جاباما
۲۲۹۳۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیشگاه هادیان: قلعه نویی را نگه می‌داریم

معاون ورزشی باشگاه ملوان گفت: یحیی گل محمدی اگر از من می پرسید به او می گفتم که دلیل افت بازیکنانش شرجی و گرم بودن هواست نه بلندی چمن!

خبرگزاری فارس: محمود پیشگاه هادیان، در مورد اظهارات یحیی گل محمدی که نتایج مسابقات خارج از زمین رقم می خورد، گفت: من برای گل محمدی احترام زیادی قائل هستم و ایشان مربی خوبی است اما نمی دانم ما چه دخالتی در نتیجه داشتیم؟! بلندی چمن ورزشگاه هم حرف درستی نیست زیرا داوران چمن را تایید کردند و اگر هم چمن بلند بوده برای هر بازیکنان هر دو تیم بلند بوده است.

وی ادامه داد: هوای انزلی در مردادماه بسیار سنگین و شرجی است. خود ما هم زمانی که بازی می کردیم در مرداد ماه به مشکل می خوردیم در این ماه بدن بازیکن یک سطل عرق از دست می دهد. اگر او از من می پرسید به او می گفتم دلیل افت و مشکل بازیکنانش هوای شرجی و سنگین انزلی است نه چمن ورزشگاه! هوای مرداد انزلی مثل اهواز است.

معاون ورزشی باشگاه ملوان در مورد اینکه قلعه نویی گفته اگر مشکلات حل نشود از تیم جدا خواهد شد و فقط نفری ۱۰ میلیون تومان به بازیکنان پرداخت شده، گفت: سه شنبه شب گذشته وضعیت مالکیت باشگاه ملوان مشخص شد و دنیا مالی یک روزه پولی به حساب باشگاه واریز کرد تا امور باشگاه انجام شود و ما بر اساس نظر قلعه نویی به بازیکنان پول پرداخت کردیم و با بازگشت دنیا مالی از سفر خارج به زودی مشکلات حل خواهد شد. ما براساس برنامه قلعه نویی کار را در ملوان پیش می بریم و هتل ها و پروازها را هم رزرو کرده ایم.

پیشگاه هادیان تصریح کرد:قلعه نویی دغدغه بازیکنان تیمش را دارد و موفقیت ملوان را می خواهد ما هم تلا ش می کنیم این مسایل حل شود. دنیا مالی با قلعه نویی صحبت خواهد کرد و مشکلات حل می شود و قرارداد او هم این هفته در هیات فوتبال ثبت خواهد شد و مشکلی وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج