۲۲۹۳۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زادمهر:نتیجه بازی با پدیده دلخواه نبود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نتیجه بدست آمده در دیدار پرسپولیس و پدیده مورد دلخواه ما نبود.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا زادمهر در خصوص تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس مقابل تیم پدیده خراسان در دیدار اول خود در لیگ پانزدهم اظهار داشت: در این بازی پرسپولیس در ۳۰ دقیقه اول خوب و طوفانی ظاهر شد اما به یکباره افت کرد. در نیمه دوم هم افت‌وخیز زیادی داشت.

وی ادامه داد: در دقایق ابتدایی که پرسپولیس فوتبال تهاجمی با سرعت بالا ارائه داد همه از تیم تعریف و تمجید کردند که به یکباره روند بازی تغییر کرد و تیم دچار افت شد. با این حال پرسپولیس به اندازه کافی موقعیت گل داشت تا بازی را ببرید که استفاده درستی از این فرصت‌ها نشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه از پرسپولیس انتظار می‌رفت در اولین بازی خود پیروز شود، تصریح کرد: باید در دیدار اول نتیجه خوبی می‌گرفتیم تا اعتماد هواداران را به‌دست می‌آوردیم. تماشاگران از این بازی استقبال نسبتا خوبی داشتند و می‌خواستند تیم محبوبشان برنده از میدان خارج شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. با این حال تلاش بازیکنان برای جلب رضایت هواداران در این دیدار ستودنی بود.

زادمهر در پاسخ به این سوال که نتیجه بدست آمده برای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس راضی کننده بود یا نه، گفت: با تمام احترامی که برای سرمربی تیم قائل هستم باید بگویم نتیجه دلخواه ما نبود و انتظار داشتیم در اولین بازی خود که در تهران بود با ۳ امتیاز از میدان بیرون می‌آمدیم.

وی درباره اینکه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس چه زمانی برای دیدار اول این تیم در لیگ، تشکیل جلسه خواهد داد، عنوان کرد: فعلا برنامه‌ای در دستور کار برای برگزاری جلسه کمیته فنی نیست و اگر نیاز باشد حتما جلسه‌ای خواهیم گذاشت.

عضو هیئت مدیره باشگه پرسپولیس در خصوص اینکه چه مشکلاتی وجود دارد که این باشگاه اسپانسر خود را مشخص نمی‌کند، خاطرنشان کرد: در این مورد باید در هیئت مدیره بیشتر بحث شود تا تصمیمی مناسب اتخاذ کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج