جاباما
۲۲۹۲۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صادقی: برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: هواداران با بازی که امروز از ما شاهد بودند بدانند که ما برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: هفته اول لیگ برتر در حالی امروز بین دو تیم پرسپولیس و پدیده برگزار شد که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

ایمان صادقی دروازه‌بان تیم پرسپولیس در پایان این بازی اظهار داشت: بازی امروز نسبت به بازی‌هایی که دیروز ما تماشا کردیم خوب برگزار شد. متأسفانه توپ‌های ما وارد دروازه حریف نشد. امیدوارم که بازی بعدی شانس با ما یار باشد.

وی در ادامه افزود: بچه‌ها امروز خیلی خوب بودند. ما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم چرا که حیف است این امتیازها را از دست بدهیم. قطعا بازی بعدی نتیجه خواهیم گرفت.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: همه امروز بازی پرسپولیس را دیدند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم. هواداران بازی که امروز از پرسپولیس دیدند بدانند که ما جزء تیم‌هایی هستیم که برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی افزود: دوست نداشتم در اولین بازی دو گل بخورم اما در بازی بعد مسئله را جبران می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا روی صحنه گل دوم مرتکب اشتباه نشد،‌خاطرنشان کرد: به هوای آفساید بازیکنان‌مان ایستادند اما می‌توانستند عکس العملی روی این صحنه داشته باشند که اینطور نشد. به هر حال بازی اولم بود و مسابقه اول همیشه سختی خودش را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج