۲۲۹۴۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فخرالدینی: چرا نباید سمت قلعه نویی برویم؟

مدافع تیم استقلال گفت: هنوز طلب پارسال به جای مانده که امیدوارم مسئولین فکری به حال آن کنند.

کاپ: میلاد فخرالدینی در خصوص آخرین شرایط خودش اظهار داشت: این روزها روزی دو نوبت به فیزیوتراپی می پردازم. در حال تلاش هستم که هر چه زودتر شرایط بازی کردن را پیدا کنم.

وی درباره پیروزی تیمش مقابل سیاه جامگان ادامه داد: استقلال در این بازی خوب بازی کرد. موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم که دو تای از آنها تبدیل به گل شد. مهم سه امتیاز بود که توانستیم در اولین بازی خارج از خانه کسب کنیم.

فخرالدینی درباره اینکه آیا مشکلات مالی حل شد یا خیر، ادامه داد: مشکلات مالی تاحدودی برطرف شده است. البته هنوز طلب پارسال به جای مانده که امیدوارم مسئولین فکری به حال آن کنند.

مدافع تیم استقلال درباره جلسه روز گذشته اش با مظلومی بیان داشت: مساله خاصی نبود. ایشان درباره آخرین وضعیتم سوالاتی را پرسید. فکر می کنم به دیدار مقابل ملوان هم نرسم ولی با تلاش پزشکان احتمال فراوان از هفته سوم به میدان خواهم رفت.

فخرالدینی در خصوص دیدار این هفته ملوان تصریح کرد: بازی سختی است چونما اولین بازی خانگی مان است. به پیروزی های ابتدای فصل نیاز داریم اما ملوان همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس فوتبال خوبی را به نمایش می گذارد. امسال هم که آقای قلعه نویی به تیم ملوان اضافه شده و این روی کیفیت بازی تاثیر می گذارد.

وی درباره حضور قلعه نویی روی نیمکت ملوان و تقابلش با استقلالی ها خاطرنشان کرد: آقای قلعه نویی مربی بزرگی است و زحمات زیادی برای استقلال کشیده و فکر می کنم هواداران و فوتبالی ها یکی از بهترین بازی های لیگ را شاهد خواهند بود.

فخرالدینی در مورد اینکه آیا بازیکنان استقلال به سمت نیمکت ملوان خواهند رفت یا خیر، افزود: چرا نباید بروند؟ قلعه نویی برای استقلال زحمت کشیده و اخلاق حرفه ای ایجاد می کند که استقلالی ها این کار را انجام دهند.

فخرالدینی در پایان گفت: از دیروز تصمیم گرفتم که در این فصل فقط در میکسدزون مصاحبه کنم. این آخرین مصاحبه من خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج