جاباما
۲۲۹۴۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاشانی: من به این پرسپولیس خیلی امیدوارم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: شخصاً به این پرسپولیس و بازیکنان جوانش خیلی امیدوارم.

خبرگزاری تسنیم: جعفر کاشانی در خصوص دیدار پرسپولیس - پدیده خراسان که به تساوی ۲ - ۲ انجامید، اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار نمایش خیلی خوبی داشت و موقعیت‌های گل فراوانی را روی دروازه حریف ایجاد کرد که عدم استفاده درست از فرصت‌ها و یک پنالتی که داور به نفع تیم ما نگرفت، باعث شد نتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: شخصاً از بازی پرسپولیس راضی هستم و جوانان ما در این مسابقه همه را نسبت به آینده امیدوار کردند. به اعتقاد من این جوانان اگر در پرسپولیس حفظ شوند در سال‌های آینده تیم به یک جایگاه خیلی خوب در فوتبال ایران و حتی آسیا دست پیدا خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس می‌تواند یک مدعی جدی برای قهرمانی در لیگ باشد؟»، گفت: حقیقت این است که همه تیم‌های لیگ قدرتمند هستند و هیچ تیمی را پیدا نمی‌کنید که ضعیف باشد. در چنین شرایطی نمی‌شود فقط یکی دو تیم را مدعی قهرمانی دانست و باید به همه تیم‌ها نگاه مثبت داشت و آنها را مدعی دانست. پرسپولیس هم با جوانانش در این فصل برای قهرمانی خواهد جنگید، اما من به شما قول می‌دهم اگر این تیم با همه تشکیلاتش حفظ شود، فصل آینده قهرمان لیگ خواهد شد.

کاشانی با تأکید بر اینکه فقط قهرمانی مهم نیست، افزود: در حال حاضر برای پرسپولیس مهم‌تر از قهرمانی، سازندگی است. باید فرهنگ تیم بالا برود و شرایطی فراهم شود تا علاقه‌مندان به پرسپولیس که در چند سال اخیر به این تیم پشت کرده‌اند دوباره به سمت پرسپولیس روی برگردانند. باید ستاره‌هایی در پرسپولیس ساخته شوند که از نظر فنی و شخصیتی در دل مردم جا باز کنند. من به این تیم و جوانانش خیلی امیدوارم، به شرطی که تشکیلات باشگاه حفظ شود و شاهد کمترین تغییرات باشیم.

وی درباره اینکه وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس به کجا کشید، خاطرنشان کرد: طاهری به عنوان سرپرست باشگاه پیگیر این قضیه است. تغییرات مدیریتی پی‌درپی در باشگاه پرسپولیس باعث شده چالش‌هایی بین باشگاه و اسپانسر‌های قبلی به وجود بیاید که به دنبال حل این مشکلات هستیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های اخیر محمدرضا زادمهر که گفته است؛ از پرسپولیس انتظار می‌رفت در دیدار اول خود پیروز شود، یادآور شد: من هم اعتقاد دارم باید بازی را می‌بردیم، اما در فوتبال نمی‌توان انتظار داشت همه موقعیت‌ها گل شود و همیشه تیم برتر میدان برنده نیست. تیم ما در این بازی منسجم ظاهر شد و این انسجانم در هفته‌های آینده بیشتر و بهتر خواهد شد. در حال حاضر پرسپولیس نیاز به آرامش و حمایت دارد تا راه خودش را پیدا کرده و در مسیر درست حرکت کند. در لیگی که خیلی از تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند، جنگیدن برای رسیدن به هدف خیلی سخت است و آرامش نیاز اصلی تیم بزرگی مثل پرسپولیس است. باز هم تأکید می‌کنم که باید این تیم حفظ شود تا در سال‌های آینده قدرت اول فوتبال ایران شود.

کاشانی در خصوص شایعاتی که اخیراً پیرامون تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است، گفت: دلیل ندارد شاهد تغییر مدیریت در باشگاه باشیم، چون باشگاه تازه در حال شکل گرفتن است. ما برای کمیته‌های انضباطی، اقتصادی و فنی آیین‌نامه طرح‌ریزی کرده‌ایم و حتی اعضای این کمیته‌ها هم انتخاب شده‌اند. خیلی نباید به شایعات توجه کرد و بهتر است به جای توجه به آنها آرامش را در باشگاه حفظ کرده و تلاش کنیم تیم پرسپولیس را به باشگاه تبدیل کنیم. من همین‌جا از هواداران پرسپولیس می‌خواهم چه به لحاظ معنوی و چه به لحاظ مادی به باشگاه کمک کنند تا سازندگی در این باشگاه صورت بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج