۲۲۹۴۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لاپورتا: بارتومئو توان دفاع از بارسلونا را ندارد

رئیس پیشین باشگاه بارسلونا رئیس جدید این باشگاه را به خاطر مجازاتی که یوفا به آبی‌و‌اناری‌ها تحمیل کرد، مورد انتقاد قرار داد.

خبرگزاری تسنیم: خوان لاپورتا از خوسپ ماریا بارتومئو به خاطر اینکه برای لغو مجازات اخیر یوفا علیه باشگاه بارسلونا هیچ اعتراض انجام نداده است، انتقاد کرد. اتحادیه فوتبال اروپا باشگاه بارسلونا را به خاطر حرکات سیاسی هوادارانش در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته در ورزشگاه المپیک برلین که برای استقلال ایالت کاتالونیا تبلیغ کردند، ۳۰ هزار یورو جریمه کرد، اما مسئولان باشگاه بارسلونا هیچ اقدامی برای لغو آن انجام نداده و در واقع آن را پذیرفته‌اند.

لاپورتا که در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ مدیریت باشگاه بارسلونا را برعهده داشت و در انتخابات اخیر ریاست این باشگاه به بارتومئو باخت، در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: بنا به چند دلیل ما تسلیم نخواهیم شد، از جمله اینکه تیم‌مان هیئت مدیره‌ای دارد که جرایم تحمیل شده به خاطر برافراشته شدن پرچم ایالت کاتالونیا در برلین را می‌پذیرد.

لاپورتا با وجود شکست در مبارزه انتخاباتی با بارتومئو، گفته است که به تلاش‌های خود برای جلوگیری از ضرباتی که مدیران فعلی ممکن است به تیم وارد کنند، ادامه می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: من به مبارزه‌ام برای جلوگیری از ضربه خوردن بارسلونا از داشتن رئیسی که مورد محاکمه واقع شده است، ادامه خواهم داد. در مجازات شدن باشگاه بارسلونا توسط یوفا که برای اولین بار در تاریخ رخ می‌دهد، مقصر کسی نیست جز رئیس باشگاه و من همچنان به مبارزه خود برای استفاده ابرازی قطری‌ها از بارسلونا ادامه می‌دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج