جاباما
۲۲۹۳۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاوانی: ناراضی‌ام اما می‌مانم

ستاره اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن اعتراف کرد از پستی که او در این تیم بازی می‌کند راضی نیست، با این حال قصدی برای ترک این تیم ندارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اکیپ، ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای سابق ناپولی در سال ۲۰۱۳ با ۶۴ میلیون یورو راهی پاری‌سن‌ژرمن شد تا به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ لیگ فرانسه انتخاب شود.

انتظارها از کاوانی در پاری سن ژرمن بسیار زیاد بود اما او تا الان نتوانسته عملکرد خوبی در این تیم فرانسوی داشته باشد و خود را از سایه زلاتان ابراهیموویچ خارج کند.

کاوانی در گفت‌وگویی که با روزنامه اکیپ فرانسه داشت به صراحت اعلام کرد از پستی که در پاری سن ژرمن بازی می‌کند، راضی نیست.

او گفت: من دوست ندارم که به عنوان مهاجم راست بازی کنم. من یک مهاجم نوک هستم و دوست دارم در پست تخصصی خود بازی کنم اما سرمربی تیم اصرار دارد که از من در پست غیر تخصصی‌ام استفاده کند. همه می‌دانند که من در پست مهاجم نوک خوب بازی می‌کنم. من در کارهای دفاعی به تیمم کمک می‌کنم و مدام در حال دویدن در میدان هستم، با این حال باید بگویم که دوست دارم به پست اصلی خود برگردم.

پاری سن ژرمن در فصلی که گذشت با سیستم ۳-۳-۴ بازی کرد. در این سیستم کاوانی به کناره‌ها منتقل می‌شود و زلاتان مهاجم نوک می شود. این مهاجم اروگوئه‌ای امیدوار است که لوران بلان سیستم بازی تیمش را به ۲-۴-۴ تغییر دهد که در این حال او و زلاتان هر دو مهاجم نوک می‌شوند.

در فصل جابجایی تابستانی سال جاری خبرهای زیادی درباره جدایی کاوانی از پاری سن ژرمن به گوش رسد. این بازیکن اروگوئه ای در این باره گفت: من در پاری سن ژرمن راحت هستم و دلیلی برای جدایی نمی‌بینم. البته باید تاکید کنم که درباره بعضی از موضوع‌ها با باشگاه صحبت کرده ام اما نمی‌خواهم در این باره توضیحی بدهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج