جاباما
۲۲۹۴۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فراق مرد اخلاق والیبال ایران یک ساله شد

امروز دهم مرداد مصادف است با سالگرد درگذشت حسین معدنی کاپیتان و مربی فقید تیم ملی والیبال ایران.

خبرگزاری ایسنا: یکسال از درگذشت حسین معدنی گذشت؛ مردی که موفقیت های والیبال ایران با نام او گره خورده بود، کاپیتان و مربی والیبال ایران که همیشه در هر پستی به اخلاق مداری شهره بود. شاید به سختی بتوان روزهای خوب والیبال ایران را از حسین معدنی جدا کرد. چهره دانشگاهی و فرهیخته‌ای که همیشه با روی خوش و البته با جدیت و پشتکار در رویدادهای والیبال حاضر بود و نقش کلیدی داشت.

حسین معدنی مردی که پررنگ ترین نقش را از زمان سرمربیگری گاییچ، ولاسکو، کواچ و همچنین دوران سرمربی‌گری خودش در تیم ملی داشت، کمتر از سایر همتایان خارجی خود دیده شد اما بیشتر از همه مورد نقد قرار گرفت.

فراق مرد اخلاق والیبال ایران یک ساله شد

او تنها مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۴ بود. با وجود اینکه تشدید بیماری کهنه، بدن معدنی را تخریب کرده بود او وقت خود را صرف درمان نمی کرد. او نمی خواست تیم ملی را در حساس ترین برهه تنها بگذارد. دست تقدیر اما به مرد اخلاق والیبال ایران امان نداد. حسین در حاشیه اردوهای تیم ملی و در حاشیه مسابقات جهانی ۲۰۱۴ از شدت درد و بیماری زانو زد و به بیمارستان منتقل شد.

حسین معدنی متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۰ بود. کاپیتان سال های دور والیبال ایران، عنوان بهترین پاسور آسیا در سال ۲۰۰۲ را در کارنامه داشت. او به عنوان یک سرمربی جوان دو مدال طلا در جام کنفدراسیون ها، یک نقره قهرمانی آسیا و یک نایب قهرمانی در بازی های آسیایی بدست آورد. حسین معدنی همیشه در اوج بود.

هیچ کس حتی تصور نمی کرد پشت چهره خندان و پرانرژی حسین معدنی، چنین بیماری سخت و طاقت فرسایی خیمه زده باشد. عمل جراحی کیسه صفرا ناموفق بود و پزشکان به او اجازه مرخصی ندادند اما روح حسین معدنی آنقدر بزرگ بود که سرانجام بیمارستان را ترک کرد و به کنار ملی پوشان در مرحله نهایی لیگ جهانی رفت.

فراق مرد اخلاق والیبال ایران یک ساله شد
مراسم تشییع پیکر حسین معدنی - خانه والیبال

او در بامداد دهم مرداد 1393 چشم از جهان فروبست. اما هرکس که حسین معدنی را می شناسد، بر این باور است که او هرگز تیم ملی را ترک نمی کند. روح "حسین" تا ابد کنار تیم ملی والیبال ایران روی نیمکت یا در بین تماشاگران برای والیبالیست ها آرزوی موفقیت می کند.

مجلس ختم اولین سالگرد در‌گذشت مرحوم حسین معدنی در روز جمعه 9 مرداد 1394 در مسجد باب الحوائج (ع) برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج