جاباما
۲۲۹۱۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حاشیه دیدار پرسپولیس ـ پدیده

شادی گل پرمعنی گلزن جوان

گلزن جوان تیم فوتبال پرسپولیس با شادی بعد از گلش حرکتی انجام داد تا همگان را متوجه بیش از اندازه جوان شدن تیم پرسپولیس بکند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم فوتبال پدیده پیش از شروع بازی مقابل پرسپولیس، حلقه اتحاد تشکیل دادند و برای برد مقابل پرسپولیس هم قسم شدند.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس کریم باقری را با شعار پرسپولیسی واقعی کریم باقری تشویق می‌کردند.

* پیش از شروع بازی، کادر فنی پرسپولیس به همراه محمود خوردبین به سمت تیم نیمکت پدیده رفتند و حضورش را در این بازی خیرمقدم گفتند.

* مهدی طارمی، احمد نورالهی، بن‌سون، سیدعلی فاطمی، رضا نورمحمدی و رضا عالیشاه ۶ بازیکن تیم پرسپولیس که در این بازی حضور ندارند پیش از شروع بازی به رختکن پرسپولیس رفته و برای هم‌بازیانشان آرزوی موفقیت کردند.

* حدود ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* با توجه به اهمیت این بازی برای تیم پدیده، خبرنگاران و عکاسان زیادی از مشهد به تهران آمده تا این بازی را پوشش دهند.

* علی علیپور مهاجم جوان تیم پرسپولیس بعد از گلی که به تیم پدیده زد در اقدامی جالب توجه به همراه چند بازیکن جوان پرسپولیس مثل نوزادها روی زمین راه رفتند تا با این شادی گلش جوان بودن تیم فوتبال پرسپولیس را نشان دهد.

* کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با گرفتن کارت زرد در ۱۰ دقیقه اول، اولین کارت سرخپوشان در لیگ برتر پانزدهم را دریافت کرد.

* علی علیپور مهاجم شماره ۷۰ تیم فوتبال پرسپولیس با گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد اولین گل پرسپولیس در لیگ برتر پانزدهم را به ثمر برساند. این درحالی است که این مهاجم جوان فصل گذشته و در آخرین بازی مقابل استقلال در دربی ۸۰ تک گل این بازی را به ثمر رساند تا زننده آخرین گل پرسپولیس در لیگ گذشته و اولین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر پانزدهم لقب بگیرد.

* بازی دو تیم تا دقیقه ۲۰ دو بر یک به سود پدیده است این در حالی است که هر دو گل پدیده در این بازی را یونس شاکری و حسین بادامکی دو پرسپولیسی سابق به ثمر رساندند و نکته جالب توجه اینجا بود که حسین بادامکی بعد از گلی که زد به هیچ عنوان خوشحالی نکرد.

* علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور دارد و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

در حالی که بازیکنان ۲ تیم در ابتدای بازی به احترام در گذشت داور جوان یک دقیقه سکوت کردند از بلندگوی ورزشگاه صدا پخش می‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج