روز 3 دفعه تو یه روز بهم زنگ زدن که بیا پوله مودمت رو بگیر

    • حسین

      من الآن یه سالی هست که وایمکس ایرانسل 128 دارم. ازش راضیم. تو روز بعد از ظهر سرعتش میاد پائین حدود 25 ولی در کل سرعتش 40 دارم. شبا هم خوبه درسته دانلود رایگان نداره ولی من ازش راضیم یه بار هم که اینترنتم قطع شد زنگ زدم بعد از 15 دقیقه وصل شد. نحوه خدمات دهی و نحوه پرداخت شارژ هم خیلی از مبین نت بهتره.
      دوستمون درست گفت بستگی به منطقه داره یه جا ایرانسل و یه جا مبین نت..
      در پاسخ به دوستی که گفت هرجا ایرانسل و بزنی جواب نمیده..ما هر سال خونمون رو عوض میکنیم..هرجا هم که وایمکسمو زدم تو برق 3/4 تا چراغش روشن بوده...
      سیگنالشم خوبه...پیشنهاد میکنم که ایرانسل بگیرید.

    • ازاد

      سلام دوستان.منم به تازگی اشتراک مبین نت با سرعت دو مگ گرفتم.بعد از کلی زحمت و ارسال مدارک وقتی راه افتاده تازه میبینم سرعت دانلود تو روز به زور به 200 کیلو بیت میرسه...شبها هم که از ساعت دو تا هشت محدودیت دانلود نداره سرعتتش بین 10 تا 20 کیلو بیته....هر چی تماس میگیرم الکی میگن تست سرعتت رو بفرست پیگیری میکنیم..واقعا که یه مشت ادم دزد و کلاه بردارن....

    • حامد

      فقط .....dial up

      پاسخ ها

      • علی

        دادا اون وقت میشه بهم بگی سرعت نتت چنده؟

    • بدون نام

      با سلام من مبین نت دارم واقعا اشغاله یعنی 220000 تومن پولو ریختم تو جوب اب دایال اپ خیلی بهتر از مبین نته

    • محمد جواد نادري

      مي خواستم بپرسم ايا شهرضا سروستان مبين نت مي گيرد

    • دوست خوب

      به نظرم ایرانسل از مبین نت بهتره

    • یاسر

      اصلا اینترنت خوب نیست!!!! حیف عمر جوونا که پاش حروم می شه!!!

    • هستی

      سلام من تمام نظرات رو خوندم و متوجه شدم adslاز همه بهتره اما من خط تلفن ندارم دوستان لطفا راهنماییم کنین کدومشون بهتره؟ ممنون

      پاسخ ها

      • سعید

        مبین نت خیلی بهتره من 512 با 20 گیگ دانلود دارم خیلی هم راضی هستم

      • بدون نام

        هر چی می گیری مبین نت نگیر یا اگه گرفتی حواست باشه همون سرعتو بت بدن

    • بدون نام

      من از قیمت و تعرفه های مبین نت اطلاع کامل دارم ، این تعرفه هایی که اینجا نوشته اشتباهه، بهتره اول تحقیقات کامل انجام بشه ، بعد به عنوان پر خبر ترین بیاد رو سایت

    • بدون نام

      من که میرم از اینترنت دانشگاه استفاده میکتم سرعت دانلودش 1500ه!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دادا چه ربطی به بحث ما داشت؟

    • بدون نام

      منم گیج شدم بلاخره کدومشون؟؟؟آخه سر کارم نمیتونم از اینترنت است استفاده کنم همش گیر میدن

    • sara

      فقط اینو بگم که وایمکس ایرانسل با هر سرعتی باشه افتضاحه...حالا اینا همه به کناروقتی اول ماه میشه میخوای شارج کنی 3 روزه بعد فعال میشه.

    • پارسانیا

      دوستان مبین نت آپلودش هم خیلی بده.من که خیلی ناراضیم.کسی دیگه هم چک کرده؟

    • منصور حجازی

      ببخشید من میخوام یه وایمکس مبینت بگیرم ببخشید دوستان میخوام بدونم یه فایل300مگابایتی رادر چه زمانی دانلود میکنه خواهشا اگه کسی میدونه راهنمایم کنه منتظرم

    • سعید

      وایمکس مبین نت عالیه ؟
      فقط پشتیبانی ضعیفی داره .
      سرعت دانلود عالی قطعی هم فعلا برای من نداشته .
      توصیه من فقط مبین نتتتتتتتتتتتتتتتتت.

    • Omid

      در کل ایرانسل بهتره مبین نت هست

    • حمید

      ببینید من الان کاملاً گیج شدم یه سریتون میگید مبین نت آشغاله یه سریتون میگید عالیه..در مورد ایرانسل هم همینطور یکی میگه دیال آپ ازش بهتره یکی میگه بهترین وایمکسه.
      ما خط تلفنمون به نام صاحب خونمونه
      البته تو ادیبهشت خونه رو خریدیم از صاحب خونه ولی خط هنوز به نامه صاحب خونس بعد از اینکه خونه رو فروخت بهمون خودش رفت کانادا
      مهر ماه برمیگرده از کانادا که خطو به نام بزنه..
      من 3 تا سوال دارم لطفا هرکی میخواد ج بده همه سوالامو ج بده
      1-حالا من چیکار کنم صبر کنم تا بیاد و ADSL بگیرم یا همین ماه برم وایمکس بگیرم؟
      2- من میخوام 2 مگ بگیرم اگه فقط کارت دانشجویی بدم بهم 2 مگ میدن؟؟
      3-ADSL شهراد چطوره؟خوبه؟بگیرم؟

      پاسخ ها

      • رضا

        من ADSL صبانت دارم 128 Kb ولی موقع دانلود گاهی سرعت دانلودم تا 100 k/s هم میرسه برای من عالیه اگر بتونی سرعت های بالا تر بگیری مثلا 1024 که دیگه حرف نداره

      • امیر

        سلام
        اولا که اصلا سمت هیچ کدوم نرو مخصوصا مبین نت. برای سوالات هم
        1 - اصلا نیازی نیست بیاد یا به نامت بکنه اگه اجاره نامچه دارید برو راحت بگیر از من که اصلا اجاره نامچه هم نخواستن با این که خط به نام کـس دیگه ای بود و اونم خارج از کشور.
        2- نمیدونم بستگی به شرکتش داره بعضی جاها میگن حتمن باید تجاری باشی اما دوستان من با کارت گرفتن.
        3- از من میشنوی هر چی بی نام و نشون تر بهتر. مشترکین که زیاد باشن شیر هم زیاد میشه و خدمات هم ضعیف ار.
        موفق باشی

    • امیر

      من که ازسرعت اینترنت ADSLراضی هستم

    • مریم

      مبین نت با سرعت 512mb خریدم ولی سرعت آن 150mb هست، برای این شرکت متاسفم و به هیچ کس توصیه نمیکنم ، اینترنت مخابرات از همه بهتره با دانلود نامحدود و ارزان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        512 kb/s (کیلوبیت)خریدی اون سرعت دانلودی که میگی 512kB/s(کیلوبایت) هست.هر بایت هم 8 بیته.طرح 512 سرعتش قرار نیست 512 باشه

    • امیر

      همین امروز از شر مبین نت راحت شدم. سرعت یک مگ بود. دوستانی که میگن قطعی نداره توی بازی های آنلاین تست کنن بعد این خرفو بزنن. افت سرعت که دیگه جایی برای حرف نذاشته. خدماتم زیر صفر هر وقت تماس میگرفتم کم کم نیم ساعت پشت خط بودم و مجبور بودم مرتب دکمه دو رو فشار بدم تا قطعم نکنن. اوایل خیلی راضی بودم و به دوستانم پیشنهاد کردم اما حالا دارم فخشش رو میخورم. وقتی هم که آنتن دهیم پایین اومد کارشناس فرستادن گفت همینه که هست 50 تومنم الکی بابت تعویض سیم پیادم کرد. بعد از جابجایی هم بعد از سه هفته یه نصاب پیدا نشد که بیاد مودم رو برام نصب کنه (مودم بیرونی). بابت قطعی های مکرر و ... یه قرون هم خسارت نمیدن که هیچ یه بار بعد از واریز 25300 تومن هم تعرفه ام فعال نشد فکر میکنید چرا فقط به این دلیل که کارشناس گفته بود 25600 و من 300 شنیدم و به خاطر 300 تا تک تومنی سرویس منو فعال نکردن تا دوباره 300 تومن واریز کردم. تعرفه هاشم مفت گرونه از نظر من آشغالی بیش نبود. ایرانسل هم امتحان نکردم اما از دویتانم میگفتن اونم افتضاحه.
      از من به شما نصیحت اگر به طور حرفه ای و مکرر از اینترنت استفاده میکنید به هیچ وجه سمت مبین نت نرید که بیچاره میشید. من الان برای خونه از یکی از شرکت های خصوصی گرفتم و هنوز تست دقیقی ازش نگرفتم. برای دانلود هم تو مغازه اینترنت خود مخابرات رو گرفتم که محدودیت حجمی نداره البته سرعتش آدم و پیر میکنه اما از نظر من بهترین گزینه برای دانلود کردن هست.

    • بدون نام

      مبین نت جدیدا خراب شده

    • پوریا

      سلام دوستان .مشکل مبینت این که زیادی تبلیغات الکی میکنه چون نصف بیشتر جا ها هنوز پشتیبانی نداده. ولی ولی موقع خرید دروغ میگه که پشتیبانی شده. به نظر منADSLاز همه بهتره.

    • عبدالرضا احمدی نسب

      خدایی مبین نت وایمکس خوبیه.هرچی من از اینترنت پر سرعت میخواستم توی مبین نت هست. مبین نت کارش درسته من هم از مودم بیرونی مبین نت استفاده میکنم راضی راض هستم

    • Soheil

      بدتر از مبین نت وجود نداره؛این شرکت دانلود نامحدود نداره و دانلود رایگانش هم همش قطعه و اگرم وصل باشه سرعتش از 15 بالا نمیاد؛دیروز داشتم تست میکردم دیدم سرعت دانلود اینترنت ایرانسل موبایلم خیلی بهتر از مبین نت آشغاله انوقت بود که حسرت پولی رو خوردم که به این ها دادم؛یک سوال داشتم:تو سایت وایمکس ایرانسل سرعت دانلودها زده شده آیا واقعی هستن یا مثل مبین نته?لطفا پاسخ بدید؛

    • علی

      سلام منم درخواست وایمکس ایرانسلو دادم میخواستم بدونم چند روزه بهم تحویلش میدن از بچه ها کسی میدونه ؟

    • بدون نام

      در کل اينترنت توي ايران مزخرفه!

    • جی جی

      فقط ADSL

    • بدون نام

      مبین نت بدترین اینترنتی که شما می تونید داشته باشید. شاید در ابتدا اینترنت خوبی ارائه میداد ولی طبق روال ایران، با افزایش مشتریها نه تنها سرویس دهیشو بهتر نکرد که الان به نظر من بدترین سرویس دهی رو نسبت به بقیه به خصوص ایرانسل داره. غلاوه بر سرعت افتضاحی که داره الان حدود یک ماهی هست که مرتبا به مدت 24 ساعت در هفته قطع میشه و جالب اینه که اگه بعد از یکساعت پشت خط بودن برای صحبت با ساپورتشون موفق بشید با یکیشون صحبت کنید نه تنها هیچ کمکی به شما نمی کنند که حتی طلبکار هم هستند که این مشکل همست نه فقط شما

      مبین نت = بدترین اینترنتی که می توان خرید

    • سعید

      سلام اینترنت خوب شاتل است سرعت دانلود 250&300 اهواز ترافیک شبانه هم داره از 1شب تا 7صبح

    • علی

      سلام. دوستان توجه کنید زمانی که صحبت از سرعت اینترنت می شه منظور کیلوبیت بر ثانیه هست.مثلا به شما می گن سرویس 56 کیلوبیت (Kb) میخواین یا 1 مگابیت بر ثانیه! نه کیلو بایت یا مگابایت. از طرف دیگه سرعت دانلود کیلوبایت (KB) بر ثانیه یا مگابایت بر ثانیه محاسبه میشه. اگر فنی به مسئله نگاه کنید می بینید که سرویس دهنده ها (چه ایرانسل چه مبین نت یا حتی پاس آن لاین و شاتل) هیچ کدوم دروغ نمیگن بلکه اشتباه از طرف کاربر هست که نمی دونه منظور چیه. شما اگه سرویس 512 کیلوبیت بگیرید باید برای محاسبه سرعت دانلودتون اونو تقسیم بر 8 کنید.(هر 8 بیت برابر با یک بایت) در اون صورت سرعت دانلود شما در بهترین حالت 64 کیلوبایت بر ثانیه خواهد بود. حالا اگر ازایرانسل که ضریب اشتراکش 1 به 8 هست سرویس گرفته باشید سرعت دانلوتون در بهترین حالت که تنها باشید همون 64 کیلوبایت بر ثانیه و در بدترین حالت که 7 نفر دیگه هم آنلاین باشن فقط 8 کیلوبایت بر ثانیه است. و اگر از مبین نت سرویس دریافت کرده باشین چون ضریب اشتراکش 1 به چهار هست در بهترین حالت دوباره همون 64 کیلوبایت و در بدترین حالت که سه نفردیگه هم آنلاین باشند 16 کیلو بایت خواهد بود. من خودم از وایمکس مبین نت استفاده می کنم و کاملا ازش راضی ام. ضمنا دانشجوی کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه شیراز هستم و از وایمکس مبین نت برای شرکت در کلاس های مجازی دانشگاه استفاده می کنم . و از ساعت دو صبح تا 8 صبح هم سرویسم رایگان می شه. ضمنا اون دوستی که گفت مبین نت سرویس نامحدود نداره دوباره یه سر به سایت مبین نت بزنه.چون الان مثلا سرویس نامحدود 512 رو ماهیانه چهل هزار تومان گذاشته که البته ضریب اشتراکش 1 به 10 هست. یه مدل نامحدود 512 هم داره با ضریب اشتراک یک به چهار که ماهیانه پنجاه و پنج هزار تومنه و فقط بدیش اینه که از ساعت 8 صبح تا 8 شب می شه ازش استفاده کرد. ممنون از توجهتون

    • فاطمه

      من مودم جیبی مبین نت با سرعت 512 گرفتم اصلا به هیچ کس توصیه نمی کنم چون هیچ جا آنتن نمیده

      300 تومن پولمو ریختم تو آشغالی!!!!!

      متاسفم واسه این شرکت

      پاسخ ها

      • ناهید

        300 تومن هزینه مودم تنهاست یا با اشتراک 1 ساله؟ هزینه خود مودم جیبی به تنها رو می رونی چند می شه؟

    • saeed

      به نظر من هیچ کدام چون ایرانسل که به درد نمیخوره و مبینت هم دوستانم راضی نیستن به نظر من (پارس آنلاین)

    • هانیه

      بابا یکی بگه من بالاخره مبین بگیرم یا ایرانسل؟میدونم adsl بهتره اما من باید وایمکس بگیرم.1 ساعت وقت گذاشتم نظراتو خوندم بدتر گیج شدم.چیکار کنم آخرش؟

    • Majid

      با سرویس 512 بین 60 تا 64 میگه دانلود داره شاکیم هست!!! نه پس میخوای 500 600 تا بگیره؟؟؟ خوب درسته دیگه سرویس 512 کیلوبیت باید 64 کیلوبایت دانلود کنه نه بیشتر!

    • مهدي

      جان كلام اگه منطقه شما adsl داره از شاتل 256 يا 512 اكو بگيريد وراحت.من 6 ساله 256 اكو از شاتل دارم كه واقعا بي نظيره.دوستام از جاهاي ديگه گرفته بودند وديدن تحمل نميكنند وآمدني شاتل گرفتند.فقط اگه هم دسكتاپ وهم لب تاب داريد بهتره مودم وايرلس بگيريد كه خيلي خوبه.بخدا هركي از ايرانسل وموبين نت خريده بشدت عصبانيه.تجربه تلخ ديگران رو دوباره تجربه نكنيد لطفا

    • بدون نام

      نه ایرانسل نه مبین نت فقط شاتل

    • ehsan

      man aslan hichkodom o nadaram hamash khoban

    • رزي

      بالاخره شاتلl يا مبين نت

    • مجید

      من که مبین نت گرفتم خیلی هم راضی هستم .

    • محمد رضا

      من 6 ماه میشه که وایمکس مبین نت 128 دارم به غیر از هزینش(هزینه مودم )از بقیه چیزا زاضی هستم.

    • بهمن

      من که adsl مخابرات دارم سرعت 512 با ترافیک ماهیانه 8 گیگ قیمتشم 16000 تومنه 2تا7 هم رایگان و ماهیانه هم 70-80 گیگ دانلود میکنیم خیلی راضی هستیم
      با تشکر :)

    • احسان

      مبین نت بین رو واقعا مواظب باشید.
      اولا سرعتی رو که میگه بین 4 یا 8 نفر share میکنه.یعنی شما اگه 1 مگ بخرید در بهترین شرایط 215 میگیرید.
      دوم اینکه پوشش دهیش واقعا افتضاحه.
      سوم اینکه اگه بخرید تا آخر گیگ مصرفی حق تغییر تعرفه رو ندارید.
      خدا کسی رو به دامشون نندازه.

    • AMIR

      با سلام به همگی.
      من تقریبا 6 ماهه که وایمکس ایرانسل خریدم ولی راضی نبودم نه به دلیل آنتن دهی بلکه به خاطر هزینه های زیادی که داره.من سرعت 256 گرفتم و لی فرقی با دایال آپ نداره مخصوصا در دانلود.هزینه های خرید گیگ بسیار گرون است و درضمن بازدهی زیادی داره چون بابت باز کردن هر یک صفحه وب کیلو بایت زیادی کم میکنه .برای همین من به همه پیشنهاد ADSLمیدم حالا هر شرکتی میخواد باشه.حتی از مخابرات باشه بهتر وایمکس است.چون وایمکس فقط و فقط برای کار ضروری میباشه.امیر از اصفهان

    • محمد رضا

      اگه کسی می خواد اینترنت پر سرعت بگیره اول بره سراغ ADSL اگه خط شما مشکل داشت(PCMبود)برید سراغ وایمکس البته اول مطمئن شید انتن دهی خوبه یا نه. هم ایرانسل خوبه هم مبیننت بستگی به سیگنال دهی داره یه منطقه ایرانسل خوبه یه جا مببیننت و تو بعضی جا ها هر دو جواب میده من خودم دارام از مبیننت استفاده میکنم و راضی هستم.بعضی وقتها:))

    • هانیه

      من هفته پیش وایمکس 512 مبین گرفتم.امروزم زنگ زدم بیان جمش کنن .اعصاب واسم نمونده بود دیگه.آرزو به دل موندم فقط واسه 1ساعت قطع نشه.آنتنشم که داغون بود.درصورتیکه مودم 128 ایرانسل یکی از دوستام یک ماهی دستم بود خیلی هم راضی بودم اما چون میگفتن مبین از ایرانسل بهتره به دام افتادم.راستی خود نصابی هم که اومد برام نصب کرد میگفت هیچ فرقی ندارن.الانم میخام برم adsl بگیرم

    • محمد

      سلام
      من میخوام بدونم با مودم ایرانسل میشه اینترنت مبین نت گرفت و یا برعکس؟
      جواب بدین لدفن...

    • بدون نام

      128 irancel daram ,raziam,vali avayel poshtibanish kheili bad bod javabam nemidad alan khob shode

    • خشايار

      سلام
      بالاخره كدومش؟ هر كسي يه چيزي ميگه؟غير از مبين نت و ايرانسل شركت ديگه اي وايمكس نميده؟

    • farzad

      متاسفانه هنوز کسی نگفت که تعرفه وایمکس خیلی گرونتر از مخابرات و شرکت های دیگر هست وایمکس واسه پول دار ها است تقریبا یک ساعت وب گردی آن برات 4 هزار تومان از شارژت کم میشه

    • soheil

      سلام من ایرانسل دارم512 بیشتره وقتاسرعت کمه بینه 14 تا40 هست اصلان رازی نیستم adsl خیلی بهتره

    • میلاد

      سلام
      اکثر دوستانی که اینجا نظر دادن افرادی هستند که رضایت ندارند و حق هم دارند اعتراض کنند. من هم اگه ناراضی بودم حتما اعلام میکردم.( بالاخره پول دادیم). من تو این مدتی که وایمکس مبین نت تهیه کردم راضی هستم و گقتم خوبه که بیان کنم، شاید مفید باشه.(چون خودم از نظرات دوستان برا خرید استفاده کردم). من با توجه به اینکه نیاز به اینترنت همراه داشتم لازم بود دو گزینه سیمکارت رایتل و وایمکس رو بررسی کنم. با توجه به اینکه از قبل مودم 3G داشتم رایتل رو امتحان کردم،خوب بود اما با توجه به قیمت گرون اینترنتش منصرف شدم. قبل از اینکه اقدام به خرید وایمکس کنم کنم از همکارام مودم جیبی و رومیزی مبین نت رو امانت گرفتم. قصد داشتم بیشتر خونه و محل کارم استفاده کنم. مودم جیبی که خیلی کم انتن میداد و میدونستم اعصاب خوردی داره( هرچند کوچیک و جابجاییش راحته). پس مودم رومیزی BM632 رو انتخاب کردم با سرعت 1مگ دو ساله ( طرحی که نمایشگاه الکامپ گرفتم)

      خونه(1): غرب تهران، شهر زیبا، طبقه 1، اطرافمون هم ساختمان بلند هست
      محل کارم(2): شرق تهران، نزدیک میدان امام حسین، طبقه 2، اطرافمون ساختمان بلند زیاد نیست.

      وضعیت (1): سه چراغ روشن، RSSI از-70 تا -78 و CINR1بین 13-17، سرعت تست شده با اسپیدتست در روز ( 960-1024 کیلوبیت. سرعت دانلود 120-130 کیلوبایت) و در شب (980-1100 کیلوبیت. سرعت دانلود 100-128 کیلوبایت. سرعت دانلود از 2 شب 64-90 که نزدیک به صبح 128 هم میشد).
      وضعیت (2): چهار چراغ روشن، RSSI از-65 تا -70 و CINR1بین 14-16، سرعت تست شده با اسپیدتست در روز ( 960-1024 کیلوبیت. سرعت دانلود 120-140 کیلوبایت) و در شب (980-1024 کیلوبیت. سرعت دانلود 100-128 کیلوبایت. سرعت دانلود از 2 شب 64-100 که نزدیک به صبح 140 هم میشد)

      سرعت دانلود بر اساس سرعتی است که دانلود منیجر (IDM) نشون میده


      نتیجه: تا الان که راضی هستم 01/10/91

    • mosen

      man adsl mokhaberat daram sorate download 200 b balas taze 256 hastesh vali poshtibani vaghean zaeiiifeeee

    • سعید اهواز

      سلام دوستان به نظر من فقط ADSLخوبه پارس آنلاین مبین نت سرعتش نوسان داره اصلا در کل مبینت و وایمس ایرانسل برای مسافرت خوبن

    • mahdi

      یک ساله مبین... دارم 512 فروختن اما 256 تحویل میدن .پشتیبانی ضعیف. ولی قطعی نداره . سرعت دانلود پر نوسان

    • رضا

      فقط شاتل بقیه اشغاله.

    • شهرزاد

      سلام،من خيلى از اين چيزايي كه ميگين سر در نميارم،فقط چون ايفون٥ خريدم و مجبورم باvpnوwifi كار كنم بهم بگيد چى بخرم؟وايمكس يا adsl?فقط هم واسه وب گردى و facebook ميخوام كه بيشتر بايد با گوشيم برم.چى رو با چه طرحى بخرم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        DOOSTaziz
        shoma ba iphon5 faghat lazem nist ke az wifi estefade koni ham az irancell ham hamrah avalam mitooni service begiri faghat bayad tanzimato dasti vared koni
        age doost dari bro site operatore sim cartet hame tanzimate iphon5 mojoode

    • مرتضی

      من حدودیک سال مبین نت داشتم واقعا بدترین تجربه سرویس و پشتیبانی به عمرخودم دیدم بخاطر مبین نت بود، یه ماه اول خوب بود بعدش تازه شروع شد و از طریق یکی از دوستان که یه مدت تو قسمت فنی مبین نت بود و اومده بود بیرون فهمیدم واقعیت چه خبره چند بار زنگ زدم به جایی نرسیدم رفتم دفترشون بازم کسی جوابگو نبود، آدم حس میکنه سرش کلاه گذاشتن. واقعا متاسفم .مجبور شدم مجددا سرویس adsl بگیرم خیلی بهتره.

    • نظرسعیدخسرائی ازاهواز

      دوستان ، من مغازه کافی نت در اهواز دارم. حدود هفت ماه وایمکس مبین نت 512 گرفتم ازمبین نت راضی هستم فقط قیمت مودم گرونه!

    • مناازکمپلواهواز

      من هم بانظرسعیدخسرائی موافقم .وایمکس مبین نت بهتره

    • روزبه

      من یک سالو نیم هست مبین نت دارم
      اولش علی بود تا دو ماه پیش هم خوب بود ولی العن اصلا قابل تحمل نیست
      من اینو به مسعولین میگم لطفا رسیدگی کنید پول ما از زیر زمین سبز نشده
      من تا 6 ماه پیش طرفدار پرو پا قرص مبین نت بودم ولی العان به فکر عوض کردن شرکت isp هستم

    • محمد

      به نظرم در حال حاضر مبين نت بهتره من سرعت 2 مگ داشتم كه دانلودش تا مرز 500 كيلو هم ميومد بسيار عالي بود اما الان خيلي بد شده اما در كل از مخابرات انحصار گرا بهتره به نظرم مبين نت از مخابراتي ها بهتره

    • حسین

      من وایمکس ایرانسل داشتم،یه سری اومدم انتقاد کنم ازشون واسشون email فرستادم،زنگ زدن بهم میگن مشکلی داری از شرکت دیگه سرویس بگیر.الانم مبین نت دارم هر 20مین 1بار destination net میشه،2هفته هستش که دارم زنگ میزنم،بخدا دیگه دارم التماسشون میکنم که بیاید درست کنید،فقط 4تا تنظیم الکی میگن و بعدش میگن اگه به مشکل برخوردید زنگ بزن.دسته آخری زنگیدم طرف میگه اینجا نوشته نت شما درست شده(خودم و کنترل کردم چیزی نگفتم). "در کل وایمکس آشغاله"

    • خشایار

      دوستان شک نکنید که. adsl خیلی بهتر و پایدارتر از وایمکس هست. پس تا مجبور نباشید سراغ وایمکس نرید.از لحاظ پهنای باند اشتراکی همه یک به هشت هستند.اینکه نظرات اینقدر در مورد سرعت متفاوته علت اینه که سرعت وایمکس به دکل و قدرت سیگنال بستگی داره. پشتیبانی بنظرم ایرانسل قویتره.

    • پارسی

      همانطور که دوستان هم گفتند قطعا ADSL خیلی بهتر از وایمکس هست.هم ارزونتر هم پرسرعت تر و هم پایدار تر یعنی قطعی کمتر داره و پرش هم نداره وایمکس دانلود که میکنی اصلا سرعت ثابت نیست یکلحظه 20 یکلحظه 50 بعدش 5 و.... پس تا مجبور نباشید نگیرید.ضمنا اونهایی که میگن ایرانسل تنوع داره بدونن که این فقط برای کاربرهای جدید و جلب مشتریه وقتی مودم خریدی دیگه خبری از طرح ارزون نیست.الان من 512 دارم ارزون ترین طرحش ماهی 20 تومنه .طرح دادن یکساله 80 تومن ولی میگن شامل شما نمیشه و فقط برای جدید ها هست.جالبه پشتیبانی میگه اگه میخوای طرح بلند مدت رو استفاده کنی باید از اول ثبت نام کنی و مدارک بفرستی و هزینه بدی عین کاربر جدید!!ببینید چقدر مسخره هست واقعا عنوان ایران دزد لایقش هست اخه یعنی چی دوباره هزینه ثبت نام بدی!سرعتش هم مال من با GPRS فرق چندانی نداره 25 تا 30 در حالت خوبش درحالی که 512 باید بالای 60 باشه.

    • شیما

      سلام ..واسه لب تاب وایمکس خوبه؟کدومش؟راهنماییم کنید مرسی

    • Abd

      سلام مبين نت من قطع است چه كاركنم

    • بدون نام

      من رفتم از مخابرات 512 گرفتم با مودم d-link 2520 u.نصاب اومد نصب کرد.چراغdslثابت نمیشد.گفتن از مرکز وصله اعصابم خورد شد قعطش کردم.حالا به فکر افتادم مبین نت بگیرم.سمت مهراباد و شمشیری انتن میده؟؟؟؟

    • سعید

      دنیا فقط ADSL آسیا تک از ساعت 1 شب تا ساعت 9 صبح رایگان

      پاسخ ها

      • محمد

        آسیا تک کار به سرویس های محدودش ندارم ولی نامحدودش داغونه
        1 مگ گرفتم 80-90 تا دانلود میکنه تازه میگن داری زیاد هم میگیری
        2مگ گرفتم 130 تا دانلود میکنه
        میگم اگه یک دهم حساب کنی 2مگ باید 200 تا دانلود کنم نه 130 تا !!!!

    • امیر

      سلام به همه,من حدود 6ماه وایمکس ایرانسل سرعت 512 دارم.پشتیبانی افتضاحه,توی لود وب پیج هم رضایت بخش نیست.

    • semko

      متاسفانه همه به فكر خودشونن آخه تو كه وسط تهرون نشستي مياي اينجا نظر ميدي كه برين وايمكس بگيرين 90 درصد ايران تو شهرستان ميزين، بايد همه رو در نظر گرفت نه فقط خودتو . من نظرم اينه كه چون به جز مناطق محدودي كه آنتن دهي خوبي داره بقيه مناطق افتضاحه بهترين راه حل adsl هستش حالا ميخوام بدونن چه شركتي به جز خود مخابرات adsl ساپرت ميكنه؟ اگه كسي ميدونه به ايميلم بفرسته
      تشكر

    • کاربر

      کارمندای مبین نت و ایرانسل اینجا با هم کل گذاشتن
      D:ِ

    • علیرضا

      سلام من ای دی اس ال مخابراتو دارم ماه های اول سرعتش خوب بود بعد کم کم اومد پایین زنگم زدم فایده ای نداشت تا اینکه من مجبور شدم پهنای باندمو از 128 به 256 برسونم چون سرعت دانلودم 3 کیلو بایت شده بود الان پهنای باندم 256 هستش ولی کانکت میشم 100 میزنه سرعت همونه ولی سرعت دانلودم شده 8 کیلو بایت هوراااااااااااااااااااااااااااااا
      میخوام مایرلس یا وایمکس بگیرم دوساعته نظرات دوستانو خوندم اخریشو خندیدم اون بحث کل کل حالا من چی بگیرم خوبه دانششجو ام لب تاب دارم میخوام با خودمم ببرمش نتو اینور و اون ور مودم یو اس پی مبین نت با سرعت 1024 خوب هستش بهم ایمیل بزنین بگین ممکنه ادرس اینجارو دیگه پیدا نکنم

    • سيامك

      دوستان من مبين نت دارم واقعا راضي نيستم ... من از وقتي اينترنت اي دي اس ال گرفتم ديگه شارژ نكردم سرعت دانلودش مهم نيست خيلي قطعي داره ... ايرانسل هم دست كمي نداره ... مودم هاشونم كه ميفروشن 200 هزار تومان از چين مي خرن دونه اي 20 هزار تومن هم در نمياد ... كلا سود خوبي داره براشون .. نخريد تا درست سرويس بدن .. يا خريديد شارژ نكنيد

    • pouya

      سلام دوستان
      میخواستم ببینم مبین نت بهتره یا ایرانسل یا adsl ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      سریع جواب بدین تا یکی دو ساعت دیگه وقت ندارم داره میاره نصب کنه!
      البته من خودم مبین نت گرفتم.ایرانسل همه جا سرویس نمیده منم کارم جوریه که هی میرم مسافرت
      سریع خبر بدین

    • آرش

      یک سوال. من روی خط فیبر نوری adsl که نمی تونم بگیرم درسته ؟ خب باید برم سراغ وایمکس ... برای من قطعی و packet loss خیلی مهمه. سرعتش معمولی هم باشه خوبه ... چه پیشنهادی می کنید ؟

    • shahram

      سلام دوستان

      خوبه آندسته از دوستاني كه ميگن مبين نت خوبه يا بده و بلعكس ايرانسل بده يا خوبه ، خواهشا منطقه خودشان را هم ذكر كنند تا دوستان با خيال راحت تصميم بگيرند كه چه وايمكسي بگيرند. اين هم چيكده تجربيات بنده خدمت شما دوستان گرامي

      من از كرج هستم و مبين نت با سرعت 512 را دارم.

      مزايا
      1- چه در روزهاي باراني و آفتابي هر 4 تا چراغ سيگنال مبين نت روشن است ( در كرج)
      2- شب عيد هم براي مسافرت به سادات محله رامسر رفتم جاييكه كه اصلا منطقه تحت پوشش مبين نت نبود ، اونجا با اينكه هوا بشدت ابري و چراغهاي زردسيگنال مودم هم خاموش بود ولي باز هم براحتي داشتم با لپ تاپ و و موبايلم ( هر دو داراي واي فاي بودند )كار ميكردم.

      معايب
      1- سرعت دانلود در ساعات 2 شب تا 8 صبح بسيار كند است.
      2-سرعتهاي 1 و 2 گيگ هيچ فرقي با سرعت 512 ندارند ( اين را يكي از آشناي بنده در يكي از نمايندگيهاي مبين نت گفت ، پس پولتان را الكي هدر ندهيد).

      اينهم تجربه بنده

      فقط و فقط طرحهاي محدود يك ماهه را بگيريد چون براي من بار اول با محدوديت 2 گيگ يكماه خوب جواب داد و مقرون به صرفه بود . ولي بعد از آن يك طرح 6 ماهه با محدوديت 18 گيگ گرفتم و چشمتان روز بد نبيند ، مصرف بنده درست عينا مثل طرح قبلي ( محدوديت 2 گيگ) بود ولي در بعد از يكماه كه به حساب كاربري ام مراجعه كردم مصرفم را 10 گيگ محاسبه كرده و باقي مانده را 8 گيگ اعلام كرده بود!!!!!!.

      بازهم ميگم وسوسه نشيد و طرحهاي با محدوديت مثلا 6 ماهه يا يكساله و...... بگيريد. فقط و فقط (چه كم مصرف و متوسط مصرف و پرمصرف) يكماه بگيريد اينجوري نميتونند كلاه سرمون بذارند. پيروز باشيد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        با سلام خدمت دوستان.
        بی مقدمه برم سر اصل مطلب..
        هر وقت که شما به شبکه وایمکس وصل میشید حالا چه مبین نت یا ایرانسل ، اونا به سادگی به کل اطلاعات کامپیوتر شما دسترسی دارن. ( اینو یکی از آشنایان که در پشتیبانی فنی مبین نت بود به من گفت ... البته گفت که از ما تعهد نامه گرفتن تا این مطلب رو به مشترکین نگیم) در کل از ماجرا دور نشیم. هر وقت که شما به بخش پشتیبانی زنگ میزنید اونا شما رو راهنمایی میکنن و اگر نتونستید میگن کس دیگری نیست تو منزل که ما بهش بگیم مشکلو حل کنه. اگه حل شد که هیچی. اگه نشد....
        میگن چند دقیقه منتظر باشید و بوق انتظار...
        بعد میگن مشکل شما حل شد یا میگن منتظر باشی باهاتون تماس میگیرن. در صورتی که همون موقه مشکل شما رو حل کردن. فرداش که یارو تماس میگیره اولین چیزی که میگه: مشکلتون حل شد . شما هم میگین بله...
        این نکته هم بگم که فقط برای تنظیمات داخلی مودم و کامپیوتر اجازه دسترسی دارن و اوپراتور ها توسط سیستم مانیتورینگ چک میشن..

        ممنون که نشستید این همه رو خوندین..
        دمتون گرم . سوالی داشتین هستم . اطلاعات جامعی از وایمکس دارم

    • وحید

      صحبت های عزیز بالایی رو کاملا تایید میکنم.

    • محمد

      من وامک دارم 128جیلی خوبی هزینش زیاد

    • محسن

      اقا من میخوام بازیه اینترنی مثل DOTA 2و LEAGUE OF LEGEDSبازی کنم کدوم بهتره و یه سوال دیگه چون بازیرو باید اپدیت کنی کدومش بهتره سریع جواب بدید.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        داداش من 512 ایرانسل دارم. درکل این بازی هایی که شما داری میگی از صب تا شب تو کارشم... عالیه پینگم هم زیره 70

    • رضا

      مودم جيبي وايمكس مبين نت 512 دو ساله 30 گيگ. هيييييي هي!؟ حيف پولي كه بالاش دادم. كاش مي‌دادم به يه نيازمند. الآن 20 روزه كه در حسرت ديدار سيگنال ضعيف هم آواره‌ترينم. باز دم اينترنت همراهم گرم.
      اول تست كنيد بعد بخريد و گرنه مث من افسردگي مي‌گيريد.

    • ندا

      سلام میشه کمکم کنین ک بدونم مدم چه شرکتی بهتره؟؟؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خواهر من مدم نه ... مودم یکی بیاد حالا به اینا یاد بده. شما ها هنوز فرق بین بیت و بایتو نمی دونید میاین اینجا نظر میدین

    • محمدحسین

      من مبین نت wifi۵۱۲دارم وخیلی راضی ام

    • علیرضا

      دوستان...واقعا جای تاسف داره که هیچ مرجعی به کار این شرکت کلاه بردار مبین نت رسیدگی نمیکنه، من سرویس 512 داشتم سرعت دانلودم به زحمت به 16kb میرسید . بعدشم که قطعی های سرویس شروع شد.بارها زنگ زدم پشتیبانی اما کسی پاسخگو نبود و مشکل من بدون نتیجه باقی ماند، متاسفانه یه تعداد آدم بیسواد و بدون اطلاعات گذاشتن اونجا که فقط یه سری جملات روتین و تکراری رو بلدن. واقعا جای تاسف داره از این کلاه برداری در روز روشن . آخرشم یه روز از شدت عصبانیت مودمو کوبیدم به دیوار حیاط، رفتم دوباره adsl گرفتم، نمیگم از سرویسش صد در صدراضیم اما حداقل قطعی نداره و سرعتشم تقریباراضی کنندست و وقتی زنگ میزنی پشتیبانی واقعا به کارت رسیدگی میکنن و براشون یوزر اهمیت داره ولی مبین نت فقط به یه بار فروش فکر میکنه چون میدونه که معمولا کسی سرویسشو تمدید نمیکنه.

    • فریبرز

      با سلام.من از وایمکس 512 ایرانسل استفاده میکنم و همچنین اهواز زندگی میکنم.خداوکیلی من ازش خیلی راضیم.چرا دروغ بگم.نسبت به تعرفم فوق العادس.بالای 1 سال که گرفتم ولی تا الان حتی 1بار قطعی یا افت سرعت نداشتم.خوب adsl که نیست و نباید انتظاره بیشتر از ظرفیتش ازش داشت.خیلی راحت تمام شبکه های اجتماعی رو میرم.نرم اقزارم رو دانلود میکنم و بدون استثناء هر شب یه فیلم 1080 دانلود میکنم و ظهر بعد از نهار میشینم میبینم.در صورتیکه ماهی 21000 تومن میدم 4G,شبا هم از 2 تا 7 رایگان هستش دیگه.همه میگفتن خوب نیست ولی خداوکیلی من خیلی ازش راضیم خیلی و الان ثبت نام کردم برا مودم جیبی ایرانسل که بتونم بیرون میرم ازش استفاده کنم.اگه اهواز هستین من میگه چیزیه که بالای 17 ماه دارم هر شبانه روز استفاده میکنم و فوق العادس.حالا اگه کسی احتیاج به ADSL داشته باشه اون بحثش جداست و نباید با وایمکس مقایسش کرد.موفق باشین

    • Homayoon

      سلام به همه.آقا حال ما از این دروغ های مبین نت بهم خورد .قیمت های تعرفه بالا و سرعت دانلود نوسانی مضخرف و .... .فقط یکی به ما بگه ما با این مودم چکار کنیم؟ADSL میخوام بگیرم.

    • حميد

      سلام
      مشهد زندگي ميكنم مبين نت دارم طرح ٥١٢ سرعت دانلودش ١٠٠ بود طرح ١٠٢٤ سرعت دانلودش به طور متوسط ٢٥٠
      اينا فقط طرح هاي محدودش بود
      طرح نامحدود سرعت دانلودش افتضاحه مثلا طرح ١٠٢٤ نامحدود فعال مردم سرعت دانلودش بيشتر از ٢٥ نميشد !!!!

    • احسان

      خوش به حال شماها من اهل استان کهگلویه وبویراحمدم یه ضرب المثل هست میگن (لچه کهنه)یا کفش کهنه تو بیابان نعمته ما تو استانمون اگه با 15دانلود کنیم تاچند روز شادی میکنیم انگار مالرها نسل بیست وپنج صدم هستیم

    • vida

      اگه نمیخواید تو دردسر بیفیتید مبین نت نخرید چون هر چی میگن دروغه و فقط و فقط سر مردم کلاه میذارن:که یکیش هم من بودم،این شرکت به اصطلاح بزرگ وقدر کاملا پوچه و منو یکسال چرخوند،اگه شما هم مشکلی دارید برین سایت سازمان تنظیم و مقررات و شکایت کنین،اونا پیگیری میکنن

    • رضا

      بهترین اینترنت اینترنت کافی نت

    • ali

      من چند روزه مبینت 512 نامحدود گرفتم سرعتم خیلی پایینه چرا اینجوریه

    • فرشید

      مبین نت افتضاحه.فقط براتون هزینه داره.سرعت پایین.قطعی بسیار زیاد.از مبین نت استفاده نکنید.

    • soheil

      من مبین نت 2مگ دارم سرعتش روزها بد نیست میشه بسازیم اما شبا که رایگانه بیشتره 6و7 کیلو بایت نمیشه اصلا راضی نیستم

    • Sadegh

      منم مبین نت دارم. خیلی دوست دارم یه روز با تمام توانم مودمشو بکوبم تو دیوار و بلخره از شرش راحت بشم ولی این خطوط PCM جلو رومه.
      آخه خدا جون این همه جا چرا مارو انداختی تو ایران؟

    • علی

      اخه ما چه گناهی کردیم که از این همه زمین خدا تو ایران افتادیم که نتونیم از این تکنولوزی ا ستفاده کنیم من همین امروز مودمم میشکنم

    • مصطفی

      خوبه

    • عليرضا

      باتشكر از همه دوستان
      لپ مطلب را بگم و خيال همه سرگردونا را راحت كنم
      اگه تلفن ثابت داري شك نكن ADSL بگير مخابرات سرعت دانلودش كلافه كنندس ولي براي دانلودش نامحدوده و پول به دانلود نميدي بايد صبور باشي و اگه زياد به سرعت دانلود حساسي ADSL شركتي بگير اونم شاتل كه سرعت مازاد شبكش را بين كاربرا تقسيم ميكنه سرعت از انتظارت هم بالاتره البته تهران اينجوره
      اگر ADSL نميتوني بهترين گزينه سيمكارت رايتل هست كه با پهناي 128 و دانلود 30 ثابت و مفيده براي مسافرت با مودم 3G ميشه به لپتاب هم وصلش كرد
      من براي خط ثابت ADSL شاتل و براي مسافرت سيمكارت رايتل را پيشنهاد ميكنم كه با شارژ ده هزاري يكماه راحت وبگردي با سرعت رضايت بخش دارم و براي دانلود از شبانه رايگان شاتل استفاده ميكنم بهتره بيخيال وايمكس بشي

    • بدون نام

      !!!!!!!!!!!!!o0o0o00ops

    • کاربر

      دوستان، من فکر می کنم دلیل متفاوت بودن نظراتتون منطقه جغرافیایی هست که واسه پوشش اینترنت خیلی مهمه. حالا چه وایمکس باشه مودمتون چه ADSL!

      پاسخ ها

      • ali

        آره دقیقا همینه.از تنوع نظرات معلومه که نارضایتی به خاطرمنظقه جغرافیاییه.با این حال من همه ی نظرات رو خوندم و به این نتیجه رسیدم که وایمکس ایرانسل از مبین نت بهتره.چون ناراضی های مبین نت خییییلی بیشترن...
        من خودم تصمیم گرفتم ایرانسل بگیرم
        ممنون از نظرات همه... :)

    • مزخرفه

      مبین نت داشتم چرت بود. سرعت افتضاح و گاهی اوقات صفحه cannot میداد و سایت باز نمیکرد . با انواع پروکسیها هم مشکل داشت. الان از اینترنت صبا اینترنت دو مگابیت گرفتم راضی ام توپه !
      Sabaadsl.com

    • ali088

      اقا کلا سرعت اینترنت ایران گوهه!!!!
      من وایمکس 128 دارم سرعت دانلودش 16kb هست
      اگه کسی میگه سرعت دانلود 128مبین نت بیشتره بیا مارم اگاه کنه

    • محمد رسول

      سلام
      من 1.5 سال مبین نت دارم.سرعت 1 مگ هست مثلا ولی بیشتر از 128 فک نکنم بره
      فقط دلمو خوش کردم به شب هاش که رایگانه.
      ولی قیمت هاش بشدت بالاست 1 گیگ گرفتم 10 هزار تومن!
      ولی شب هاش بعضی وقت ها 1.2 گیگ میگرفتم(از 2 تا 8 صبح) در روز هم خیلی کم استفاده میکردم
      در کل راضی نیستم و الان 2020 گرفتم(مخابرات)هنوز امتحان نکردم

    • بدون نام

      خوبه

    • محمد رضا

      سلام
      من وایمکس ایرانسل 512 دارم از فروردین 1391 گرفتم تا امروز آبان 1392 حدود یکسال ونیم
      انصافا خوب بوده سرعت دتنلود حدود 66 بوده اما خوبیش اینه که ثابته و نوسان نداره

      نظرات بقیه رو خوندم گفتم تجربه خودم رو هم بنویسیم تا بقیه استفاده کنند

    • مازیار

      منم همه ی طرح های مبین نت امتحان کردم البته ما کرج میشینیم
      128 سرعت دانلودش 16 کیلوبایت هست
      256 سرعت دانلودش 30 هست
      512 سرعت دانلودش 60 هست
      1024سرعت دانلودش 130 هست
      2048 سرعت دانلودش 256 هست که بعد از یه مدت کمتر میشه
      البته مودم من مودم بیرونیه
      و قیمت هر گیگ 512 کیلوبیت 7هزار تومانه
      قیمت هر گیگ کیلوبیت1024 10هزار تومانه
      قیمت هر گیگ 2048 هم 12 هزار تومانه
      و طرح های128 و 256 هم خیلی وقته استفاده نکردم قیمت هاشو یادم رفته
      در کل قیمت ها یه کم گرونه(و خودم در حال حاضر از 1 مگ استفاده میکنم که سرعتش دانلودش حدود 130 و سرعت آپلودش حدود 60 هست)

    • دنیا

      من هم ایرانسل دارم و هم مبین نت.ولی مبین نت آنتن دهی خیلی خوبی داره

    • محمد

      سلام.من چند روزه که وایمکس ایرانسل گرفتم ولی ترافیک شبا رایگان نیست.
      دیگه شبا رایگان نیست؟

    • invoker

      دیدم بحث اینترنت داغه ، گفتم منم یه چیزی بگم . هر چیزی میگیری ADSL مخابرات نگیر که یک روز خوش من از این ندیدم . یا سرعتش پایینه یا قطع و وصل میشه . موفق باشید ;)

    • مجتبی

      اینترنت ایرانسل دزدی وکلاه برذاریه محضه. 2 مگ پهنای باند دارم سرعتم همش زیر 50 کیلوه .

    • محمدرضا

      دوستان بزارید کاملا بهتون توضیح بدم همه ی کسانی که میان اینجا پیام میزارن کامل توضیح نمیدن من خودم ماه اول مبین نت 8 صبح تا 8 شب رو گرفتم ماهی 55 تومن سرعتش واقعا حرف نداشت مثل جت صفحه باز میکرد من که تا حالا این جور سرعتی ندیدم. ماه بعد طمع کردم گفتم بزار 24 ساعتشو بگیرم پیش خورم فکر کردم این جدیده که ضریبش 10 هست نهایتا سرعتش نسبت به قبلی نصف بشه ولی وقتی گرفتم دیدم سرعت دانلودش زیر 18 هست ثابت و پینگ رو هم زدم دیدم همش تام اوت هست واقعا اشکم در اومد واقعا اون ماه به اندازه ی یک سال برام گذشت تا اینکه تموم شد همون طرح قبلیه گرفتم. دوستان اگه 8 صبح تا شب براتون کافیه بدون اتلاف وقت بگیرید.

    • سادات

      من مبین نت دارم ولی مثل .... پشیمونم کلا دو ماه مشترک شدم تو این دو ماه مجموعا دو هفته اینرنتم وصل نبوده هی زنگ میزنی میگن فرم پر میکنیم بیان مودم رو چک کنن هیچ خبری نمیشه یک بار گفتن مودم خرابه عوض کردم حالا اینم خرابه!

    • علی

      من که 512 ایرانسل دارم ازش هم راضیم
      برای محاسبه سرعت دانلودتون اونو تقسیم بر 8 کنید. که سرعت من 64 هستش.
      خیلی هم خوب.عالی.

    • مهدی

      چطوری ممکنه آیتم بسیار مهم "خدمات پشتیبانی" ، یا "سهولت شارژ" را در مقایسه اصلا مد نظر قرار ندید !!!

    • مهدیه

      توروخدا وایمکس مبین نت نگیرین که افتضاحه. ساعاتی که رایگان هست که باید بی خیال استفاده بشین.
      من حاضرم شبها هم پولی باشه اما حداقل چند تا سایت رو بتونه باز کنه...

    • حامد

      من خودم وایمکس ایرانسل دارم
      بهترین چیزی که داره اینه که با شارژ موبایل هم میتونیم سریع شارژ کنم و همون لحظه استفاده کنم
      هزینه اش کمتره . سرعتش بیشتره
      زمان ترافیک رایگانش بیشتره
      قطعی نداره
      خدماتشه که تماس باهاش با خط ایرانسل رایگانه
      یعنی من مودمم تکون میخوره سریع زنگ میزنم خدمات شمارش 707 :)
      اینم همه میدونن که ایرانسل یه شرکتی هستش که کم نمیذاره
      یادتون نیست روزایی که خط ایرانسل اومده بود هیچ جا آتن نمیداد
      الان دیگه توی سوراخی نیست که برید و ایرانسل خطش آنتن نده
      وایمکسش هم با این که خیلی بعد از مبین نت اومده خوب جلو افتاده
      تا جند وقت دیگه حتی توی کویر طبس هم میتونید از وایمکس ایرانسل استفاده کنید :)

      و از همه مهمتر اینه که من مودم رو فقط 49 هزار تومن خردیم . اونم مودم وایرلس
      کافیه کم صبر کنید تا ایرانسل یه طرح بده
      مثلا همین الان طرح داره که به دانشجو ها با قیمت 79 هزار تومن میفروشه

    • امین

      سلام بیشترنظرات خوندم گیج کنندست هرکس یچیزی میگه ولی درکل میشه نتیجه گرفت کسایکه اهل جابجایی ومسافرت نیستن همون ADSLروبچسبن بهتره اونایی هم که جابجایی زیاد دارن خب مجبورن بسته به شهرمقصدشون انتخاب کنن والسلام

    • محمد

      من مبین نت دارم خوبه یک موقعی افت سرعت داشت ولی الان عالیه

    • بدون نام

      مبین نت ثبات نداره و هر روز شرایطش برای مشتری بدتر میشه . گول نخورید.

    • بدون نام

      خريدار

    • ساسان

      واقعا مبین نت دزدن اولا بد نبود ولی حالا از هرکی میپرسم ناراضیه تازه حجم هم کش میرن دوستان به بهانه های مختلف. ساعت رایگانشم الکیه حالا هرکی مثه من رفته تو پاچش که هیچ ولی هر کی باور نداره امتحان کنه

    • faniz

      سلام . من مبین نت دارم . واقعا ازش راضی ام . من نمیفهمم شما چرا با اون ساعت رایگان شب همش کا دارین ؟؟ خب برادر من معلومه اون ساعت همه ریختن پای اینترنت دیگه ... ما ایرانیا مشکلمون اینه همه چیز رو رایگان میخوایم . من خودم تو خونه adsl هم دارم ولی انصافا سرعتش مثل مبین نته ..

    • بدون نام

      سلام خسته نباشین, ایا مودم وایمکس مبین نت مدلBM632W رو میشه به عنوان مودم adsl استفاده کرد؟

    • دهنم سرویس

      من مبین نت دارم سرعت 2 مگ
      سرعتش از دیال آپم اکثر اوقات کمتره و تازه دانلود شبانه رایگانشم دروغه . یه بار زنگ زدم چرا شبانه کم کرده از ترافیکم میگه دوباره دقت کن کم نکرده ..!!!!!حالا قطعیاشو به این حسناش اضافه کن...تازه شماره ای که توسایتش داده برا تماس هم قطع شده و همش خانومه میگه در شبکه نیس...!!!!!الان که تمام شرکتا دارن تعرفه هارو میارن پایین ، مبین در یه اقدام جسورانه با کمال وقاهت زمان دانلود رایگان شبانشم کمتر کرده ...نوبره والا....همش دروغ میگن...از سر مجبوری باید هر گیگ دانلود با قیمت 12 هزار تومن بخرم ...حرومتون باشه

    • محمد

      سلام

      اگه کسی بخواد مودم رومیزیشو بفروشه ما می خریم 02166537824

    • بابک

      اگر سازمان تنظیم مقررات واقعا توان یا میلی برای جلوگیری از تخلف داشت شرکت مبین نت با این همه وقاحت به سرکیسه کردن مردم مشغول نبود.اکثریت افرادی که مودم های وایمکس دارن اهل جابجایی نیستند و به خاطر سیستم عقب مونده ی pcm که به اسم فیبر نوری به مردم می دن مجبور به استفاده از سیستم های وایمکس هستن.در این شرایط شرکت مبین نت اوضاع رو برای تاختن و گران فروشی مناسب دیده و به هر شکلی که دوست داشته باشه سرویس های بی کیفیت و فوق العاده گرونش رو به مردم ارائه می ده.از سال جدید هم بدون اطلاع رسانی صحیح سرویس شبانه ش رو دو ساعت کاهش داده و به جای از ساعت 2 شب تا 8 صبح،از 3 تا 7 سروس رایگان رو ارائه می ده و جالب اینجاست دلیل این کار رو ارائه ی کیفیتی بهتر به مردم می دونه!

    • عزیز

      هرگز مبین نت نخرین...یه درد کشیده. مبین نت مرکزیه یعنی خدمات دهندش تهرانه اگه هر مشکلی پیش بیاد داخل استان به جواب نمیرسی باید زنگ بزنی مرگزش تازه اگه جواب بدن بعد اونا اصلا اطلاعاتی نسبت به منطه ندارن و جواب سر بالا میدن اگه تهرانی هستین شاید خوب باشه براتوننو من چند ماه از مبین نت استفاده کردم با انتن پر مودم هر 5تا چراغش روشن بود بعد چند ماه شد 2 چراغ افت شدید سرعت بعد یک ماه تلاش تا متوجه بشن مشکل چیه زنگ زدن گفتن دکل فرستنده امواج برداشتیم اگه میخواین مودمتون پس میگیریم واقعا دیدین جوابشونو چقد راحتن مشتری مداریشون حرف نداره...

    • دانیال

      اکثر نظرات خوندم کسی بیشتر 50 نداشت
      من تجربمو میگم مشهد دومادمون 2 مگ اسیاتک داشت دانلود 800 داشت.
      زابل تازه اوی اس ال اومده مخابراطه 512 گرفتم سرعتم 256 دانلود ثابتش هست
      دوستان اصلا به هیچ چیز فکر نکنین اگه 6مراه میخایین رایتل و خط تلفن دارید ادی اس ال 256 بگیرید بهتر جواب میده تا 512 چون ترافیک کمتر داره

    • مجید از اصفهان

      با سلام خدمت دوستان محترم. من یکی از کاربران وایمکس ایرانسلم تا الان هم چندین خدمات اینترنتی شرکت های مختلف داخلی رو امتحان کردم ولی اینو به جرات میتونم بگم که بی کیفیت ترین و بیخود ترین خدمات اینترنتیو وایمکس ایرانسل میده و تو این زمینه مقام اول و داره هیچ وقت وایمکس ایرانسل رو انتخاب نکنید .

    • اردستانی

      سلام آیامبینت در شهر بیشوا فعال است

    • حسین

      مبین نت به درد هیچ چیزی نمی خورد واقعا" به درد نخوره صاحب اول و اخرش خودتی حتی به درد هدیه دادن نمی خورد 470 هزار نومان دادم ولی فقط می شه ایمیل چک گرد تازه کارشناس امده خونه بررسی کرده

    • سعید تهران

      http://www.speedtest.net/my-result/4570591215 تست سرعت وایمکس ایرانسل من همین الان یهویی

    • مهدی

      منم وایمکس ایرانسل دارم بسیار آشغاله.

    • علیرضا

      با سلام.
      یه پیشنهاد دارم دوستانی که منطقه شون تحت پوشش Adsl هست برن سراغ Adsl که خیلی ارزون تر از وایمکس هس.
      اما اگه مثل من مجبورین از وایمکس استفاده کنید برید سراغ مبین نت. من اوایل وایمکس ایرانسل داشتم که تو شهر ما کرج بیشتر از 512 نمیداد.( البته میداد منتهی 1مگ ماهی 80 هزار تومن).
      اما الان که مبین نت دارم با حجم 5 گیگ و سرعت 1 مگ ماهی 30 هزارتومن میدم. ساعات رایگانشم 3 تا 8 صبحه.

    • سارا

      من از مبين نت چندين ساله استفاده ميكنم.سرعت ١ مگ.نه سرعت داره نه پيشتيباني.

    • رضا

      برای مناطق 2gکدومش خوبه

    • بابک

      الان دیگه ایرانسل مودمای وایمکس رو جمع کرده و رایگان به جاشون مودم TD-LTE میده.از اونا استفاده کنین ببینین اینترنت یعنی چی...!!!
      سرعتش باور نکردنیه...40 مگ در عرض 30 ثانیه دانلود میشه.

    • حسن

      من ایرانسل ندارم ولی مبین نت اشغاله، هر 5 دقیقه قطع میشه، الان 2 ماهه lte انداخته با ما، کاش نظرات ملتو خونده بودم و اینجوری سرم کلاه نمیرفت

    • ناجی

      با سلام خدمت دنبال کنندگان نظرات کاربران توجه داشته باشید مبین نت بهتر از ایرانسل بود در کیفیت انتن دهی و تعرفه ها و هزینه های کمتر اما مشکل اصلی ما اینکه تا شکایت کنیم به اپراتورها در ابتدا چنان سرعتی به نت میدهند با ای پی جدید و خلوت که بعد از اعلام رضایت فقط همان روز دوام دارد و فردای ان روز همان اش و همان کاسه کلا ایران وطن من پاره طنم و عجل لولیک الفرج راحت شیم با تشکر از همراهیتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج