۲۲۹۳۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مون: پلاتینی نباید می‌آمد

نامزد ۶۳ ساله و اهل جمهوری کره ریاست فیفا در گفت‌وگویی اعلام کرد که اکنون زمان مناسبی نیست که پلاتینی وارد عرصه برای کنترل سازمان بین‌المللی فوتبال شد.

خبرگزاری فارس: در حالی که چونگ مونگ جون، نایب رئیس سابق فیفا که از شخصیت‌های با نفوذ در فوتبال آسیا به شمار می‌رود، روز پنجشنبه، یک روز پس از میشل پلاتینی (رئیس اتحادیه فوتبال اروپا) اعلام کرد که قصد دارد برای جانشینی سب بلاتر وارد رقابت شود، امروز در رابطه با تنها رقیبش گفت: او آدم خوبی است و من به او علاقه بسیاری دارم، اما اگر از من بپرسید که آیا زمان خوبی برای میشل است که درست پس از بلاتر، رئیس فیفا شود، صادقانه باید بگویم، خیر! فکر نمی کنم که این خبر خوبی برای فیفا و همچنین برای خود این آقای نامزد ریاست باشد.

مون که هر هفته خود را با سکونت در دو شهر سئول و لس‌آنجلس می‌گذراند، تصمیم دارد در ماه جاری (آگست) سفری سه روزه به اروپا داشته باشد و طی آن به اعلام برنامه‌های خود در صورت رسیدن به ریاست فیفا را اعلام کند.

زیکو (آرتور آنتونیوس کوئیمبرا) مهاجم سابق برزیل و موسی بیلیتی (رئیس فدراسیون فوتبال لیبریا) نیز دو رقیب بالقوه دیگر برای مون و پلاتینی برای کسب ریاست فیفا هستند.

مون که ۶۳ ساله و از ثروتمندترین افراد آسیایی است، از سهام‌داران و اعضاء هیئت رئیسه ابر شرکت صنایع سنگین هیوندای و کیای کره جنوبی می‌باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج