جاباما
۲۲۹۴۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گل‌محمدی: ملوانی‌ها حریف ما نمی‌شدند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در گذشته با شیلنگ به زمین آب می‌بستند و حالا هم مد شده که چمن را بلند می‌کنند!

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی در مورد حاشیه‌های دیدار ملوان - ذوب‌آهن و با اشاره به بلند بودن چمن ورزشگاه تختی بندرانزلی گفت: من قبل از بازی چمن ورزشگاه را از نزدیک دیدم که بسیار بلند بود. از مسئولان زمین سؤال کردم آیا قرار نیست چمن را کوتاه کنند که آنها ابراز بی‌اطلاعی کردند. من به سرپرست تیم گفتم که در جلسه هماهنگی این موضوع را به ناظر داوری و فدراسیون بگوید، ولی نمی‌دانم چرا شرایط طوری پیش رفت که در نهایت داور در مورد بلندی چمن نظر داد. من گفتم بلند بودن چمن کاملاً مشخص است، ولی داور گفته بود که چمن ورزشگاه تختی هیچ مشکلی ندارد.

«چرا داور باید درمورد کوتاهی یا بلندی زمین چمن نظر بدهد؟ پس ناظر فدراسیون و ناظر داوری چه کاره هستند؟»، وی با طرح این پرسش‌ها افزود: چمن ورزشگاه تختی ۲۰ سانتیمتر بود و تا مچ پای بازیکنان می‌رسید. در انزلی می‌دانستند که ما روی زمین فوتبال بازی می‌کنیم و کوتاه نشدن چمن به نوعی برنامه‌ریزی شده بود! باشگاه ملوان هم حاضر نشد چمن را کوتاه کند و داور نیز نظر مثبتی درمورد کوتاه شدن چمن نداشت. ما می‌توانستیم برنده باشیم، ولی بلندی چمن اجازه پاسکاری به تیم ما نمی‌داد و فقط باید زیر توپ می‌زدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه اعتراضات خود به داور بازی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی، اظهار داشت: خیلی‌ها دیدند که در یک صحنه پنالتی مشکوکی گرفته شد. نمی‌دانم چرا داوری که پارسال در بازی ما مقابل استقلال آن پنالتی عجیب را به سود این تیم گرفت، چگونه در اولین بازی فصل دوباره برای قضاوت دیدار تیم ما انتخاب می‌شود تا داوری این بازی حساس را بر عهده بگیرد! پارسال کارشناس برنامه ۹۰ وقتی صحنه آن پنالتی را دید خنده‌اش گرفت.

گل‌محمدی در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار تسنیم خاطر نشان کرد: بعد از بازی سؤالاتی برای ما به وجود آمده است که جوابی برای آنها پیدا نمی‌کنیم. گوش کسی هم به حرف‌های ما و دیگران بدهکار نیست. این درحالی است که آقایان ادعا می‌کنند فوتبال ما حرفه‌ای است. ما این همه کار فنی انجام می‌دهیم و این‌قدر زحمت می‌کشیم، ولی یکسری چیزها دست‌مان نیست. من به شخصه داشتم از بلندی چمن شاخ درمی‌آوردم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه برخی اتفاقات در لیگ برتر برای او قابل هضم نیست، خاطرنشان کرد: من بعد از مسابقه هم گفتم که نتایج بعضی از بازی‌ها در بیرون از زمین رقم می‌خورد. وقتی ادعا می‌کنیم فوتبال برای هواداران است و فوتبال برای این است که همه لذت ببرند، چرا باید در چنین زمینی مسابقه برگزار شود؟ چرا تیم ریشه‌داری مثل ملوان باید چنین شرایطی را به وجود بیاورد؟ در گذشته با شیلنگ به زمین آب می‌بستند و حالا هم مد شده که چمن را بلند می‌کنند!

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که «با بیان این حرف‌ها نگران محرومیت از سوی کمیته انضباطی نیستید؟»، گفت: من حرف خاصی نزدم که مشکلی داشته باشد و واقعیت‌ها را گفتم، در ضمن به کسی هم تهمت نزدم. حرف‌های من غیرواقعی نبود و از زمین چمن هم فیلم داریم. بازهم می‌گویم ملوانی‌ها از لحاظ فنی و فوتبالی حریف ذوب‌آهن نمی‌شدند و با ناجوانمردی به پیروزی رسیدند. این اتفاقات برای فوتبال تلخ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج